COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, January 15, 2010

Potong!! Potong!! Potong!! _ Part 1


Macam2 yg aku dah potonggg dlm bulan nie....


Awal bulan... en. teman dah potong dah.... dia memang dah lama dok bertahan... tapi akhirnyer tak tahan jugak....

So, keputusan muktamad telah pun dibuat... demi mencapai tahap kepuasan @ climaks yg maximaaa... dan jugak demi menjamin segala pergerakkan berjalan ngan lancar tanpa sebarang gangguan..... maka....



Selamat Tinggal Berukband... & Welcome to Streamyx - 1Mbps!


Memang banyak lar perbezaan kalau nak dibandingkan antara celcom berukband ngan streamyx nie... kalau pakai berukband tu memang lembapp gilerrrr walaupun ko amik package yg RM100++ tuu.. sbbnyer dia ikut area coverage gak taww.. cam aku... area umah aku tu memang payah tol nak dpt line for celcom berukband.. aku dah check apa line sekali pun lah.. maxis ker... P1Wimax ker... sama jerk... area umah aku tu memang area border2 line jerk! cuba ko gie duduk kat area KLCC ker... haaaaa.. memang mencanak canak lar dia pergi... apa kejadahnyer kalau dah aku nak kene duduk kat KLCC baru leh dpt line bagus?? baik aku bawak tilam bantal... then leh terus pindah je ke sana... senang kann?

Now biler dah pakai streamyx nie... wahh... memang shyiiiokkk tol lah! laju jerkkk segala2nyer nak terbukak! tak der lar terkemut-kemut.... baru lah tak potong steam kan! al-maklumlah... line stable katanyer... haruslah lancar kannn... :p

So... dipendekkan cerita.... percayalahhhhhhhhh... selagi "ia"nyer tak dipotong.. memang sampai biler2 pun "ia"nyer takkan berjalan dengan lancarr... ahaksss!!!

15 comments:

Lady of Leisure said...

haha.. good.. streamyx bagus kan... tak sempat click dah terkeluar dah wakaka...

Pepel BoNda AmaNi said...

potong..potong..potong..potong...e2 berukband...heheheheheheh
bestkan streamxy...lancar jerk..tambah lak sis amik yang besar skit..lagi la laju...

Unknown said...

sis yg ni baper sebulan ...tak larat nak pakai beruk band laaa

mama-syira said...

ayat tak boleh blah..teringat benda lain plak..hahaha. baguslah kalo dah potong, kalo tidak ko akan menyesal..

Deqna said...

wah ko sudah potong, patutlah melaju gak ko update blog sekang nie..

aku nye berukband tu pun sama lah kedaung dia nye servis... tak taulah bila nak potongnya.. dalam perancangan jugak.. tapi klu sekarang ni pun memang malas nak beronline, aku potong pun tak guna gak..hahahaha

Anonymous said...

baik2... streamyx ni pun ada masa boleh jadi berukstream... but so far ok lah...

NeenaAnuar said...

Lady of Leisure:
ha'ah.. betoi.. betoi.. betoiiii.. :D

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
ha'ah.. so far memang sgt2 berpuas hati.. :D

NeenaAnuar said...

POSH76:
I amik yg 1Mbps nyer package.. sebulan bayar RM110... better tukar lar sis... coz memang terjamin lancar.. :D

NeenaAnuar said...

mama-syira:
hahahahaha... boleh double meaning gak ayat aku tu yek! hik.. hik...

NeenaAnuar said...

Deqna:
tu lah.. memang sanggaappp beb pakai berukband.. dah lama bertahann... tapi makin lama makin melampau lak service nyer... tu yg si nuar gi potong gak tu.. hehe..

alaa.. takper.. nanti2 biler dah marii ko punyer mood bloggin tu.. ko masih leh tukar kannn.. :)

NeenaAnuar said...

Awien:
hahahaa.. harap2 ok lar kann.. but so far so good lar... ;)

MahaSayang said...

neena...yg ni saya setuju sgt laa..better streamix laa kan..saya baru guna sebulan..mmg oklaa..dan dah takyah berwayar2 dah skang kan...kat umah dok bilik, hall, meja makan...semua ok..!

NeenaAnuar said...

Mahasayang:
kannnn.. best kan dah pakaiii streamyx nie... hehehee...

Suki Cida said...

:( ku pun nak la... kat umah harammmmm nak dpat! jangan kata beruk ban talian fon pun celcom macam apa je... tak ada line bule? nak kata aku duduk utan tak jugak... tapi mmg teruk... ermmm kena cari sumber lain ni... hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails