COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, October 25, 2012

Salam AidilAdha ~ Kalau Lah Aku Neena Yang Dulu!

Assalamualaikum my beloved readers!

Ramai yg dah start bercuti hari nie bersempena dengan raya haji esok hari?  Aku masih bekerja... kalau punya cuti yg banyak.. confirm aku amik cuti gak.. tapi nie balance cuti dah sgt nazak... so kene simpan utk cuti yg dah di plan out dari awal!  Kalau korang dah start cuti... selamat lahh bercuti!  tapi tolong jgn drop comment kat sini dgn mengatakan yg korang cuti dan sedang beristirehat dengan niat nak kasik jiwa kacau sama aku!  kalau korang komen jugak aku tak teragak-agak utk mengambil tindakkan undang² dengan 'tidak' memPublish komen korang kat sini! muahahahahahaa... :p  

Ok.. Semalam aku ternampak baju kurung moden yg sgt cantik dengan cutting yg sangat awesome to the body kat Butik Fesyen Nona Ampang Park! tak masuk kedai pun tapi mata TERjeling pada patong yg memakai baju gorjes itu yg terletak di hadapan kedai ... lantas dlm hati berkata... "Kalau lah aku Neena suatu masa dahulu, dah pasti baju itu milik aku!"

Sesungguhnya... PERUBAHAN memerlukan sebuah PENGORBANAN! Erti pengorbanan sangattt luas... ianya tidak hanya tertumpu dari segi berkorban harta, nyawa, tenaga, masa, ataupun sebuah perasaan... tetapi melawan sebuah kehendak dan keinginan dlm kehidupan juga boleh diambil kira sebagai sebuah pengorbanan utk diri sendiri!

Ya! Sekelumit PENGORBANAN yg mungkin tidak mendapat sebarang ganjaran di dunia kini, tetapi insyallah mudah-mudahan ia bakal memberi pulangan & ganjaran yg lebih baik diSANA nanti!

Tapi alhamdulillah lahh.. bile tengok baju kurung moden yg gorjes kat Butik Fesyen Nona semalam.. hati aku tak lah merontaaa dan jiwa kacau sgt macam mana aku meracauu dan angau pada Handbag nie!  haha.. serious handbeg tuh lagi kuat pengaruh dia dari baju tu! maybe atas faktor bile aku dah decide utk berhijab, mindset aku dah kuat & jiwa aku pun dah kental utk tidak memiliki baju² yg fit to the body lagi in my wardrobe!  Setakat suke² tengok tu adelah... pastu kang aku membebel lah sendiri... "eeeiii.. cantikknyaa baju nie!  lawaaa... sukee tengok! haii.. kalau aku neena yg dulu niee.. confirm baju nie aku dah beli dah!" hehehe...

Apa pun syukurr alhamdulillahh.. kini aku lebih selesa utk berfesyen dlm versi dress & jubah!  Aku rasa sgt tenang dlm pakaian sebegini.. kalau dulu agak stress bile pakai baju ketatt melekapp kat body!  kenapa stress? ye lah... bile tengah sedap makan.. pastu perot pun naik skit kebuncitan nya.. dahh mula dahhh aku stressss! hahaha... 

Actually kann...  banyak lagi cerita corat coret tentang hijrah aku yg ingin dikongsikan dengan korang.. tapi tunggu lah bile masa yg sesuai nanti... will share with you guys yea! :)

Salam AidilAdha buat seluruh kenalan dari kami berdua!
Semoga kite semua senantiasa dibawah perlindungan Allah s.w.t.. dan marilah berdoa semoga kite juga tidak terputus dari menerima Hidayah dariNYA! Oh ya... pada yg berpuasa pada hari ini yg penuh dgn syafaat, selamat menjalani ibadah puasa yea! (: 
   
L.O.V.E

16 comments:

mama tisya said...

salam aidiladha utk neena...mmg cantik jubah ngan neena yg tgi...kita kj gk tp jp lg kul 1pm dh bole blk dpt halfday:)

Anum said...

Selamat hari raya aidiladha

nome said...

alhamdulillah...semoga aku seperti kamoo...doakan aku ye sahabat :)

Izafiza said...

Alhamdulillah.

Nanti kalo akak nak let-go baju akak yg gojes2 tu bagitau yer.hiks.

suwara entertainment said...

salam aidiladha buat neena dan husb juga. take a good care ye!

Unknown said...

neena dah makin cantik skrg...

ummy hafiza said...

salam kenal n salam lawatan :).. dah follow..sudilah follow saya juga k. thanx :)

cik chinta said...

cntik r bju

Reen Tart Nenas said...

best pakai jubah bleh makan banyak :) oopsss! best ape. senang nak solat kalau kite keluar. xperlu nak bw telekung.

♥ WaWa Vtec ♥ said...

babe, i like ur tudung particularly yg dkt fb tu...ahc ke?sukeeeee

cikji said...

smlm tgk kajol dlm citer kabhi kushi kabhi gham, terus igt kak neena, hihi

AIN NAZRI said...

kita pon keje jugak kak.. selamat hari raya ye kak

♥MAMASYAZA♥ said...

cantik baju neena. anyway salam aidiladha dari akak sekeluarga

Waney Zainuddin said...

Salam aidil adha. Sweet nyer neena berjubah :)

eyndayusoff said...

Salam Aidil Adha Neena... Alhamdulillah semoga Neena sentiasa kekal dalam hidayah Allah swt... :-)

mamashikin said...

salam aidiladha..
sis neena pakai apa pun cantik dan manis..tak kira baju jenis mcm mana ..sb body sis dah cantik..
tinggi lampai...heee.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails