COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Saturday, January 2, 2010

HAPPY BIRTHDAY TO MY DEAR BABY QASEH!


QASEH



~~~HAPPY BIRTHDAY TO MY NIECE ~~~




DSC_2545 copy

QASEH NUR ANISSAH!
"Untie Nin sayangggg sgtt ngan Qaseh.... Jadik lah anak yg baik & solehah!"


Sekejap jer masa berlalu pergi kan.... setahun yg lalu... pada 2hb Jan 2009... aku dpt anak buah yg ke-3 dlm keluarga aku & merupakan anak buah pompuan yg no. 2 dlm family... dia lah yg paling kecik dlm family now nie & yg paling nakal pun yer gak! hihihi...

Dari sejak dia dilahirkan hingga mak dia abis pantang... setiap hari aku tak penah missed kendong Qaseh! so, bau aku nie dah melekat dah kat dia... bukan bau busuk taww... tapi bau wangi perfume Diamond tuh! sampaikan mak dia kata... "Untie Nin kalau dah pegang Qaseh, confirm melekat bau minyak wangi!" huhuhu... ok lar tuuu!!

Hari nie adik aku buat celebration b'day party tuk Qaseh kat belah hubby dia kat Sentul... esok baru dtg umah my dad tuk celebration belah sini lak... kalau aku sekali kan jerk senang... tapi dah itu plan parents Qaseh... akak tak kisahhh... huhuhuhu...

Hadiah tuk Qaseh aku dah beli dah hari tu... esok waktu Qaseh bukak hadiah kite tengok apakah ianye yer... actually aku lupa lah nak citer hari tu... waktu aku gi Gold Coast... aku ade beli kan something tuk Qaseh taw... ni dia...


DSC_4063

"If you think I'm CUTE, you should see My AUNTY"
ngehh... ngehh... ngehhh... nie bukan nak perasan... tapi itulah kenyataan! wahh... ayat tak bleh blah aku nih... hikk... hiikk....



DSC_2276 copy

Qaseh : "Inilah gambar terbaru Qaseh ngan Untie Nin Qaseh yg cute miut tuu... Walaupun muke Qaseh sebijik cam muka daddy Qaseh.. tapi cute Qaseh tu datangnyer dari Untie Nin Qaseh nie tawww..." :P


8 comments:

Lady of Leisure said...

hehe.. keduanya cute.. auntie pun cute.. niece pun cute..
:)

Unknown said...

Alala tomei nyer baby ni ...hepi birthday dear...hehe

Auntie dia toksah cakaplah mmg devass hehe

Pepel BoNda AmaNi said...

hapie besday qaseh...semoga qaseh jadi anak yang di berkati..amin..amin..
untie n qaseh sama2 jerk cute...qaseh nak lawan untie nin dia nie nyek..hhehehehheheh

NeenaAnuar said...

Lady of Leisure:
huhuhu... *blushing nih* Thanks sis!

NeenaAnuar said...

POSH76:
Untie nin tolong jawabkan... "thanks untie posh!"

wahhh.. gituh! devass vuss... hik. hik.. *blushing lagik nie* thanks dear! muahh!!

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
aminn.. aminnn.. insyallahh...

hahahaha.. thanks sis! tu lar.. kalau dia lawan pun tak per... dia makin meningkat dewasa kann... so at least ade pelapis untie nin dia nie yer dak? hehehe..

Nur Irfan Juezrie said...

cute sgt baju baby Qaseh.. bila aunty neena nk belikan irfan baju ek?? hihi

NeenaAnuar said...

Nur Irfan:
hehehe.. insyallah.. kalau ade yg sesuai.. nanti untie neena belikan tuk irfan yer.. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails