COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, February 28, 2012

SPAM Comments!

Entah macam mana semalam boleh pulak hati nie tergerak nak click kat bahagian SPAM Comments!  Bila click.. sekalii mata aku blink blinkkk tengok kat dlm SPAM Comments tuu!

Yaaa ammpunnn!! punyer lah banyak comments yg masuk under SPAM Comments!  Sejak dari tahun lepas lagi kekdahnya!
Aku pun tak paham kenapa.. macammana dan bagaimana comments2 tu boleh masuk under SPAM Comments!  feliksss bin ajaib betoi! jangan salahkan aku tak publish comment2 korang nie ok! bukan aku sengaja... sumpahh aku tak tahu menahu langsung yg rupanye ade certain2 comments leh tercampakk ke SPAM Comments nun!

Masalahnya disini.. utk SPAM Comments.. dia langsung takde notification yg menunjukkan kite ade comments coming in! tak macam comments yg awaiting for moderation!  So moral of the story.. rajin2 lah korang check SPAM comments korang tuu.. especially mereka2 yg buat Comments Moderation... if not nanti meroyan pulak org yg comment.. tetiba kata kite saja notti takmo publish comments diaorg! haha!

      

8 comments:

mama tisya said...

biasa dpt notify gk kalo spam ni..mayb neena tk prasan kot

shuhadah Zainol said...

ok..terus nak pi check!!!

SYANI said...

Baru cek kat blog sendiri. Betui la memang banyak komen kat spam..ish..ish..

mrspuex said...

musti komen sy slh 1 dr spam tuh kot..uhukk..:((

eLLy said...

akak rajin gak check SPAM comment nie .. kekadang org yg dah biasa komen pun boleh tercampak ker SPAM .. sungguh gue tak paham

SURIA AMANDA said...

kena rajin mengodek la neena..along pun kena mcm tuh ari tuh..

sisdee said...

ai pun tkena that day..cian yg dah bzaman pun ada :(

saya tak tipu!!nina the mummy said...

komen2 saya mesti kat situ n...how will i know u'll read this one huh!!!
suke gambar2 u.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails