COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, May 10, 2012

Filem KUCH KUCH HOTA HAI... Nonton Berulang Kali Pun Tidak Pernah Rasa Jemu!

Ok lah.. kite stop jap citer pengembaraan kite ke Bali... nak kasik korang iklan sat! :p


Eh.. sapa tengok citer Kuch Kuch Hota Hai kat TV2 malam semalam?  Aku tengokkkkkkkkkk buat kali yg keberapa kali entah aku pun dah tak ingat! hehehe..

Tapi kan serious citer nie susah giler nak tayang kat TV kan? selalu yg paling favorite kuar mesti citer Mann!  tapi aku suker gak citer tuh.. but yet kalau citer2 yg melibatkan Kajol & Shah Rukh Khan nie memang payah sikit lah aku notice nak kuar kat TV!  maybe diaorg wajah exclusive kottttttttttttt!! :p

Citer nie dah berusia hampir 14 tahun dah!  filem nie kuar kat panggung around tahun 1998.. time tuh aku first year kat UiTM... perrgghh!! memang satu fenomena gak lah citer nie... semua org like gilerrrrrr kat filem hindustan!

and time tuh Kajol & Shah Rukh Khan adelah pasangan yg palingggggg hottt sekali... sama cantik.. sama padan!

Filem yg mengundang drama airmata nie memang betol2 kisah cinta yg hebat! 
Tiap kali tengok.. tiap kali tuh aku lap hingus!!!

Their expression membuatkan aku merasakan diri aku adelah Anjali! OooppPpsss!!!

Serious aku suker giler black saree yg Kajol pakai dlm filem nie!  aku cuba gOOgle gambar penuh tapi tak jumpa lah pulak! haiissh!!

Akhirnya mereka bersatu! Yeayyyyyyy!!!!
Aku rasa sapa tak tahu citer nie memang agak kurang normal lah! hahahaa... aku dulu waktu filem nie kuar tak dpt pun nak nonton kat panggung.. nak beli DVD pun dok berkira-kira duit!  org dah tengokkk bertahun-tahun.. aku lepas 3-4 tahun rasanya baru aku dpt tengok DVD filem nie!  sadisss kan? uhuhu..

Tapi serious lah.. dlm banyak2 pasangan bollywood.. aku memang suker Shah Rukh Khan bergandingan ngan Kajol jer.. kalau SRK dipasangkan ngan org lain aku rasa cam tak best!! even Kajol kalau diganding kan ngan Ajay laki dia sendiri pun tak sehebat chemistry both of them di layar perak!

Malam tadi aku layan movie nie sampai kol 1:30 pagi!  itu pun dah almost tersenggutt senggutt.. tapi gagahkan jugak bijik mato!  kesudahannya terlajak tido pagi tadi.. muahahhaahhaa.. 

But serious filem nie takkan pernah muak utk ditonton! aku boleh ulang tengok beribu kali pun takpe.. coz the love story is really something different.. and lagu2 yg terselit dlm cerita nie pun besttt bestt!! tak pernah boring biler dengar lagu2 tuh berulang kali.. siap kalau boleh nak menari sama sekali! hahaahahaha..

Yea.. Itu lah dia Kuch Kuch Hota Hai ~ Ade Sesuatu Di Dalam Hati! :)

Psssssssstttttttt.... Btw ade sesiapa yg belum tengok citer nie lagi???

11 comments:

Lynda Che Lah said...

kak neena..
terlajak tgk mlm tadi dan terlajak juga tido pagi tadi..encik hubby tolong tidokan Qoid sbb memahami melihat mata sy tidak berkelip melihat filem ini..sentiasa best wlu tgk berapa puluh kali pown ;)

:: Riri-Fatieha ::~ said...

sis, u tau tak rupa u ada iras2 mcm kajol tu la... siyes.. hehe

mama tisya said...

mmg tk jemu..nk2 lagu2nye best2..lpstu skarang kalo tgk kajol je sure automatik teringat neena

SYANI said...

Betui la Nina, memang tak jemu nengok citer ni. Tapi malam tadi tahan mato sampai kul 12.30 je. Kalau tak sure dah terlajak bangun pagi tadi..

mumui said...

cam tol pulak ape yang riri fatieha ckp tu.. ade iras2... hehe... btw.. cete ni mmg best.. hehe...

Miss Moon said...

ha ha betul mmg u ada iras Kajol . Kira u nih adalah antara 7 org yg muka sama di dunia nih ...kalau u masuk tv make up cam kajol nih mmg sejebon la nina ooooiiiiiiiiiii

wahhhhh 2 thumbs up ...pandai letak gamba tew ....sukaaaaaaaaaaa sangat .

Sheherazade said...

ohh lagu2 nya

[z@ck] said...

first movie hindustan yg saya tgok,movie ni la..tacing teruk.huhu

Fatin Khadir said...

Bes citer ni....Lagu-lagu dia memang the best lah, rasa nk joget-joget jek.... :)

mamashikin said...

tp mmg sis mcm kajol la...betul..dulu masa first time tgk blog sis..dlm hati..'biar betul..pompuan nih..mcm kajol..' terus jatuh cinta..suka tgk sis..sentiasa hepi...

linahlynn said...

Ya mmg filem ne paling best.jika dbandingkn filem bolywood skrg smua xmmuaskan ati. lagu pun ntah pa2.tp bila kajol n srk bganding.wah,mmg best n mantap lakonan mereka.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails