COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, October 11, 2012

Missing You... My In House 'Macho Maid'!

Selepas 3 hari berturut-turut dimanjakan oleh 'my in house macho maid' @ suami tersayang... bermula hari ini, tinggallah daku keseorangan dirumah! Ohhh, kalau boleh nak mintak doctor suruh kasik MC selama 2 minggu jugak kat my BayBee so that he can just be next to me till the end of my confinement day!  Al-maklum lah.. Duduk sorang² nie perasaan terkadang sgt fragile! :(

Aku tahu dia pun berat hati nak pegi kerja hari nie sebenarnye... tapi nak buat camne.. tugas tetap menanti... rezeki perlu dicari... aku memang rindu lah pada layanan dia pada aku! owhh gedik! haha.. ye lah.. time sakit² nie lah time nak berExtra manja skit!  makan disediakan... siap bersuap lagi... hihi.. semua kerja dia buat... aku terbaring melepekk jek kerja nya... terkadang kesian gak tengok dia buat semua kerja.. tapi ini lah masanya utk aku jadi Permaisuri Raja... hehehe.. bukan senang nak dpt merasa moment² indah sebegini kann.! 

Tu yg bile dia takde... aku dah mula rasa cammmm.... adoiyaiii... busan nya takleh nak berckp ngan sapa²... diri masih uzur... tak boleh solat... so banyakkan berzikir dlm hati je lah.. then rindu² tengok dan carik lah gambar² senggal laki sendiri buat penghibur hati!  

DSC_1482 copy
Serious?

DSC_1483 copy
cam cartoon superhero?

DSC_1484 copy
senggal kan?

DSC_1478 copy
Tapi sangat chomel kan laki saya nie? *matik lah puji lakik*

Ohhh sesungguhnya dia lah penghibur hati saya dikala ini! dia lah MahaRajaLawak saya.. dia lah Penasihat saya.. dia Kaunselor saya... sesungguhnya dia lah segala-galanya buat saya kerana dia lah Nyawa saya!

Tak dinafikan jugak... ade lagi satu sumber kekuatan saya dikala ini.. nak tahu sapa sumber kekuatan itu? sesungguhnya sumber kekuatan itu adelah dari Kalian Semua! Bile dlm kesorangan nie.. aku suke go thru balik titipan korang pada aku... ade yang antar message kat my wall.. yang SMS, yang WhatsApp, yang inbox, yang drop comment, yang calling dan yang dah datang visit mahupun yang plan nak datang visit... Seriously terasa sgt terharu & bahagia dengan kehadiran kalian yg begitu mengambil berat tentang diriku! *sebak lalu mengalir air mata*

Setiap titipan korang pada aku... aku amati satu persatu... takde satu pun yg aku missed out! Insyallah aku akan cuba utk reply jugak message² korang tu... aku hanya mampu berdoa semoga Allah merahmati kalian semua kerana sesungguhnya saya sangat sayang pada anda semua kerana kalian lah merupakan salah satu dari sumber KEKUATAN saya dikala melalui saat² getir sebegini!

BIG HUGS & LOTS OF ♥ ♥ ♥ !

DSC_1651 copy
Eh! nanti kite sambung citer percutian di Redang ye... :)


8 comments:

Anum said...

wish u always happy ok sis

suwara entertainment said...

semoga awk sentiasa happy ye neena. insyaAllah, both of u akan diberikan kekuatan. sabar, doa dan tawakal pdNya agar dipermudahkan segala urusan.

feel free to read my entry, Kenapa Aku Diuji --> http://suriaqistina.blogspot.com/2012/01/kenapa-aku-diuji.html

Qaseh Suhaida said...

Semoga Neena terus tabah menghadapi ujian dr yang Maha Esa...sesungguhnya ada hikmah disebaliknya..


Selamat berpantang...rehat bebanyak dan jgn stres2.

AIN NAZRI said...

kuatkan semangat kak.. suka baca entry akak.. dikala kesepian.. maka layarkanlah tinta maya buat tatapan kami ni kak.. anggaplah mcm bercerita dgn kami..

Ina Khairina said...

saya tahu kak nin kuat,semoga terus tabah ye sis....insyaallah rezeki tu pasti akn dtg lg,sama2 kita doakan...

~Beb~ said...

alaaaah xmo nanes2.. sedih plak bace. terimbau plak kenanganku. insyaAllah nanti ada lagi.. PASTI.

ijan said...

dear neena.

bertuah sungguh mendapat pasangan yg terbaik anugerah Illahi.

Semoga sentiasa bahagia dan bahagia selamanya bersama.

Jaga diri, byk kan doa, insya Allah akan ada juga rezeki itu.

All the best neena

Unknown said...

setiap ke'sakit'an tu akan datang nikmat yang lebih indah dari Allah...sabar banyak2 ye...have a good rest!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails