COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, August 4, 2011

Di Bulan Ramadhan Yang Mulia Ini, Sama-Sama Lah Kite Mencapai ...................

.

4 weeks of Barkat....

30 days of Forgiveness....

720 hours of Guidance....

43200 minutes of Purification....


2592000 secs of Nuur!!!


Insyallahh..... 


Berdoa suatu hari dan secepat yg mungkin agar mudah-mudahan aku akan berketerampilan seperti ini.... tapi haruss lah secara penuh tanpa sebarang jambul di depan yerrr... kalau berseluar yenki dan berkaki ayam takpe! (:

22 comments:

Hanis MY said...

gojesss!

mekchu said...

sesunguhnya impian itu adalah sama mcm mekchu jugak.. amin...

rATu kEBaYA said...

manisnya...

akak harap akan tiba masa tu..

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

setiap manusia akan berubah..impian saya juga sama

Cik Tqah said...

insyaAllah :)

Shu Shinju said...

insyaAllah..amin....

Deqna said...

InsyaAllah...semoga Allah memberi ruang dan peluang utk kita memperbetulkan diri kita...

Pepel BoNda AmaNi said...

insya-allah jeng..aku mendoakan yang terbaik tuk kita semua..amin..anyway selamat berpuasa...


pssstt: taun nie xda xtvt berbuka posa bersama2 ke?? mentang2 la taun lepas xleh nak join kan..taun nie awal2 dah tanya.. :P

-oP_ida- said...

sangat CUN....

ChekNin said...

insyaAllah... berubah slow2 orang kata.. hehe

eLLy said...

renung renungkan dan selamat beramal :D

AKO @ retna said...

Selamat berpuasa neena :)

[z@ck] said...

amin =)

InaAchik said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhh... ayunya gonjeng saya...

insyaallah... di situ ada kemahuan, di situ ada jalan... pelan2 kayuh. :)

Eri-chan said...

kalau dah ada hasrat hati tu dah kira baik. cuba2lah pakai mcm ni dulu..lama2 mesti rasa mahu tutup trs..InsyaAllah.

Gieyana said...

insyaallah..Amin..gojess kamu..

Shima Md. Zahar said...

aminnnnn insyaAllah.. niat yang murni... aminnnnn sekali lagi....
bertudung pun awak still nampak GOJES....

sW33tdARLiNG said...

insyaAllah Neena.. sama2 laa kita semoga suatu hari nanti terbit lah cahaya di hati sanubari... aminnnn

Iryani Noor said...

Amin =p..
pasti nampak lebih gojessss

Mimy Hamid said...

comel nya pakai tudung

mummysyafie said...

amin..mudah2an..

NeenaAnuar said...

TQ SO MUCH ALL..... (:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails