COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, February 29, 2012

Org Lelaki Kalau Nak Tunjuk Kuasa Veto Seorang Suami Jangan Tersalah Langkah Nanti Membawa Padah!

Aku  :  Bee.. I nak duit.. nak beli *** baru! 
En. Teman  :  Tak yah lah.. kan dah ade...
Aku  :  Alahh.. kedekut lah you nie!
En. Teman  :  Mana ade kedekut.. semua duit I tu kan duit you jugak...
Aku  : Haaaa.... kalau gitu lagi senang.. dah semua duit tu duit I.. so I mintak nie you kasik jek lah! hahahahaa...
En. Teman  :   &*^&%#@!%^&*%#~@$&*$@!


Hahahahahaahaaa... kannn dah kene sejibikk!! tu lah nak eksyennn sgt.. konon takmo kasik aku duit.. pastu nak amik hati aku ngan kata semua duit dia duit aku... sekali ku tibaii.. amik kauuu.. tak terkata member! hahahahahhaa.. eh jahatt nya aku gelakkan laki sendiri.. kang dia sentapp kannggg... langsung satu sen ko tak dpt baru padan muke! muahahhaa... 

Ampunnn Beee!! I tahuu you tak sentapp pun.. you gelakk jek biler I ckp camgitu kann! tapi gelakk you penuh maknee tuu sebab you dah terkene ngan I.. ye lah bukan selalu hokeyy aku dpt nak kenekan en.teman camgitu.. selalu dia jek nak kenekan aku! so dpt chan kali nie.. memang ku tibaii jek! hehehehe...

Alahhh.. org lelaki nie memang camgitu.. ko mintak duit nak beli apa pun dia ckp tak payah!! cam contoh kalau mintak nak beli cili padi pun dia punyerr kecohhh cam aku nie ade tanam cili padi kat belakang umah! walhal bukan dia yg duduk dapur pun tgok biler zaman cili padi aku beli.. biler zaman cili padi tu abis...  kangg kalau aku tak beli.. dia tanyer.. cili padi ade???? tak ke ko sakit hatiiii??? tapi tak baik sakit hati ngan laki sendiri.... tak berkat hidup nanti.. so paling kuat pun biler aku nak beli something dia kata tak payah tuu time tu lah aku bukak ceramah perdanaa... Kangg kalau takde kat umah you jgn tanyer... you makan  jerk apa yg ade.. blaa.. blaa.. blaaa.. blaaa.. blaaa.... so lepas tu confirm dia kata.. OK.. Beli lahhhhhhhhhhhh!!!

Tapi permintaan aku kat atas tadi tu bukan utk kegunaan dia.. kegunaan aku semata-mata.. dan lagi pulak ianya satu kehendak dan bukan nya keperluan.. memang confirm lah dia kata tak!  hehe.. tapi yg pasti bukan handbeg lah! aku kan dah janji nak stop beli handbeg utk tempoh 3 tahun akan datang! :p

Lagi pun aku memang tak pernah memintak kalau nak satu2 barang yg aku berkenan... kalau aku rasa nak... aku main beli jer.. ye lah dah nama pun bekerja... ade duit sendiri.. so enjoy lah duit sendiri.. duit laki tu simpan utk kegunaan yg lebih manfaat lebih afdalll!!  

Tapi kali nie saja nak test market dia.. tengok apa jawapan dia... sekali ko bagi aku cam jawapan kasih sayang sampai matii... aku pulak bagi jawapan berani matikk!! hahahaha... So kire boleh jer lah ye nie Bee?? Duit I duit I.. duit You duit I kannn.. kannnn??? Ngeeeeeeeeeeeeeeee.......... :D

3 comments:

shuhadah Zainol said...

hahahaha...kan dah terkena...adoiiii...

mrs chenta said...

saruu!!! nak duettt!!!!! ahahhahahaha

~ Huda Qamar~ said...

dgn laki takleh mintak direct camtu..kena main saikologi..kena drama sikit..contohnya:

sambil kelebet2 beg depan dia kata la "alamak, butang beg tercabut la" "alamak, tali beg macam nak putus la" "alamak, beg ni makin kecik la, tak muat letak barang i yg makin byk"

nak mintak tlg pun jgn ckp direct..kena berlakon sikit..kalau brg berat nak angkat jgn main suruh je..laki pantang pompuan arah2 dia..pura2 la angkat sambil bongkok konon berat tak terkata yg blh buat tgn terkehel..dan jgn bebel..

saiko & drama selalunya jadik....=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails