COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, February 9, 2012

Selamat Pengantin Baru Iman ♥ Balqies!

This month.. bertambah lagi seorang ahli keluarga baru dlm keluarga Hj. Muda!  Sapa Haji Muda tu?? arwah datuk aku!  So now dpt jawapan camne aku leh nampak younggerrr forever? ahahaha.. berkat namaaa datokkk gituu! ahaakksss!!! :p

DSC_0537 copy
Amirul Iman.. my cousin brother... telah pun selamat menjadik seorang suami kepada Balqies Arafia!
Ya Allah..... sumpah cam tak percayaaa jek adik aku sorang nie dah jadik laki org!!  Ye lah dulu waktu dia kecik2.. asal time cuti sekolah mesti gie umah my Untie.. and akan jaga budak Iman nie dan adik2 nya.. jaga sambil diperhatikan oleh my Tok & Tokki lah.. sebab time diaorg nie baby.. aku dlm range age kanak2.. so kanak2 mana boleh jaga baby! dia jaga utk ajak main police entry boleh lah... muahahhaa...

Untitled-1
My Busu's Family!

Untitled-4
Kami sekupuss yg sanggup mengambil cuti demi seorang sekupu yg berkahwin dihari bekerja!

Serious nie lah first time aku amik cuti dan attend org kawin di hari org bekerja! which to me kindda cool jugak rasanya! sib baik lah dia kawin awal2 tahun.. so masih banyak cuti.. kalau kawin hujung2 tahunn.. mintak mangaapp lah dikkk nonnnn... ahahaha....

Kiteorg semua berkumpul kat umah Busu seawal 9 pagi.. breakfast dulu.. gedebak gedebuk.. terus ke dewan komuniti kat damansara utk melihat Iman & Balqies di ijabkabul kan...  kawin nie Ijabkabul tu yg paling penting dan syioookk utk di tonton... kalau boleh memang takmo lepaskan saat melihat 2 hati menjadik satu! ewaahhH!!! 

akak aku suruh aku bawak sirih junjung.. kata dia baru lah bunga tu outstanding sebab baju aku putih cream! yea.. yea... memang betol bunga tu lagi outstanding dari aku yg tengah standing tu! ahak! eh btw.. gambar nie guna iphong jek... geramm ngan en.teman waktu aku dok posingggg cam tiang bendera nie dia tak kuarkan camera godang dia... memang saja tak nak kasik aku nampak extravaganzaa gorjessss kat camera godang lah tuuuuuuu! huh!

Untitled-5
sukerrr I tawww bawakk dulang hantarannn!!! I memang sukerrr kerja kawin-kawin! :D

Untitled-6
sempattt photogedikss with my lovely Busu a.k.a Untie Ros! yg tak menahann gambar atas tu cam iklan handbag taww! muahahaha...

Dah.. dah.. cukup2 lah tu asyik ko jek nak posing.. meh tengok org nak nikah nie...

Untitled-7
Berdetak-detak jantung ku... ketika ingin bersatuuu! aaahh.. aaahh!

DSC_0414 copy2
dup dap.. dup dap... dap duppp.. dapp duup..
*sila fokus pada sudut kanan gambar.. deretan mak-mak datin ala2 org kenamaan sedang menanti upacara rasmi dijalankan!!*

DSC_0415 copy
bukan main laki akuuu sukerr menembak gambar cewek-cewekk comeyy nie.. aku duduk dlm dewan cam mak datin.. dia kat luar berfoya-foyaaa yaa.... ade lagi a few gambar cekmek molek nie.. tapi saja aku up satu nie jek! muahaha.... tapi memang gorjess lah kesemua bridesmaid nie!

Untitled-2
Alhamdulillahhh... dengan sekali lafazz.. sah lah Amirul Iman miliki Balqies Arafia!

Untitled-8
Balqies soo sweet and pretty on her nikah day...
Btw aku sukerrr giler ngan hand bouquet dia tu.. the colour combination soo nice! in fact the pelamin was pretty gorjes too!

DSC_0461 copy
Lafaz taklik!

Untitled-9
batal air sembahyang!

Untitled-10
sukerrr gambar2 nie! :D

DSC_0511 copy
"Nahhh.. mas kawin utk awak!"

Untitled-11
sib baik ngan pengantinn.. kalau tak aku CTRL+ALT+DLT!!! muahahaha....

Untitled-12
with some of my family members!

DSC_0536 copy
perantinnn seniorr ngan perantinn freshhies!

Untitled-14
spot the difference!


DSC_0557 copy
dulang bertukar tangan.. masa utk pulang!

Untitled-16
Sebahagian dari barang hantaran dari kedua belah pihak...

Untitled-15
menantu pertama dlm keluarga Busu!

DSC_0382 copy
Congratss Busu... dah dpt menantu sorang... Love my untie really much!
Busu adiik arwah mak yg paling bongsu.. Dia pernah menjaga aku waktu aku babyy dulu.. her touch remains till now!  btw my untie really awet muda tauuu... haa.. tu lah aku kata.. berkat nama tokki aku Haji Muda! so tak mustahil cucu bakal mengikuti nya nanti! hehehe...
Bernikah sudah... bersanding sebelah pihak perempuan pun sudah.. nanti aku sambung citer bersanding kat belah perempuan pulak... yg belah our side will be this coming weekend!  wott wott tak sabarr nak jadik org penyibukk this weekend... hahaha... btw en.teman bukan lah official photographer for this occasion.. dia amik just for our own collection jek.. :)

 

9 comments:

Cik Puan Tqah said...

eh you,,pengantin laki ni keje kt shell cyber kan.. wa..kecik dunia.hihi

mama tisya said...

soft gtu colornye...sweet

NeenaAnuar said...

Cik Tqah: ahaha.. memang sohih WHAT A SMALL WORLD! kenal ker? satu office ek? :D

NeenaAnuar said...

Mama Tisya: kann kann.. I sukerrr sangat2.. sib baik dah kawin! ahahhaa...

shuhadah Zainol said...

pengantin simple jer..tapi gorjes giler !!

-syira- said...

cantiknya pelamin dia..pengantin pun sweet..:)

Nurul Says said...

CANTIK!!

Cik Puan Tqah said...

yup.. die br join last year.. i kenal cmtu je..xpenah smbg over2.. hihi

Mak Izz said...

suka tema warna yg dipilih. cute dan unik!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails