COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, June 1, 2011

"I'm Yourss 1st Contest: Do I Look Gorgeous in a KEBAYA?" KINI DI TUTUP SECARA RASMINYA!


Diam tak diamm.. dah sampai ke penghujungnya dah pun contest pertama aku nie....


So dengan ini.. aku mengumumkan.. Contest:- "I'm Yourss 1st Contest: Do I Look Gorgeous in a KEBAYA?" KINI DI TUTUP SECARA RASMINYA!

Terima kasih yg tak terhingga pada kesemua peserta2 yg sudi joint contest aku yg tak seberapa nie... aku sangat2 menghargainya!  so far aku rasa cam aku dah pun listkan semua org.. incase ade aku tercicir nama sapa2.. tolong roger aku kat sini eh!

Nie adelah gambar2 mereka yg bertanding......





~KATEGORI PILIHAN KHAS JURI~


To all contestant.. ALL THE BEST AND GOOD LUCK TO YOU GUYSSSS!!!

Btw, utk pengetahuan korang... aku takkan jadik juri dlm contest nie.. sbb aku takmo jadik bias! lagi pun aku nie jenis terlalu murah hati... semua org pun aku tengok best2.. cantik2.. seyes! aku tak leh nak pilih sapa yg the best antara the best dikalangan korang2 semua! pada aku korang semua gorjes ngan gaya korang tersendiri....

So, demi mengelakkan masalahhh tekanan perasaan yg bakal aku hadapi kalu aku yg jadik juri.. jadi adelah lebih baik aku pilih 4 org juri awam yg mana diaorg takde kene mengena ngan dunia blog nie... so biar lah diaorg itu yg menilainyer..  berikan aku sedikit masa.. insyallah akan aku umumkan siapakah pemenang contest nie yer! :)


10 comments:

Pocket said...

pergh!! lawa lawanya kebaya depaaaa...
pocket memang suka kebaya,
tp apakan daya..
sndiri tak leh pakai <- eh kesitu plak kan..

Daddylicious said...

kalau lelaki pakai baju kebaya boleh?...hehe

Nida n' Hanafi said...

Memang sangat gorjes.. :)

Kalau Kak Nida pun mahu berpinar mata nak memilih pemenang...

InaAchik said...

sape juri beb, aku nak blanje dia teh ais ni... hahhaaa

Lia said...

segak berkebaya ye..

Mimy Hamid said...

aku ada hajt nak masuk tapi memandang kan aku berposing baju kebaya zaman memuda belia dan kurus murus lupa kan aje la..heheh...good luck semua

::CIK LYNN:: said...

bdebar2!! hehe

Mak Izz said...

woh.. hebatnye sume contestant. bikin hati gerun (wuwuwu... takotnyer) apepun hepi sgt sbb muka enterprem dlm blog k'neena. from top to toe. hehe.. *vangge*

good luck to me & to all contestants!

sW33tdARLiNG said...

gud luck semua...!

Yap Dai Lin said...

Assalamualaikum....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails