COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, February 13, 2012

Butik Fesyen Nona Ampang Park!

Aku rasa sapa2 yg dah lama follow blog aku nie tahu lah kot yg aku memang pelanggan tetap kat Butik Fesyen Nona Ampang Park!  Memang most of my baju kurung/kebaya nowadays aku beli ready made dari butik nie ajer...

Ok ingat tak pada entry yg INI.. aku ade tayang hint2 baju raya aku tahun lepas kan... out of 4 outfit yg aku dah beli tu.. yg hijau, pink & purple dah pun aku melaramm.. tinggal satu jek yg baru perammm and baru2 nie jer aku sempat larammm kan!

DSC_0530 copy
Kebaya Songket Whitey Cream!
Baju nie en.teman yg pilih... dia yg berkenann sesangatt ngan baju kebaya putih nie.. serious jarangg lah nak tengok dia betol2 like adore pada satu2 baju yg aku beli.. I mean biasanye kalau baju2 lain yg aku beli.. dia memang akan kata OK.. cantik.. nice.. sweet.. but utk kebaya putih nie entah laa.. lain macam sikit dia punyer sukerrr... coz dia keep on ckp ulang2 kali.. I suker ngan baju nie.. very classic.. simple and nice.. bla... blaa.. blaa..

OK! OK!  Kalau dah ko suker sangat.. sila pergi counter dan bayarkan! ahahahaa.. eh.. jgn ingat semua baju aku yg shopping dia belikan yer.. ikut mood dia jugak lah.. kalau dia nak belikan.. aku rembatt.. kalau tak.. aku tak kisah pun.. coz aku sendiri pun bekerja.. ade duit dlm tangan sendiri.. so cam tak baik lah nak sentiasa ngaappp semua duit laki kann... dia banyak lagi tangggungjawab lain yg nak diuruskan... lagi pun ko kalau menyoping mana penah stop... so jgn lah di dera laki sendirik tuu.. sian dia... *owhh.. owhh... mana nak dpt binikk yg baik hati camgini? :p*

Actually kan kalau korang perasan laa.. baju kebaya nie lebih kurang jek cam baju kebaya yg hijau ini!



tapi baju kebaya hijau nie aku beli kemudian sikit dari baju yg putih tu tau.. aku beli baju kebaya putih tu dulu.. tapi memang dasar mata ni gedik nak menyoping time dekat2 nak raya.. so tu yg sangkut lagi sepasang tu.. nampak cam sama.. tapi corak dia lain sikit antara yg hijau & putih nie!


Ok.. jom saja nak share antara collection baju2 yg aku beli secara readymade dari Fesyen Nona Ampang Park nie...

BR1
nie lah baju pertama yg aku shopping dari Fesyen Nona.. dan teruss jatoh cinta lalu terus menjadik pelanggan tetapnya!

DSC_0748 copy
Baju Kurung Pahang!


DSC_0690 copy
Pinky Kurung Modern!

DSC_0636 copy
Blueish Kurung Modern!

DSC_0353 copy
Abstract Kurung Modern!

DSC_1410 copy
OK... baju nie satu-satunya yg aku tempah tailoring kat Fesyen Nona.. kain sutera batik terengganu aku beli sendiri kat Pasar Payang Terengganu.. hantar kat Fesyen Nona utk tailoring.. serious sangattttttttttt sangattt berpuas hati dengan hasilnya!  And so far aku takde lagi hantar kain utk dijahit kat Fesyen Nona.. nak tahu kenapa? sebab aku dah boleh dpt ready made clothes yg gorjes2 cam baju2 yg aku beli kat atas tadi tu! hehehe..

FN
Btw... tujuan asal entry nie dibuat coz ade yg tanye kat aku dimanakah lokasi sebenar Butik Fesyen Nona nie?  Ha.. ni aku tempek gambar.. ko pandai2 lah carik sendiri.. yg pasti ianya kat Ampang Park... di tingkat satu.. nie no talipon.. 03-21612732! 

#citer terkojott tadi tu nanti lah bile tiba masa sesuai aku share kan ye! :)#


13 comments:

B.E.B.E.L 4 F.U.N said...

range harga kat sana berapa kak especially utk baju kurung dan baju kurung pahang,.

NeenaAnuar said...

B.E.B.E.L 4 F.U.N:
it depends on what type of material and design dear.. kalau kain yg mahal like chiffon memang lah mahal sikit coz with lining.. but if like japanese or swiss cotton tu leh dpt dlm range RRM250 - RM350... but kalau sales boleh dpt lagi murah dari RM250... :)

Unknown said...

owh..kat situ rupanya..puas la cari...

mekchu said...

dari dulu nak pegi.. tp bila lah dpt peluang ke ampang park tu erk.. i actually loves ur biru & pink kurung pahang tu.. lagi kontra lagi cantik..

Liyana said...

bestnya sume cantik terletak kat badan neena....kain pun cantik2! :)

mizzura said...

Oh...dulu co. Mmg dkt2 sini mmg rajin sggh ampg park..tp jrg smpi ke tgkat ats..thanks 4 sharing...mntau nk sggh...

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

Bole terjah ni...

♥MAMASYAZA♥ said...

semua baju nak sesuai sgt ngan neena, cantik

Reen Tart Nenas said...

fesyen nona kena bg royalti ni sbb tolong promote :)

- AZIE - said...

kak neena, frankly speaking u look so gojes. cantik sgt yg blueish kurung modern tue. dh lama jd silent reader blog kak neena, punyala malu nak tinggalkan komen, boleh g2 huhuhuhu..

cikbedahlaser said...

dlu tuanku nur zahirah pon ade butik feberet kt AP ni... tp x taw yg mana satu....

Unknown said...

HI KAK NEENA...UR SIS SHARIZA KAN?

Yuyun said...

serious cantik...kalau kebaya cekak musang ada tak? sekali tengok kamu nu rupa kajol pun ada...;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails