COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, September 29, 2010

Jemputan Berhari Raya Di Rumah Kak Long!


Dlm raya ke 8... akak aku jemput tuk jamuan hari raya kat umah dia pulak...

DSC_2930 copy
Menu yg disediakan oleh Along... Mee Rebus... Bakal Biras akak aku pulak dtg bawak laksa asam... bertambah lah menu tuk malam tu! hehehe.. best2...

DSC_2899 copy
Boboy & Azuwa pun ade... memang dah plan nak serahkan album pertunangan diaorg yg en. teman shoot hari tu...

DSC_2910 copy
:)

DSC_2936 copy
Alhamdulillah.. they are happy with their engagement album! :D

DSC_2940 copy
The complete set of their sticky mock up album!

DSC_2924 copy
Tengah-tengah semua org asyik tengok album gambar boboy & azuwa... tetiba muncul lah makcik kecik nie di muka pintu!  bukan main dia ngan baju kurung marooon dia tuu!  tapi dia wat muke blurrr sbb tengok ramai org kat dlm umah! hahaha...

DSC_2932 copy
sambil makan kuih raya sambil berborak.. apsal adik aku mencebikk tuu???  owh.. dia tanyer pasal baju raya aku! hahahaha...

DSC_2982 copy
Apa lagi aktiviti yg ade biler time jamuan hari raya.. kalau tak makan borak.. kalau tak borak makan... hehehe.... yg lagi best.. TV on tapi semua org membontoti TV! hahahaha....

DSC_2991 copy
pastu dah puas makan... dah puas borak.. apa lagi yg boleh dilakukan selain dari berphoto-gediks! hahahha... :p

DSC_2992 copy
Amik ko Qaseh!  kene himpitttt oleh 2 gergasii! hehehe....

DSC_3017 copy
Sessi membuli Qaseh!  cukup suke dia ajak aku main 'chok chok pin'!

DSC_3019 copy
Ajar Qaseh buat Peace Yo! :D

DSC_2974 copy
Tetiba minah nie giler kuasa!! hahahaha....

11 comments:

SURIA AMANDA said...

bestnya..kek tu birthday sapa ye...

Shu Shinju said...

complete set of their sticky mock up album...nice..

-NiD's- said...

AKAK...nida admire rambut kasih..bekenan sngt.....chumil tau..
pssttt akak, bj raya akak chantiklaa... eheheheh

ratusiput said...

cute ar qaseh...aunty nin pun cute mute...

MiYOKO TACHIBANA said...

hahahaha..suka gambo yg last tuuu..gile kosa sggh... :)

NeenaAnuar said...

AManda:
b'day anak buah akak... mamat! :D

NeenaAnuar said...

NiD:
hehehe.. TQ untie Nida!

Thanks dear! :D

NeenaAnuar said...

ratusiput:
huhuhuhu... like untie like niece! :D

NeenaAnuar said...

MiYOKO:
hahahahahahaa... :p

NeenaAnuar said...

Shu:
hehehe.. TQ! :D

azzey said...

Neena: best kan makan2......photoshoot lagi.....heh3...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails