COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Sunday, February 19, 2012

I'm Yourss Bakal Di Paparkan Melalui Program Apa Kata Wanita Bersama Zamzarina @ TV1!


GUMMY POST!!!
~PLEASE SCROLL DOWN FOR NEW ENTRIES~


Merujuk kepada entry Wordless pagi tadi.. dan jugak pada entry mata aku terbontanggg cam org kene sampukk hari senin hari tuu... meh aku nak share ngan kamuu kamuuu keSAYANGan ku sekelian alam... apa yg membuatkan aku terbontangg bijik mato sampai camgitu sekali.. in fact waktu baca email tu aku sampai terketaq-ketaqq lulut laluuu mengetapp bibirr yg tengah keringg kontang sebab seram sejukk lagi terkujatt berukk!  sampai siap leh gosok2 mata lagi.. baca berulang-ulang kali! hahaha.. sumpahh tak percaya weiii!!! and at times tetiba terasa adekah email itu fake or spam??? uhuhuuhuhuu.....

Ok ok.. jgn banyak sgt bebelll.. nanti org meluattt! ahaha.. so jom tengok email sebenar yg aku terima pada 8 Feb yg lalu!

Gilerr kauuuu tak buntangg bijik mata! kalau boleh segala isi perott pun nak terkeluar sama okk!!!!
Mauu tak rasaaaa cam nak giler seploh minit?? ye arr.. aku nie sapa lah sangat tetiba org nak offer aku masuk TV?? sumpahh tak leh percayaa weiii!!! lagi pun dlm dunia blogging nie... siapa lah aku nie sangatt kalau nak dibandingkan dengan lebih ribuan blogger2 yg lagi hebattt kalau nak dibandingkan aku yg gonjeng nie!  uhuhuhuu.... *sobbss sobbss kesat air hidung*

Tapi seyess.. memang sampai skg cam tak percaya..

*dah takyah nak over nenot... bukan ko keluar lama pun.. dan bukan ko diinterview pun.. itu pun nak kecoh sangat*

But yetttttttttttt... tak kiraaa.. aku nak jugakkk ckp yg aku TAK PERCAYAAAAAAAAAA!! hahaha.. so bile dah ade perasaan like was wass.. terus aku call Sakinah!  waaaaa.. betol lahh rupenya! so telahan aku tentang email spam tu tak betoi! uhuhuuu..

So macam2 persoalan yg timbul dlm kepala hotak aku time tu...

Camne diaorg nie leh tahu blog aku???

Apa yg  membuatkan diaorg nak paparkan blog aku kat segment "ADA IT" tu???

Walauuuuuuupunnnnn sekadar kurang dari seminit.. tapi tak kisahh lahhhhhhhhh.. janjiii masuk TV! so harusss lah jakunnnnn kann!! hahaha.. ko ingatt senangggg ko nak dpt chan masuk TV??? so kalau blog dpt chan kuar TV mewakili aku pun dah kire bagus lah tuuu... Aahahaha...

Serious mula2 bile dpt email tu... aku tak call Sakinah terus.. but aku terus call en.teman... bagi tahu dia pasal email tu.. then aku ckp yg aku rasa cam takmo aaarrr masuk TV.. segannnn!!! lagipun blog aku nie bukan ade apa sangat punn... banyakk mencecehhhh.. membebell yg entahapaapaentah jekk aku rasa kengkadang tuu.. pastu gambar pun banyak gambar tuan tanah kedaung yg gonjeng jeekk! uhuhuu... tapi en.teman lak yg geram ngan aku biile aku kata aku takmo joint.. dia kata.. joint jerk laa... bukan senang kengkadang nak dpt peluang camgini... *en.teman memang giler glamour sikit... so jgn salah kan aku ek! :p*

So nak taknak.. laki dah kata suruh joint... support dari laki sendiri kalau tak dihargai nanti leh mendatangkan musibat... betol tak? *alasan* ahahaha.. so aku pun call lah Sakinah... ckp lah yg aku setuju nak terima offer nie... so sempat lah aku tanye dia soalan2 yg berlegar dlm kepala hotak aku tuu... so dia ckp biasanye ade org recommend blog kite kat Program Apa Kata Wanita nie... or else sometimes diaorg waktu buat blogwalking.. kot2 terjumpa blog yg interesting... diaorg akan pilih lah utk dimasukkan dlm segment "ADA IT" tuu...

OoooooooooooOooooOOoo...... begituuuuu kisah nya! so aku pun tak tahu lah blog aku nie ade org suggest org diaorg yg terjumpa sendiri blog aku nie sewaktu blogwalking.. kalau ade yg tolong suggestkan.. aku tak mampu nak kata apa melainkan ribuan terima kasih jek lah ye! terharuuuu aku nieehh... *lap hinguss tak abis lagi sebab terlalu syahdu! uhuhuhu...*

OK.. biler slot aku akan dipaparkan di Program Apa Kata Wanita Bersama Zamzarina @ TV1 nie?  ok nie info nya...

Siaran Langsung  :  19 February 2012 (Ahad)
Saluran  : TV 1
Masa  :  3 - 4 petang

Siaran Ulangan  :  24 February 2012 (Jumaat)
Saluran :  TV 2
Masa  :  1 - 2 petang

Tapi dlm tempoh satu jam tu aku tak tahu lah bilenya slot "ADA IT' tu akan keluar... so the best thing is duduk lah depan TV tu selama 1 jam okkk... aku pernah gak tengok program nie sekali sekala.. satu talk show yg not bad lah actually pada aku utk ditonton.. banyak informasi yg boleh kite dpt dari talkshow nie...

Sakinah kata.. dia yg akan prepare slot almost seminit tu by capturing some info directly from I'm Yourss nie nanti! aduhhh... kagett aku nie.. tak tahu camne lah rupe blog aku yg gonjeng nie bakal disiarkan nanti! uhhuhuhuuu...

Anyway.. to Sakinah and team Program Apa Kata Wanita... thanks a lot yea for selecting my blog yg tampak cam gorjes.. tapi gonjenggg gak sebenarnye! hehehe... Terharuu sangat2 dpt opportunity nie walaupun hanya dlm tempoh seminit.. itu pun dah rasa cam sejamm bersiaran... hahahahaa... ye lah.. kalau saya nie blogger famous amoss takpe lah jugak... nie takat blogger picisan yg gonjeng pun leh dpt masuk Tbee... haruss lah saya terharuuuu!! :D

And kamu2 semua kalau berkelapangan.. jemput lah tonton rancangan Apa Kata Wanita nie ye.. jgn lupa tauu hari ahad niee... make sure bawak pop corn... kuaci... kerepek pisang bagai dok depan TV 1 selama 1 jam... hahaha... hoverrr gonjengg niee!!  nak tengok dia seminit cam nak tengok movie! walhal bukan dia pun yg appear secara live.. baru wajah blog pun dah excited semacam! eh... haruss laaaaaaaa.... I kan hyperactive org nya! :p

Ehhh koranggg... nie aku nak bagi tahu korang nie... kite bisikk lah ekk.. shhhyyyyyyyhhhhhhhhhh!!!!

*baca ngan nada berbisikk*

.......since Sakinah nak buat preview blog aku utk slot Ada IT tu.... so aku rasa adelah lebih baik kalau aku hidekan entry kondom LV tu dari front page I'm Yourss nie.. ye lah aku baru post semalam kan.. so aku takot jugak lah kot kott waktu dia nak edit tu... kalau dia bukak kat home page aku nie... silapharibulan waktu dia preview ter-scroll kat entry kondom tuu ker... mampoooossssss aku!  mampos bukan sebab akan kene banned ke aper.. tapi aku takot silapharibulan penonton2 yg menonton slot tu nanti ingat blog aku nie blog meLucassssssssss plak! ahahaha.... so adelah lebih baik aku hidekan.. tapi aku tak hide ke mana pun.. aku save as kan dated last month.. so biar dia duduk diam2 kat belakang tu! hehehe.. so sapa2 nak review masih leh review.. coz aku tahu korang memang suker part2 camgitu kan... ye arr... UV aku tinggi tuuuu semalam disebabkan entry LV Kondom nie tauk tak??? ahahhaa.. apa pun TQ ek korangggg! lebiiiiuuuuuuu soooo muchh lahh! :D......             

51 comments:

suezen said...

wahhh makin femes lahhh ur blog:)...

mama tisya said...

wah kuar dlm tv..insya allah kalo tk ke mana nk tgk tv nanti..rancangan bersama zamzarina ni mamaku ada pegi tgk..lastweek ada kuar tv tp sbg penonton kt studio la...b4 ni pn dh 2-3 kali gk mamaku pegi

Pinkjambu said...

wahhhh, tahniahhh!!! kekeke err, sain puhlisss!! kekeke

Anum said...

wah glam nina

shuhadah Zainol said...

waaa..tahniah kak..mesti tgk ni...:)

Munn Jaafar said...

fulamak femes femes femesssssss

wAnNy said...

hahaha,,tang entry kondom tu nak di hide kan x menahan..
btw tahniah la ye..famous amos I'm Yourss! ;)

QasehnyaRania said...

wow..superb..tahniah sis..pu3 selalu tgk apa kata wanita...
memang ada segmen blog pilihan...

tapi dis week tak boleh tgk plok sbb da meeting...huhuhu..sob..sob..sob..tengok ulangan je la nanti .... :)

my everything said...

seronoknyeeeeeeee babehh!!!! bangga nya i hahah tak pasal nak bangga kan eh tak pe nak bangga jugak sebab kawan baik masuk tibi hehehe sayang uu!!

Nini D.. said...

tahniah dear!

Lia said...

tahniahhh neena.. ^___^

eLLy said...

Wahh best nye .. nanti wat reminder kat FB tau :p

CaMbEsT said...

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeehuuuuuuuuuuuuuuuuu kak neen gorjes on tv show! ghasa vanggaaaa the vanggges jd ur blog permanent reader n follower nihhh... ngehhhhhh...

~♥ OjaAmran ♥~ said...

tahniah Neena..happy for you :D

Dee said...

tahniah sis..hrp2 dee ingatlah nti..remind lagi sekali kt fb ye..by the way sis..join..bukan joint..joint tu sendi..join tu menyertai..jgn marah :)

Nurul Says said...

tahniah!!...insyaallah akan tengok punya!!

eynda said...

Tahniah!! Nak kena tengok ni :-)

Unknown said...

besh2..nanti leh lh nengok kakaku yang gojeng live show....
paper pown tahniah yer.....

skuterlady.blogspot.my said...

wah..nampanya dunia blog semakin meriah...trend berblogging dah semakin mendapat perhatian...!

NeenaAnuar said...

suezen:
alah.. tak famous mana pun dear kalu nak dibandingkan dengan mereka2 yg lain diluar sana tu.. ternyata diriku seperti semut merah! ahahhaa...

NeenaAnuar said...

mama tisya:
ha'ah.. memang boleh jerk pegi ke studio dia utk tengok live! btw thanks yea! :)

NeenaAnuar said...

Pinkjambu:
haha! thanks a lot dear! nanti kot2 terserempak jgn lupa mintak keh! muahahah.. :p

NeenaAnuar said...

Anum:
uhuhuuuuu... no lahh.. glam seminit jek.. itu pun dah terharu sangat dah! :D

NeenaAnuar said...

Shu:
thanks a lot dear! ;)

NeenaAnuar said...

Munnafendy:
aiyookkk!! tattttooottt tau nak famos amoss nie.. hahahaha...

NeenaAnuar said...

wAnNy:
heeeeeeeeeeeeee.. thank you so much sweetie! :)

NeenaAnuar said...

QasehnyaRania:
hehehe.. TQ so much dear! takpe.. nanti tengok ulangan ye! TQ TQ! :)

NeenaAnuar said...

my everything:
allololoo.. terharuuu nieeh! TQ so much darling!! Thanks for your support yea! :)

NeenaAnuar said...

Nini D:
TQ sweetie! :)

NeenaAnuar said...

Lia:
TQ sis!! :)

NeenaAnuar said...

eLLy:
haha! ok kak! :)

NeenaAnuar said...

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ:
hehehe.. sesuatu yg tak disangka dear! thanks ye! :)

NeenaAnuar said...

CaMbEsT:
a really big thank you to you and all my other beloved readers! really appreciate your support... Hugss!! :)

NeenaAnuar said...

OjaAmran:
TQ Oja!! luv you! :)

NeenaAnuar said...

Dee:
hahahahahahaaaaaaaaaaaa... itu lah akibatnya bile ade perasaan terkejut berukk timbul dalam diri! time menaip entry nie pun nervous gilerr! sampai ejaan ayat pun dah tonggangtonggek! takpe lah sekali sekala kasik nampak cam org belajar bahasa inggeris tak abis sebab cikgunya dah matik! muahahhaah... :p

Puan Ninie said...

congrats kak neena gorjeous..:)
nak tonton laa nanti..n baek hide YG TUTT tu kak..hahahah

NeenaAnuar said...

N.Aima K:
thanks sis! :D

NeenaAnuar said...

eynda:
TQ akak!! :D

NeenaAnuar said...

aneem:
eehh.. akak tak on live di TV dear.. just my blog I'm Yourss nie jek will be preview as blog pilihan! hehehee... btw thanks for your support keh! :D

NeenaAnuar said...

lady scooter:
hihih.. gitu lah nampak nya! :D

NeenaAnuar said...

mEiZ SHA:
haha! thanks a lot my dear! :)

Marlia said...

ni kena jadi cikgu blogging ak ni babe. ok bila nak bukak kelas ni? Me in! hahahah congrats darling!

Maz said...

Congrats my dear...ok ape blog u...mengancemmm mcm tuan die gak...hehe..

www.hatimamaz.blogspot.com

mekchu said...

tahniah gonjeng.. kalau nak masuk tv bagus sbb mintak permission kan.. blog picisan mekchu yg masuk intrend dulu tiba2 aje.. tanjat boboi..

konpem sakinah tu byk review psl entry holiday.. n much better jugak hide kan entry kondom tu.. hihihi..

rasa2nya ahad ni ramai yg terperuk kat rumah :)

saya tak tipu!!nina the mummy said...

cun,cun,cun....will be depan TV ahad nnt!anak2 kena ikat jap...ate,kan depa yg control TV!

Ann said...

wowww..kelasss u..kene wat reminder ni cop TV siap2..neway, congratz Im Yours

Bitt (double IS) said...

akekekekekeke setuju kat mekchu! akekeke
anyway congratulations gonjeng!

Miss uCu said...

amboi2..hebat nya..nak tgok la nnti:)

Qaseh Suhaida said...

Tahniahhhh neena..wahhhh aku pun teruja nak tgk blog I'M YOURSS kat tv.

Wahidah said...

nie yg nk minta sign ne..:P tahniah kak..:))

Biqque said...

just watched it! nampak cantik blog u dalam tv :D good exposure sebab u ada pasal travel, masak, and make up. congrats!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails