COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, June 21, 2011

If You Think I'm Cute Just Like KAJOL.... Then You Should See My Dad at the Age of 21 Years Old! :p


Ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~~~~

My dad pada usia 21 tahun!  waktu nie daddy celebrate b'day dia yg ke 21.. and my grandfather hadiahkan dia sebijik motor vrommm vrommm!! cool eh!
Amacam? Handsome tak my daddy diwaktu muda remaja?  aku kalau bleh nak kata ade tak rupe Shah Rukh Khan?  tapi malangnyer tak boleh sbb seriously aku tak leh nafikan yg sesungguhnya rupe dia lebih kepada Rajinikanth or Amitabh Bachchan kot! aagagagagaga.. :p  And then skg korang tahu dari mana aku dpt rupe comel bak si Kajol tu? haaa.. jgn ckp aku perasan plak.. aku tak ckp taw.. korang2 semua jugak yg ckp! :p

Ok.. Kalau nak tahu.. salah satu sebab arwah  mak aku terpikat ngan my dad adelah disebabkan motor besarr itu dan jugak gaya macho nya berserta boots, glove and baju segak bergaya seperti itu! hikk. hiksss!! 

Ohhh.. time nie lom ade rupe Kajol lagik.. rupe kojol ade kot! ngagaga.. Gilerr punyer sememehh.. nie baru betol2 gonjenggg! ahaahaa.. btw, time nie my dad dah berumur dlm lingkungan early 40s kott.. cuma satulah aku pelik.. camne dia leh botak?  lupa lak aku nak tanyer dia.. tapi aku rasa dia botak ikut keturunan kot.. sbb ayahanda my dad pun camgitu.. botak kepala! tapi tu lah yg wat hensem tuu.. ok... nanti2 aku share kan gambar my datok (TaTa) plak kat sini yek!

DSC_0720 copy
Still macho & hensem eh at the age of 60?  Tengok lahh bapak sapaaaaaaaaa!!! Lalalalalalalaa.. :p
Sebagai anak darah kacukkan.. tak aku nafikan rasa bangga gak lah darah yg mengalir dalam tubuh nie.. half of me Malay and another half is Indian... and as a daughter.. I'll do the best for my dad.. sekurang-kurangnya kalau aku tak mampu nak berikan harta wang ringgit yg menggunung.. tapi sekurang-kurangnya aku berikan dia kebahagiaan dengan dia melihat aku bahagia dan gembira... baik dari segi kehidupan sebagai seorang anak dan jugak sebagai seorang isteri kepada menantuu dia.. Wang ringgit bukan segala-galanya.. kerana org tua nie melihat kebahagian anak2 adelah yg paling utama sebenarnyer.. jika kite bahagia.. mereka turut merasa bahagia.. Insyallah.... :)
 

27 comments:

Mimy Hamid said...

so klasik dan nostalgia...babe..pic no.2 jaja kurus la ..hehe pewitt..ko lak nampak macam along ...tinggi giler ko ikut daddy ko ni

nome said...

your dad mmg hot la...like superstar! uncle mmg gorgeous la...nak mintak signature boley? eekeke...

Juwita Afifah said...

Wahhh, gmbr last tu mmg mcm kajol habess. =P

ratusiput said...

muke ko dr muda remaja mmg dh ade ciri2 muke kajol la beb..tak caye cube ko tgk muke kajol dolu2 :)

Mak Izz said...

fuh, sgt kachak ok! x tahan dpt hadiah motor tu. syg atuk lebey la.. k'neena sudah kena tag. sila jengah blog sy :)

Biqque said...

i pun dah takde mak...

my dad pun gelap macam mamak, tapi kitorang bukan mamak pun...so i dpt la idung besar dia hahahaha! mmg anak abah tul!

Anis Azalea said...

wah your dad with the bike. no wonder your mom fallin in luv..
cayalah kajol...hehehe

nairaariaa said...

huu...mcm nostalgia indah je..dgn moto clasik...cun gtu...

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

hye babe! thanx for dropg by my blog...really appreciate it ;)
haaaaaa no wonder u have a gorgeous features doll! like father like daughter ;D

za said...

memang iras kajol ni!agaknya kalo ajay devgan terserempak kang speaking Hindi pulak :)

♥ciK-t0ge ♥ said...

Hallo dear sis...

w0w sis..
rupa u dulu n skrg xbyk berubah ya...

Lebih kurang ja..
Cuma skrg lebih g0rrrrge0ussss hehehe..
dulu2 kiut :P

NeenaAnuar said...

Mimy:
hehehe.. memang time tu adik aku kuruss.. kecikk lagi punn.. aku memang yg paling tinggi dlm adik beradik aku.. ikut my dad! :D

NeenaAnuar said...

nome:
ahahahaa... boleh2.. nanti aku habaqq kat dia naa.. :D

NeenaAnuar said...

Mrs. Farhan:
ehehehee.. TQ! :D

NeenaAnuar said...

ratusiput:
haa? ye ker? ahaha.. aku tak penah tengok lagi kajol memuda remaja... :D

NeenaAnuar said...

Mak Izz:
hihi.. ok thanks dear.. insyallah nanti akak buat yer! :D

NeenaAnuar said...

Biqque:
ehehee.. ok la tu dear.. u mesti comeyy and gorjes gak nie! :D

NeenaAnuar said...

Eri-chan:
tu lah tuu.. ehehehe.. :D

NeenaAnuar said...

nairaariaa:
tu lah kenangan yg masih ade.. tapi sayangnya motor tu dah nan hadoo.. :D

NeenaAnuar said...

LadyVerde:
helo dear! ehehe... no laa.. I masih gonjengg taww.. btw thank to you too coz sudi dropping by my blog yea! ;)

NeenaAnuar said...

Cik Puan AxaL:
ahahaha.. ye ker? confirm I gagapp terus nanti! :D

NeenaAnuar said...

ciK-t0ge:
hi darling! hehee.. sama ek tak berubah? akak rasa cam berubah jerk! btw tQ so much yea! :D

Dee said...

hensemnya daddy neena muda2 dulu..cam hero hindustan..

Anonymous said...

pergh! macam abishek bachan :)seriesly

NeenaAnuar said...

Dee:
ehehehee.. TQ kak dee! :)

NeenaAnuar said...

makdara TERdiva:
hahahahahaa.. thanks sis! :D

shuhadah Zainol said...

mcm abhishek bachan muka daddy kak neena..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails