COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, October 5, 2012

PENGUMUMAN PENTING:~ Khas Kepada Customer Kuih Tart Nenas!




First of all aku nak ucapkan Syukur Alhamdulillahh dan ribuan terima kasih pada korang yg sudi order ngan aku kuih tart nenas nie.. serious aku terharu jugak lah bile dpt order utk lebih kurang 16 botol utk kuih tart nenas aku nie.. memang dah plan.. punye semangat nak siapkan kuih korang nie before raya haji pada hujung bulan nie...

Tetapi sesungguhnya kite hanya mampu merancang.. maka Allah jua lah yg menentukan!  Since aku dah pun berbadan dua nie.. project buat kuih tart nie macam tak menjadi lah nampaknya kerana atas faktor keadaan aku yg tak berapa mengizinkan pada 1st trimester nie!  Ye lah dlm waktu 3 bulan pertama nie kan perlu banyak berehat... so tak boleh nak buat kerja beratt dan renyah.. so nak tak nak terpaksa lah aku buat keputusan ini jugak walaupun aku sgt berat hati sebenarnye sbb korang dah pun order ngan aku kan...

Apa pun.. aku tetap nak mohon beribu kemaafan pada korang semua yg dah order kuih tart nenas dari aku tempoh hari!  Seriously aku rasa cam sedey jugak lah sbb tak dpt nak penuhi permintaan korang... uhuhu.. 

See... aku punye lah excited nak buatkan kuih tart nie utk korang.. since bulan ramadhan hari tuh lagi aku dah siap² beli botol kuih nie and simpan! takot nak beli lewat² nanti susah pulak nak carik botol kuih nie kat kedai.. So skg nie aku nak buat apa ngan botol kuih bebanyak nie? T________T 

Aku sendiri tak tahu adekah aku dpt teruskan project ini atau pun tidak! ye lah kalau dah ade baby nanti mesti lagi takde masa kan... takpe lah.. nak buat camne.. baby dah potong que aunty² gorjes out there utk beli kuih tart ngan ibu dia! haha...  so maafkan baby ye wahai Auntie² yg gorjess! :D



7 comments:

Anum said...

x pe la sis, yang penting sis take care ok

shuhadah Zainol said...

its ok kak nin... yg tu bila2 pon boleh..once kak nin dah sihat ke.. xpe... yg penting jaga diri & baby dlm peyot tu k..:)

wAnNy said...

alaaa,,baru terfikir haritu..dah agak mesti x jadi..
tp xpe la kak..kesihatan n baby lagi penting ;)

AIN NAZRI said...

demi baby kecik yang di nanti.. aunty x kesah pongggg.. raya tahun depan laa aunty dtg umah baby kecik.. merasa barang seketol dua tart tuh.. hehehehe

apa2 pon.. sila take care ye kak..

NM02 said...

balang kuih tu, neena wat tabung baby. simpan selagi boleh sampai la baby dah kuar nnt. tgk baper jumlah yg dapat simpan.

kite ada wat camtu, dan sampai skang masih belom kira utk masuk akaun anak. tp bukan balang kuih le... hehehe

Mooniqueen said...

Betul tu, trimester pertama ni ke rest banyak.. Tak boleh kerja kuat... Lg2 nak menguli memerlukan tenaga yg byk...

ijan said...

takpe lah neena, i think depa semua faham..

jaga diri dan rest banyak2.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails