COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, October 15, 2012

Bee Nak Pegi Mana???


Terjaga dari tido pada jam 6:30 pagi tadi... Terdengar bunyi air hujan mencurah-curah membasahi bumi... Then ternampak my BayBee baru lepas mandi!

Binik: Eh.. Bee nak gie mana ni???


Lakik: Nak gi kerja laa.. Nak gi mana lagi..

Binik: Ohhhh.... Ohhhhhhh...


Mentang-mentang lah dia tengah cuti rehat... minda pun rehat.. dan dannn jerk kepala hotak dok ingat semua org pun cuti rehat sama cam dia jugakk! muahahaha...


Neena oh Neena! Rehat lah kamu sepuas-puasnya sebelum kamu diKerjakan pada minggu hadapan! uhuhuhu....


 *sambil menggeliat*  GOOD MORNING & HAPPY WORKING EVERYBODY! (:



Jemput minumm! sedappp sbb tak maniss! (:

6 comments:

Mila Ahmad said...

semoga cepat sembuh :)

thebinipolischeritha said...

Take care kak.. rehat cukup2..jgn stress! Pantang gak taw..

Sue-Rya Qistina said...

take a good care sis. semoga segalanya dipermudahkan ye. suka gak minum hot choc tu. sedap!

Rasp said...

syiok tul baring2 masa hujan2 kan...
kalo ikutkan hati cam nak cuti gak hehehehehe...
have a good rest sementara dpt mc nie...
and take care too k...

Qaseh Suhaida said...

hmm..sedapnya hot choc tuu...

~capital N~ said...

HAI KAK..

aritu penah jugak nak pg redang, last2 xjadi sebab2 yg xdapat dielakkan...
tpi bila akak post cite pasal redang, rasa xcited sgt nak kesana..tpi penah jugak tgk website laguna redang,cm lawa jer tempat tu...bila akk dah cite pasal pantai kat laguna tu xcantik rase mcm xjd nak g tmpat tu..bek lepak coral..
tenang gile...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails