COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, December 15, 2011

Kelmarin Mc'D... Semalam Durian... Hari Nie Apa Pulak?

Alhamdulillahh.. rezeki minggu nie bagus dan baik sekali...  syukur ke hadrat Illahi.. rezeki yg diberikan pada en.teman.... macam mana pun harus lah dpt tempias ke binik gorjes gonjeng dia nie kan! ngeeeeeeeee~~~ :D

Kelmarin en.teman belanja aku makan Prosperity Burger 1 set! pastu aku entah camne napsu makan aku jadik terlebih pelahapp... tak cukup ngan satu burger.. aku mintak en.teman belikan aku satu lagi burger Fillet O' Fish.. but bukan set la.. takat ala carte jerk! nak matikk makan 2 set sekali harung??? Ok.. sikap rakus sebegini jgn dibuat selalu... nanti silap hari bulan ko jadik lebih hebat dari maskot Mc'Donald tu sendiri...dia kurus ko pulak bammm bammm bukan main! :p

Then semalam.. en.teman belanja makan dorian pulak!!! woohoooooOooo!!!! *goyang-goyang vuntutt sambil wat tarian hullahuupp & chicken dance*

Ya Allah ya tuhan ku.. Engkau murahkan lagi rezeki suami ku... aminnnn... aminnnnnnn..... 


Memang most of the time kalau makan2 nie en.teman yg bayar.. so apa yg special nya sampai nak kata yg en.teman belanja??? sebabbbbbbbbb.... selaluuu kalau during weekdays dihari bekerja... most of the time kiteorg makan nasik/mee goreng... nasik lemak.. and something yg simple2 jer coz nak senang... cepat dan mudah yg boleh didapati kat kawasan sekitar umah aku.. malas lah nak pie jejauh nak carik makanan... kalau boleh nak tapau pastu teruss cepat nak balik umah jer... yer!! aku memang tak ke dapuur kalau hari keje.. so tapau dari luar saja terus settle!  So yg buat aku kata en.teman belanja tu sebab makan Mc'D & Durian nie aku yg cakap nak makan apa since dia tanyer nak makan apa dia nak belanja... so haruss lah aku pauuu yg hebat2 sikit! muahahahahahaa... :p

buat sekali makan... takmo beli banyak2 nanti tak abis tak best nak simpan2.. 3 bijik dah lebih dari mencukupi!
*pic by iPhong*

gigihhh aku kopek!

takpe.. aku memang minatt pun bukak durian!

makan durian haruss serious!

sambil tengok Tentang Dhia sambil layan Tentang Durian!

Kusyukk layan pasal Dhia.. Kusyukkk lagi aku makan durian nie! :p
Semalam kongsi rezeki nie ngan daddy sekali.. sbb aku tahu dia memang peminat fanatik pada durian... pasal tu anak gonjeng dia nie ikut sama! Disebabkan isinya teball.. memang puas kiteorg 3 beranak makan 3 bijik durian tuu semalammm... yummm yummm.. skg pun dah terleleh air liur teringat kesedapan dorian semalam... ermmm.. nak kene pi beli lagi nie... 

Ok tak leh hari2 makan durian.. simpan permintaan nak makan durian nie esok lusa pulak.. so utk hari nie.. apa pulak aku nak pauu en.teman nie?  errrrrrrrmmmmmmm..........

11 comments:

Anum said...

syoknya layan durian

Deqna said...

aku pun sekang ni dah terlayan lah tentang dhia nie... geram jer ngan watak2 dalamc citer tuh...

Mimy Hamid said...

nin nak doyannnnnnnn....huwaaaaaa

shuhadah Zainol said...

sedang membayangkan akak buat goyang vuntutt & tarian hullahuupp & chicken dance depan bang nuar....hihihi..

sedapnya durian tu...

Bitt (double IS) said...

sedapppppppp tapi kena tanya perutku dulu...akkkekekkee

mamyharraz said...

mmg layan sgt dpt mkn durian yg sedaps tu..

sgt suka bila tgk durian sana sini walaupun hanya beli sekali sekala ;)

WildFire said...

wow, terliur dah saya nih... nk durian jugakkkk....

Anis Azalea said...

pergh..best tuh,...

::CIK LYNN:: said...

akak tgh mkn drian pn nmpk cantik =p

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

kak neena sodapnyerrrr...

NeenaAnuar said...

TQ ALL FOR YOUR COMMENTS! SKG TENGAH MUSIM DOYAN NIE.. SO MARI LAH KITE SEMUA BERAMAI-RAMAI MENJAMAHH DOYAN!:D ♥ ♥ ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails