COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, June 30, 2011

"Splendid Moment!" Hidup Ini Ibarat Pelangi... Penuh Dengan Perkara Tidak Diduga.. Baik Yang Manis Mahu Pun Pahit!

.

DSC_0528 copy
Ya Allahh... aku mensyukuri setiap kenikmatan yg telah Engkau berikan padaku.. Setiap kebahagian yg Engkau berikan padaku... setiap kesenangan yg Engkau berikan padaku... namun disebalik seribuuu keindahan itu.. adekalanya masih ade palit2 kesedihan yg melanda diri ini.. itu lumrah hidup sebagai seseorang yg bernama manusia... walaupun adekalanya aku diduga dengan perkara2 yg sesungguhnya aku tak menduga.. tetapi aku mengerti... apalah makna hidup ini jika tiada ujian dariMu ya Allah... dengan ujian itu lah aku lebih mendekatkan diri denganMu dan juga pasti ade seribuu hikmah yg tersembunyi disebalik apa yg berlaku... dan aku juga bermohon padaMu agar diri ini sedetik pun tidak melupakanMu.. dan aku harus sentiasa beringat utk mensyukuri setiap nikmat yg telah Engkau berikan padaku selama ini Ya Allah... aminnn.. ya rabbal a'laminnn....

5 comments:

-anidaothman- said...

amin..
amin...
amin.....
ya rabbaL a'lamin......

moga kaknin sentiasa dirahmati olehNYA.......

**cute pic.....

MiYOKO SuKi said...

Amin...

semoga ALLAH permudahkan segalanye...

mrspuex said...

canteekkkkk nyeee daun itewww..

hihihi...peace!

mekchu said...

jeng.. dlm byk2 entry yg mekchu terlepas, entry ni sangat touching.. seakan memahami hati mekchu jugak..

semoga segalanya dipermudahkan..

NeenaAnuar said...

TQ ALL! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails