COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, May 22, 2012

Shopping @ Rock Shop Hard Rock Hotel Bali!

Aku kalau tak pasal Lee & Zaa nak shopping kat sini & abg sepupu aku ade kirim utk belikan t-shirt dari Rock Shop nie.. memang rasanya aku ngan en.teman tak singgah pun ke sini!  Bukan apa.. tiap kali pegi Bali.. tiap kali tuh jugak lah kami dok menyoping kat sini! haha... so kire dari awal cam dah budget, ok kalau lepas nie kite gie Bali.. no more shopping @ Rock Shop nie!  dah ade a few dah collection baju Hard Rock Bali.. so tak yah lah beli lagi dah lagi!  Cam en.teman dia memang dah kata sajaaa jerrr nak tengok kottt laaa ade yg tersangkut then dia nak kaut! aku kata gasakkk lahh Bee!!! Yg pasti aku takmo dah shopping any shirt here! perrgghhh! perkataan PASTI yg tak menahan sebenarnye! muahahaha...

DSC_4504 copy
Rock Shop yg tak byk berubah  melainkan collection2 baju nya sahaja yg terubah wajah!

IMG_9824 copy
Pilih pilih... jgn tak pilih!

IMG_9876 copy
They both shopping sakan hokey! hehehe...

IMG_9848 copy
Zaa yg dah rambang mata! :D

IMG_9846 copy
Gonjeng kire duit.. buat exchange rate Rupiah ke RM! hahahaha... itu jerk lah keje aku sepanjang berada disana! :p

DSC_4514 copy
Ehh.. ni cantik! ehh.. ehh.. nie lagi cantik lahh! ehh noo noo.. tu lagi cantik! T_________T

IMG_9883 copy
Kids collection! cantik2 hokey!! cute miut.. tapi kalau pakai kejapp jek kang dah besar! adoiyaii rasa cam tak berbaloi nak beli.. ikutkan nak jer aku belikan baju fink yg aku pegang tuh utk Anith Zara tapi nanti tak aci pulak utk kakak Qaseh.. nak beli dua kopakkk Untie Nin ko sbb satu baju harga dah sama cam beli baju org tua!  at least org tua leh pakai lama.. korang dah lah cepat membolat! huhu... Tapi serious aku suker giler baju fink yg aku pegang tuh coz baju tuh sejibik sejibon cam baju aku yg PINK nie! takpe lah tunggu Kakak Qaseh & Adik Anith besar sikit nanti ade rezeki Anin belikan yer! Btw, Zaa belikan baju putih tuh tuk Airisy her baby gurl! :)

DSC_4539 copy
ok dah pilih2.. masa utk check2.. then bayarrr membayar!  Juta jutaaann kami kene bayar! hehehe.. Lee, Zaa & En.teman semuanya shopping lebih dari sehelai.. aku jerr yg beli sehelai! takpe.. itu semuanya musibat teringat kat perkataan PASTI tadi! muahahaha... :p

DSC_4546 copy
Maap lahhh! memang kami hoverrrrrrrrr!!! muuaaahahahaha.. dah beli terus pakai ko!!! well.. kiteorg memang gonjeng! nasib korang lah Lee & Zaa dpt kawan cam NeenaAnuar the gonjengs nie! :p

IMG_9893 copy
tengok org yg asalnya tadi kata PASTI tak shopping kat sini! hahaha.. sekaliii amikkauuuuuuuuuuuuu terkena sumpahan sendiri!!! 

IMG_9934 copy
Zaa punyer baju memang gorjes hokey.... aku sukerrrr sangatt! 

Haii.. aku geram tol ngan Hard Rock collection nie sebenarnye! waktu visit2 aku yg dulu.. bukan main beria-ia aku nak shopping.. semangat waja bukan main nak beli sampai 2 helai.. time tuh plak lah collection dia cam hampeh!  time nie bile aku sebut PASTI takmo shopping... chenabeng boleh plak dia punyer collection bukan main banyak yg cantik2 sampai memikat mata hati aku!  cheetttt! memang saja nak gugat napsu haku kan?  sambil2 nak kasik badi atas perkataan PASTI aku kan?  takpe... itu namanya dugaan dlm ingin melakukan perubahan! hahaha.. so beli satu aje udahh walaupun hakikatnya aku berkenan kat dua tiga helai lagi! sekurang-kurangnya aku masih berjaya melawan hasutan syaitonnnnirajim! :p

IMG_9908 copy
mereka memilih top yg hampir sedondon.. lovely!

IMG_9952 copy
memasing bergaya poyo ngan beg shoppingan @ Rock Shop! 
Lee & Zaa terus pakai baju baru.. aku ngan en.teman tukor balik ke baju asal sbb kengkonon sayanggg! haha.. ngada!

IMG_9965 copy
En.teman dgn gaya bodyguard nya!  Tapi Bee.. Bodyguard mana boleh senggeh2 camgitu! you tak leh jadik bodyguard lahh... you jadik pelawak for we ollzz jer udahhh! hehehe..

DSC_4554 copy
Happy wifey! :)


4 comments:

mrspuex said...

terase seperti berada kt situ jugak la kak neena oii..hihihi...

gamba mencerminkan segalanya kannn???best jek tgkk..:D

RealDahlia said...

Mcm sama jer dgn minat saya...
Hard Rock TShirt pasti BELI!!!

Unknown said...

Saje nk cakap. Gambo chantek yg amattt

Yaya Jupri said...

Cantek gambar sis!!! N also the baju!!! Haha..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails