COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, August 8, 2011

Video Putus Tunang Exclusive Ally Iskandar (Pengacara TV3)!

.



Bersabar lah Ally... dah tiada jodoh.. lebih baik tidak sehaluan sekarang dan berpisah secara baik daripada berpisah selepas beranak pinak.. itu lagi haru biler dah melibatkan anak dan bergaduh di mahkamah pulak... Semoga Ally bakal bertemu  jodoh yg lebih sesuai selepas ini.. insyallahh...



6 comments:

Hana Soffelia said...

Betul tu sis.. better berputus sekarang drp bercerai berai after khwn. lagi susah. Apa pun Ally nmpak profesional n dia pun ckp dia still berkwn baik dgn bekas tunangnya tu.

PinKy MoMMa said...

moga ada yg terbaik utk mereka berdua..Dia lebih mengetahui segalanya :)

Shu Shinju said...

sgt professional si ally ni kan..xde kecoh2 pon..:)

tapi..for sure sedih giler kan sapa2 yg penah putus tunang ni....huhu...:(

eLLy said...

lepas satu satu kes putus tunang yg kita dengar.. hurmm dah tak de Jodoh pasrah jer la

SURIA AMANDA said...

Elly is now single....jadi jejaka idaman malaya semula la kan...

Mia-Ina said...

mmg better berputus la..dr menyesal kemudian

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails