COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, May 21, 2012

SERIBU!

Jumaat lalu... followers @ I'm Yourss dah pun mencecah angka 1000!
Niat dihati pada awal menceburi bidang berblogging nie memang sekadar satu hobby.. and then biler aku abadikan segala kisah aku di sini... aku dah anggap I'm Yourss nie sebagai my diary!  biler rindu2 pada kenangan lalu.. aku flick thru balik my old entries... seronok pulak rasanya dpt mengimbau semula kenangan satu masa dahulu.. at times tergelak sendiri.. at times menangis sendiri... hahhaha.. serious macam2 perasaan ade biler dok preview balik all my previous entries!  :D

And seriously tak sangka pulak si I'm Yourss nie rupenya ade gak org sudi nak follow!  Walhal bukannya blog nie berilmiah sgt pun... tapi tetapp ade org sudi nak jenggah dan follow! aaauuww... serious terharu I tauu! hehehe...

But alhamdulillah lahh.. since ever aku berblogging dari January 2009, aku rasa sangat seronok biler aku berbloging.. ade org ambil info-info yg berguna dari sini! Lagi bertambah suker biler korang bukan sekadar ambil info, tetapi korang mempraktikkan nya sekali!

Contohnya, kalau aku post entry aku main masak-masak.. korang pun cuba resipi yg aku main  masak2 tuh jugak!  Sampai ade yg buat lauk catering utk org kawin lagi aku punyer resipi! oowhhhh.. owwwhh.. mana lah aku tak terharuuuu???  *blussssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*

Then kalau aku pergi bercuti.. korang turut pergi bercuti ke tempat yg pernah aku lawati!   Ramai lah yg message aku tanyer tentang pakej2 percutian yg aku pernah pergi... mintak tips2 berguna tentang percutian.. yea.. memang itu lah niat aku.. dlm berblogging aku sedaya upaya nak menyampaikan info yg berguna buat readers aku!  sbb aku sendiri biler nak bercuti aku akan carik info.. so selalu nya aku akan sentapppppppp memanjang biler carik info selalunya tak lengkap!  Jadi aku dah tahu bagaimana rasanya sentapp biler carik info tak dapat.. maka aku takmo org rasa apa yg aku rasa!  so that's why aku kengkadang membebel bukan main panjang berjelaaa kat most of  my entry just b'coz aku nak berikan info yg boleh dijadikan panduan pada readers aku!

Anyway... Syukur.. Alhamdulillah, sekurang-kurangnya berguna jugak lah si I'm Yourss nie buat korang diluar sana!  Tapi... kalau ade tetiba entry merempann kat sini.... SILA ABAIKAN kerana ianya bakal mengundang gangguan emosi buat anda! hehehehe..  Pendek kata tang mana yg elok dan baik-baik kat I'm Yourss nie korang amik lah... tapi tang mana yg tak berapa nak molek tuhh sila abaikan aje yea...  :)

Btw, ade yg dah private message aku tanyer a few questions tapi aku masih belum berkesempatan utk membalas email korang tuh.. soo sorry guys! cepat atau lambat.. insyallah for sure aku akan reply jugak korang punyer message tuh yea! 

And last but not least.. aku nak say TQ so much to all of you yg sentiasa support I'm Yourss!  Korang yg sudi tekan butang follow I'm Yourss.. korang yg silent readers... korang yg rajin komen.. korang yg rajin terjah ke sini.. korang yg sentiasa menanti update2 terbaru dari aku yg gonjeng nie.. *budget retis sat*   Serious takde apa yg mampu aku bagi kat korang melainkan ucapan RIBUAN TERIMA KASIH semata!  Cuma aku ade sedikit terkilan coz nowadays aku dah tak macam dulu2 yg mampu utk buat blogwalking... mampu nak reply komen korang satu persatu.. serious bukan aku  menyombong diri ye.. no no.. nehi.. nehi.. aku bukan camgitu... tapi apakan dayaku.. sesungguhnya masa amat2 mencemburui diriku.. aku memang tak berkesempatan langsung utk buat itu semua dah skg nie... mana yg mampu aku terjah.. aku terjah.. tapi at times tak tertinggalkan jejak pun.. but biler sekali aku dah terjah dan tinggal komen.. siap lah berderettt aku akan komen! hehehe.. aku skg nie pun nak settlekan blog sendiri pun ke lauutt hokeyy.. ini kan pulak nak pi terjah umah org.. ibarat umah sendiri bersepah tak berkemas.. dah sibuk pi cabut pi masuk ziarah umah org lain! uhukk.. uhuk.. tu yg aku sedih tuuh sbb tak dpt nak beramas mesra kat umah korang cam dolu-dolu... :(

Btw, satu yg kite kene ingat dlm dunia blogging nie... jumlah followers bukan bermaksud blog anda hot dan hit... terkadang ade gak yg followers nya mencanakkk tapi tak hit mana pun.. and ade gak blog yg followers zero.. tapi silent readers ramai giler... itu awesome sbb dlm diam2 berisi! hihi.. tapi ade gakk yg followers memang gilerr bapak hebatt.. and viewerss pun sama tinggi hebatnya!  itu adelah blogger2 tegar yg super duper hot and spicy! seriously itu aku adore... hehehe...  

So jgn sedih kalau followers kite sikit, sbb itu tak menjamin pun blog kite diminati.. yg penting berblogging lah dengan penuh keikhlasann... jgn gunakan blog utk provoke kawan2 dlm dunia blog jugak.. kalau tak puas hati pegi jer jumpa and face to face.. abis citer!  

Sekian pesanan khidmat masyarakat dari gorjes gonjeng bersempena followers nya yg keseribu.. tapi dia sendiri tak pasti followers yg seramai seribu org tuh follow atau tidak sepenuhnya si I'm Yourss nie! hehehe.. tapi aku tak kisah... janji korang follow seikhlas hati aku dah happy dah! 

Love you guys!!! Muuuuaaahhh!!!! ;)     

♥I'm Yourss Forever!♥


7 comments:

Unknown said...

osem...one thousand follower...thanks neena bg info2 tu...lebiu laik e lef song bebeh...

my name is ivana said...

kak neena, baca blog akk pun boleh buat saya tersenyum2...sweeet kowt cerita2 di sini, banyak ilmu juga :) keep on writing sis!

shuhadah Zainol said...

yeah !! tahniah kak nin..saya diatara seribu org tu..:)

ibuhebat said...

congrats nina! mine ntah bila la nak reach that figure. hehe..

My Love.. said...

same here kak..saya xramai follower sbb saya xbgtau orang pn link saya..hehehe...

so mostly adalah utk saya n hubby baca..n anak2 tgk their own progress nnti...

so kita bblog utk diri sendiri :)

btw saya baru stat baca blog akak.. :)

Ako Retna said...

setuju!!
berblog la dengan ikhlas..
bukan berblog semata2 nak cari follower...

x suka betul klu org dok masuk blog kita pastu men paksa2 nak soh follow dia balik.

alahaaaii..itu konpom x ikhlas nama nya kan..

keep blogging!!
suka baca kisah neena..

mama tisya said...

tahniah...suka bc cz bole share info psl mkn2,cuti2..atleast tk dpt pegi tgk gmbr org pegi pn dh leh imagine..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails