COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, September 15, 2010

Belated Raya Shopping!


Holaaaaaaaaaaaa!! 

Adoi.. rindunyer kat blog nie.. rindunyer ngan kawan2 semua... rindunyer ngan my beloved readers!  kejap jerk dah raya ke-6 hari nie kan!  so camner raya korang semua?  mesti meriah kan.. aku punyer raya alhamdulillahh... sama jer seperti tahun tahun yg lalu... yg pasti sepanjang 5 hari beraya... perot aku sakan2 di dera... dan penambahan kalori & berat badan tak yah cakap lahh!!! *sigh*

Btw... ade yg dah keje?  siann korang2 yg dah keje tu.. mesti boring gilerrr kannn? hehehe... aku cuti seminggu.. hari isnin depan baru masuk office... aku semalam baru balik ke KL dari kg en. teman... hari nie sampai this weekend.. lepaking kat umah sendiri jerk.. nak merehatkan diri & minda lah konon... tapi tetiba hari nie biler kemas2 umah terasa cam nak gie shopping kat IKEA lah pulak!  hahaha... Iya! sila tahu yg aku punyer konsep raya terbalik.. org semua dok pulun kemas rumah & buat shopping before raya.. aku dah masuk raya ke 6 baru nak kemass kan rumah & buat shopping hari raya tuk rumah sendiri... hehehe.. ok lah tu kannn.. at least dah tak sesakk menyesakk sgt ngan org ramai.. lagi pun kalau aku kemas umah awal2... bukan ade org pun kat umah nie..  dah sah2 umah aku close house sepanjang raya pertama sampai raya ke-5 nie... :D

Ok lah.. aku dah nak chow ke IKEA nie... doakan supaya poket aku tak rabakkk ngan teruk nyer... kalau poket en. teman takpe! kekekekekekeke.....

p/s:  gambar raya banyak giler.. tak sempat nak download pun lagi.. so apatah lagi nak buat entry kat blog... so paham2 aje lah yer.. confirm next week baru start aku bloggin pasal citer hari raya nie! hehehehe....

8 comments:

Ann Ishak said...

tapi ikea tetap ramai orang babe...aku baru pegi isnin lepas ko...parking pun pusing2 cari baru dapat

Lady of Leisure said...

hi neena... wah sure beraya sakan ni kan hehe

azzey said...

Neena; samalah kita....br hr ni blk ke kajang.....11 hr kat kpg.....blog pon hr ry ke-8 je sempat update.....tu pon curi2 masa.raya sakan!

Unknown said...

me too baik demam terus pi IKEA huhu

NeenaAnuar said...

Ann:
owh.. sesungguhnya aku bernasib baik beb... aku pegi tengah hari.. relaxx jaaa.. jalan tak jammed.. even nak dpt parking kereta pun senang.. org pun tak ramai sangat! :D

NeenaAnuar said...

Lady:
heheeh.. tak de lah sakannn dear.. beli apa yg perlu jerk! :D

NeenaAnuar said...

azzey:
wah.. seronok you! :D

NeenaAnuar said...

POSH:
wahh.. itu salah satu ubatnye kannnnn! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails