COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, June 14, 2011

Hati Dah Kembali Berbunga-Bunga & Berseri Seperti Bunga Yg Berwarna-Warni Ini!


Selagi en. temannn berada dalam hidup aku.. selagi itu lah emo aku takkan bertahan lama... itu lah yg buatkan kan aku bertambahhhh sayangggggggggg... cintaaaaaaaaaaaa... kasihhh sayanggggggggggggggg terhadap dia!!!  TQ so much my love! You're really awesome! LOVE YOUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu till end of my life!!!!!

Kepada peminat2 cerita Nora Elena... jgn marah kalau aku nak kaborrr yg en. teman = macam si Aaron Aziz @ Seth Tan! ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... ade yg muntahh hijooo tak agak2? hihihi.. alaa.. tapi en. teman punyer style lain.. dia tak belikan bungaaaaaa penuh satu bonet pun cam si Seth wat utk Elena tuu.... sbb dia kata rugi kalau beli bungaa nie.. bukan leh tahan pun.. beli memahal pastu duit abiss.. huhu.. tapi tak kisah lah.. ade bunga ke tak.. yg penting.. en. teman adelah en. teman.. ade gaya.. mutu.. keunggulannya tersendiri... :p So biler tiap kali tengok Seth.. aku nampak en. teman! sbb sebelum citerr Nora Elena nie kuar.. aku dah jumpa dah my own "Seth Tan"... ngagagagaga.. :p  Tapi still aku tak nafikan yg aku rasa si Aaroon Aziz gorjessss gilerrr biler berlakon watak si Seth tuu! :D

Eh.. nie dah membawak ke cerita lain nie.. aku nak citer pasal lain.. dah merebak ke Nora Elena plak! hehe.. takpe.. iklan di awal cerita! :p

Ok.. yg benor nyer nak kaborr... first and foremost.. I wanna say TQ soooo much to all of you yg berikan full support to me.. your comments & opinion.. I do really appreciate it! TQ again and again guys!! I love all of you!!! *BIG HUGS & KISSES*

Hari nie hati dah kembali berbunga-bungaa dan berwarna-warni... sama seperti bunga yg indah ini... 

DSC_0117 copy
balik keje semalamm.. dok ngadaappp jerk bunga yg masih segar but at the same time tunggu masa nak layu gak tu.. huhuhu...
Mana dpt bunga tu? bukan dari en. teman... tapi dari....

DSC_0786 copy
this beautiful bride...

DSC_0845 copy
Owh.. ini bukan Groom nya yer.. Kalau dia groom aku vroommm kan dia dengan broom! hahaa..
Just over the weekend baru2 nie... en. teman wat satu wedding photoshoot yg lain dari yg lain... to me it's quite special!  Kenapa special?  nanti akan aku ceritakan about it yeaa....

DSC_0916 copy
pelamin yg sangatt gorjes pada aku!  so skg korang tahu dari mana aku dpt bungaaa tadi tu? penuhh okkk.. pelamin dia ngan fresh flowess.. memang stunning! just stunning like the bride and groom!
Hehe.. dpt bunga free... kalau lah aku dah pindah umah baru.. memang confirm aku balunnn habis habisannn bunga2 yg memang giler banyakk hari tu!  tapi disebabkan umah sewa dan tunggu masa nak pindah yg tak tahu bile lah gamaknye leh pindah.. so aku takat bawak balik satu pallet jerk dah ler sekadar menghiasi ruangan tamu.. lagi pun skg nie dah macam malas dah nak makeup2 kan umah sewa nie.. mood dah nan hadooo.. so kecantikkan & keserian umah adelah sedikit terabai! hahaha.. 

Okk lah.. nanti akan aku blog out about this lovely wedding... en. teman gie wat keje... aku jadik tetamuu yg gorjes.. aku tak pegi keseorangan malah bertemankan seorang teman yg gegilaa... Skg nie aku kene abiskan dulu citer Melbourne aku! huhu.. ampunnn laa... memang skg nie segalanye cam siputt... banyak bende nak citer.. tapi masih tak berkesempatan.. so will try to catch up bit by bit ya! ;)

27 comments:

sLeepIng beuty said...

Suka neena yang selalu ceria.... :)

InaAchik said...

KANTOI sudah mana aku dapat bunga2 gojes itu!
upah teman nuar wak keje! sambil dpt mkn free. kata kongsi kasih syg kan... bini nuar dapat, skandal pon dapat!
hahahahahaa...
lari sblom kena vrommm ngan broom.

Mimy Hamid said...

pelamin lawa nya...uni beb....mmg kantoi umah iena penuh bunga ni hahaa

ratusiput said...

ahahaha...aku baru nk tanye nape bunga ko sama ngan nok cik kaki....kantoi sudah... :)

nairaariaa said...

suke tgk sis neena ceria...dunt be sad anymore...he

mOon EyEzS said...

...nOra elena minat sgt kat bunga2 fresh nih....sbb 2 la seth bagi bunga....

Mak Izz said...

x jealous pn k'neena punye abg kerol yg romantik mcm seth tan (eja bebetol) sbb ketentuan Allah ni cukup indah. cm sy ni, somi x romantik lgsg tp anak berderet2 :)

ada lebih ada kurang kan kak? kita sbg manusia patut bersyukur dengan anugerah yg Allah beri dan cuba perbaiki diri menjadi lebih baik. x perlu dengki dengan kelebihan org lain kerana Allah itu maha adil.

senyum2 selalu k'neena syg ^__^

mummysyafie said...

kreatif gak pelamin dibuat macam tu. pengantin nya cantik la..suka tengok.

Mama Gee said...

neena and hubby mmg buat photoshoot utk pengantin ke? utk pengantin basi leh tak? heeheh...berapa agaknyaa rega kalo buat outdoor phtoshoot...
walaupun dh basi..tp akak teringin le pulak...

su su said...

wah wah wahh........bunga2 cinta

Anonymous said...

ooo di sini ke ghupe nye bunge 1 lg ni heheheh, aritu nmpak kt blog inaachik.. heheheh

lawo nye pelamin dia, special ..

* salam kenalan dr fazilzurakil

Aty Fared said...

cantik nyer deko bunga tu..siyes sangat2 suker..!!!

sW33tdARLiNG said...

pelamin pesen baru, 1st time nampak pakai bacground gambar.. dah takyah nak kain bidai2 bagaiii

NeenaAnuar said...

sLeepIng beuty:
heeeeeeeeee~~~ thanks dear! :D

NeenaAnuar said...

InaAchik:
hahahahaa... memang nak kene kejarr ngan broom kontot nie!

NeenaAnuar said...

Mimy:
ha'ah.. pelamin dia memang lain dari yg lain! ;)

NeenaAnuar said...

ratusiput:
hahaha.. actually memang dah plan nak wat entry nie.. sbb geram kan bunga tuu.. kalau simpan lelama nanti layu.. so secara tak langsung.. tanpa niat.. dak iena terkantoii.. kekeke..

NeenaAnuar said...

nairaariaa:
TQ so muchh dear! :D

NeenaAnuar said...

mOon:
betoi2.. heheee.. :D

NeenaAnuar said...

Mak Izz:
yezzzaaaaa!!! sangat bersetuju!!! :D

NeenaAnuar said...

mummysyafie:
ha'ah.. wedding yg indahh.. :D

NeenaAnuar said...

Mama Gee:
hihi.. boleh jerr wat photoshoot utk pengantin yg dah veterann.. hehe.. nanti PM me yea @ cute_ena19@yahoo.com.. leh kasik harga kat situ! :D

NeenaAnuar said...

su su:
ngeeeeeeeeeeee~~~~~~~~~~~~~~

NeenaAnuar said...

fazilzura:
hehee.. salam perkenalan wat awk jugak! :)

NeenaAnuar said...

aTy _faRed:
hihi.. Thanks dear! :)

NeenaAnuar said...

sW33tdARLiNG:
yup! :)

Wahidah said...

gitu la akk gonjeng..kenala ceria...:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails