COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, February 20, 2012

I'm Yourss @ Program Apa Kata Wanita... Segunung Penghargaan Buat Kamu Semua!

Assalammualaikum..............

Salam Satu Malaysia!

Hohohoho!!!

Woott!!!  WhooootTTttt!!!

AcchoooOOoMMmmM!!!!!!!!

Eeeerrrr... Eeeerrrmmmm...

Hahaha.. sumpahhhh tak tahu nak cakap apa..

Tak tahu nak mulakan nya bagaimana!


(merujuk kepada entry terdahulu ~ 
I'm Yourss Bakal Di Paparkan Melalui Program Apa Kata Wanita Bersama Zamzarina @ TV1!) 

Wahhh... gedik sungguh si gonjeng... macam baru menang pertandingan ratu cantik kekdahnya! takpun cam ala2 baru bernikahhhhh nak bersama ngan suami di malam yg pertama! muahahahaha....

But serious weeiiii!!! aku sumpahhhh maluuuuuuuu nieeehhhhhhhhhhhhhh!!! maluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu sampai tahapp tutuppp muke ngan bantal busyukkk!! bila dpt aroma batal busyuuukkkk sendiri *kantoi laaa ade bantal 'wangi'*.. baru lah degupan jantong kembali sedikit normal... meng-neutral-kan segala perasaan yg duppp dapppp dup dappp cam nak terkeluar jantongg tuh! ahhahahaa.. :p

Ok.. sebelum aku membebel pepanjangggg... bagi aku buat ucapan ala-alaa pemenang grammy awards duluuu yea!

"Terima kasih yg tak terhingga buat kalian semua... YES you are! All of you my beloved blog readers.. baik yg senyap mahupun berbunyiik.. seriously I'm Yourss ini hidup dan berseri dengan adenya kamu-kamu semua!!  Eh jap.. ianya bertambahhh gorjesss dan naik serinya dengan kehadiran kamuuu kamoooo semua disini!  Aku tak tahu nak appreciate korang semua macam mana.. melainkan dengan ucapan RIBUAN TERIMA KASIH yg tak terhingga jek lah yg mampu aku ucapkan.. nak kasik hadiah kat sorang-sorang dari kamuuu.. sesungguhnya aku tak berkemampuan utk berbuat demikian... so diharap terima lah seadanya ucapan tulus ikhlas dari hati ini buat kamoo kamooo kesayangann ku sekalian!  Thanks a lot for your support.. thanks a lot for your comments.. thanks a lot for your time for viewing my gonjeng blog.. and yes... yes.. thanks for everything everyone!  seriously I LOVE YOU GUYS!!!!

To my beloved hubby.. en.teman yg ku gelarkan di I'm Yourss nie... Thank You so Much love for your support... kamu adelah tulang belakang ku dlm mengemudikan I'm Yourss nie... and cukup terharu kerana kamuu menjadik pembaca tegar blog bini gorjes gonjeng mu ini... sehari kalau ku tak update.. kamu tanye kenapa tak update.. ade masalah ke? tak sihat ke?  bile terkadang daku sentap dgn blog ku sendiri *eh boleh sentap ek ngan blog sendiri? hahaha* kamulah penyuntik semangat ku utk terus berblogging disini.. tanpa kamuu.. I'm Yourss pun tiada serinya... kerana I'm Yourss ini sesungguhnya milik kite berdua dan pembaca semua!  BayBee.. kamu juga bertindak sebagai my proofreading machine!  kalau ade entry2 luahan perasaan.. biasanya harus aku rujukk kepadamu dahulu... kalau kamu bilang OK.. baru aku publish! ye lah.. org perempuan nie kan emotional lebey! kalau sentap kang... silap haribulan main taburr peluruuu keluar dari mulut.. so by having him next to me.. he can be my guidance and handle my emotional feelings! TQ so much my love.. without you.. I'm Yourss ibarat rumah tanpa tiang!  I LOVE YOU forever and ever!"

Haaaaaaa...... amiik kauuu!! org amik anugerah grammy pun takde buat ucapan poyo camgini kan? ahhahaha.... lantak aaarr.. Itulah I'm Yourss.. sesuatu yg IKHLAS dari hati akan tercacat disini!  Ingatt..... "HATI yg Ikhlas.. sentiasa di BALAS"....  haha! pinjam statement Ustazah Siti Nor Bahyah.. suker tengok dia dlm segment Semanis Kurma! :D

Ok lah... semalam aku ngan en.teman excited giler menunggu kol 3 petang.. ye lah.. nak tengok wajah blog kesayangan mucul di segment "ADA IT" under segment "BLOG PILIHAN" di rancangan Apa Kata Wanita Bersama Zamzarina di TV1... mauu tak terujaa kan... first time aku masuk TV hokeyyyyyyyy!! walaupun diaorg tak interview aku secara personally like appear secara live on TV... tapi cukup sekadar blog I'm Yourss nie yg muncul di kaca TV sebagai pengganti diri pun terlaluuuu gembira rasanya!  

Serious hati like dup dapp duppp dapp kencang degupan jantong tanpa henti sebelum rancangan tu bermula... sumpah terujaa nak nonton macam mana lah agaknya rupe I'm Yourss appear on TV!  en.teman lah org yg paling terujaa!! serious aku pun terharu tengok dia punyer teruja tu sampai tak lalu nak makan okk! dari pagi dia kata tak lapar.. biler tengahari aku tanyer lagi.. lapar tak? kalau nak makan aku sedia kan.. pun masih kata tak lapar!  ok takpe lagi.. sampai ke malam aku tanyer nak makan tak? dia kata.. entah lah masih tak lapar! ahahahaha... haa.. amik kauu penangan blog binik sendiri kuar kat TV... teruss kenyangg member! hahahahahaa....

Tepat jam 3 petang.. memang we both dah terpacak depan TV1!  En.teman dah prepared nak record slot Blog Pilihan tu dengan sekadar menggunakan iPhong!  Harusssssss di record okkk.. itu jek lah kenangan yg aku ade.. entah biler nak appear lagi dikaca TV tak tahu kann! lagi pun bukan senang nak dpt opportunity camgini! hehehe... Sib baik aku record okk... ramai yg bagi feedback terlepas tak dpt nak tengok rancangan nie semalam.. So sesapa yg terlepas semalam.. or rasa nak tengok siaran ulang tayang... jom mari lah kite bersama-sama menonton slot Blog Pilihan yg disiarkan di dalam rancangan Apa Kata Wanita semalam!                        


Sorry lah sekiranya video ini kurang memuaskan!  aku record ngan iPhong jek.. aku takde recorder Astro beyond.. so tak dpt lah nak record ngan si beyond.. takpe lah.. at least not so bad pun kann.. still korang dpt dengaar apa yg pengacara tu ckp kan? seriousss aku sumpahh tersipu-sipuuu malu time slot nie dikeudarakan!  rasa cam nak lariii masuk toiletttt nak memerott kekdahnya! ahahaha.... banyak betoi kupu-kupu dan rama-rama yg berterbangan dlm perot aku!  uhuhu...

Tapi aku memang puas hati lah... sooo nice of the announcer buat preview about I'm Yourss!  Rasa ya allahh.. kecik nya lah hai diri nie.. segann giler vaviss pun ade gak.. ye lah.. blog aku nie bukan lah gorjesss mana pun.. gonjenggg yg lebih nya! uhuhuu...  
Sakinah
Inilah dia Miss Sakinah yg telah pun memberi peluang dan offer I'm Yourss utk appear di dlm rancangan Apa Kata Wanita!  Sorry Sakinah.. I snap your picture kat TV jek semalam!  seronok dpt tengok wajah you coz dah penah borak kat phone kan.. so now at least dah kenal wajah you pulak! Comeyy cik adik sorang nie! :) 

Of coz aku takkan lupa utk ucapkan ribuan terima kasih sekali lagi kepada Sakinah (Pengacara Segmen/Penolong Penerbit AKW) yg secara tiba-tiba email aku... lalu offer aku utk masukkan blog I'm Yourss nie di slot Blog Pilihan!  TQ soo much Sakinah!  Really nice to know you.. kalau terjumpa kat luar kite hugs-hugss ok! :D

Seriously ini adelah satu titik semangat utk aku teruss berblogging! memang tak dinafikan ade masa dlm dunia bloggin nie.. terkadangg mood ko kedaunggg!! dan dannnnnnn rasa nak tutup blog! ahahaha.. so lepas nie aku dah ade ubat yg paling mujarab! agak-agakk mood songsang tu datang.. aku suaa mood kedaungg tu dengan slot blog pilihan nie!  mudah mudahan mood kedaungg tu baik dan akan teruss happy utk berblogging as usual! hahaha!

Insyallahh.. aku jugak akan terus berkongsi apa saja info yg aku ade disini... especially dari segi tips2 percutian.. makeup (versi aku lah)... dan apa saja lah seperti biasa yg aku dah pernah kongsikan dengan korang semua selama hari nie.. akan aku terus kan seperti biasa.. aku takkan ubah apa2 pun rasanya sebab di I'm Yours nie aku lah tempat aku meluahkan apa saja yg aku rasa... tidak mungkin segala yg sweet2 jek yg akan dicoretkan disini.. segala perasaan pahit manis akan tetap aku abadikan disini coz hidup ini tidak indah jika sentiasa diulit saat2 manis aje kan! hihihi...

Btw.. semalam lepas slot ni ditayangkan.. bukan main ramai yg wish congrats to me.. ade yg tompang bangga.. siap ade yg captured gambar kat TV and post it on my wall.. and ade jugak yg siap buat entry nie... waduh waduhhhh... sumpahh aku rasa nak nangessssss weeiii!!!! gilerrr aahhh!! korang memang betoi2 buat aku terharuuuu hokeyy!  Seriously I'm speechless that moment! walhal bendenya bukan lah besar sangatt punn.. kalau nak dibandingkan dengan blogger2 tegar and super duper power dlm dunia bloggin nie.. aku nie apa lah sangattt yg keluar seminittt dlm slot blog pilihan tu kann... so terima kasih jugak lah yg mampu aku ucapkan pada korang2 semua.. sumpahh korang semua sangattt sweettttttttttttttttttttttttttttttt like a candyy ok! :D

En.teman punyer senggal tahap babun... semalam lepas abis slot nie appear kat TV dia ckp kat aku camni...

En. Teman  :  So lepas nie.. you kena lebih behave tau kat luar.. ramai org dah kenal nie.. kalau mamak lambat kasik makanan jgn marah2 sangat.. nanti kot ade yg kenal kat situ.. tak ke malu nanti.. pastu ingat sentiasa kene behaveee.. nak makan.. nak cakap.. nak sound org yg buat salah.. semua kene behave tau! heheehe...

Aku :  Aaaaarrrrrrrgggghhhh!!! podahhhh!! takde maknenye nak being hipokrit! I'll still be me.. Neena the Gorjes Gonjengggggggggggggggggggggggg!!! muahahahhaaaa... :p    



13 comments:

Pinkjambu said...

wahhhhhh!! curlast!! ekekek.. apa2pon tahniah ye!! tapi saya tetap nak sain otogerap dari kamu ye!! hahahaha!!

Qaseh Suhaida said...

mmg happening gilerrr bila blog Neena masuk TV....qaseh akan terus menjadi pembaca & pelawat yg setia ke blog I'M Yourss ini

shuhadah Zainol said...

tahniah kak... shu tengok cite tu sampai habis..siap ajak mak abah abng join tgk sekali..bangga sangat !!

kazmyra afkar said...

wahhhhhhhhhhhhh bestnya... tapi blog akak gojes mmg layak dpt masuk tv.. lebih layak akak gojes ada skli dan bgtau akak gojes ni adalah KAJOL MALAYSIA.. hahaha

ratusiput said...

betul2.peminat kenal ko sbb diri ko yg gonjenggggg..ehehe..tahniah beb.aku mmg tak igt langsung tp aku tau ko mesti record n letak kat blog punye utk tatapan aku.ehehe..

Nieta Shairi said...

Wahhhhh congrats kak nin!! Cayelahhhh. I pun jd speechless tgk video tu ngeeeeeeee

Mmg pun blog kak nin layak jd blog pilihan sbb byk tips yg kak nin share, be it beauty, cooking, vacation....byk bg info.
Plus kak nin cantik and tak kedekut ilmu and sangattttttt friendly.
love you kak nin

:)

Lulu Caldina said...

mmg bangga wei, apatah lagi, selalu 'terlekat' kat blog ni..muahaha

Mak Izz said...

wajah kak nin sgt meletop dlm tv. wow wow wowwwwwwwwwwww.... blog yg baik harus dikongsikan bersama wanita2 di seluruh Malaysia :) teruskan menulis kak nin!

mama tisya said...

kn ahad tu nk kuar tp ckp kt hubby tgu jp, nk tgk member blog kuar tv,,hehehe...yg anakku plak tnye..mana kwn mama??jp2 lg kuar tv..tu psl sempat capture b4 kuar jln2..hehehe

mrs.ecam said...

aku terlps tngk kt tv...vid ni plak aku x leh nk open....uhuhuhu sedeh...tp papepong...tahniah kt ko neena...dh jadik retis skang...hikss...dngo ckp en.teman tu...behave ok...hahahahahh...alaa aku jmpe ko ritu kt luar ok jek...behave jek cume ai sgan nk tgur le...yu kn retis...heeeeeee

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

WARGHHH BANGGA LAAA KAK NEENA... CUN AR...TAHNIAH....

xi da ya said...

waaahhh..artisss~~
nk sign~~~
hihihih..;p

Izzan Yong Rosdin said...

saya budak baru belajar n i need yr support to be a blogger as like u.. nnt follow2 page saya yer.. tq

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails