COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, April 11, 2011

:)


Assalammualaikumm...

IMG_1109 copy
Hi All!
Selamat Pagi (Bahasa Melayu).. Good Morning (English).. Sabah-Il-Kheir (Arabic).. Zao Shang Hao (Mandarin).. Kaalai Vannakkam (Tamil).. Aloha kakahiaka (Hawaiian).. Shubh Prabhat (Hindi).. Ohayo Gozaimaz (Japanese)... Buenos Dias (Spanish)... Aroon-Sawass (Thai)... Bom Dia (Portuguese)

Haha.. yg Portuguese cool! Bom Dia!! So sapa mau kena bom pepagi nie?  Hehe.. ok kalau hari Jumaat lepas I dah emo2... hari  tidak lagi! Today walaupun on monday bluesssss... tapi now nie dah leh senyum2 dah.. lumrah lah nama pun manusia kan.. pasti akan ade masanyer kite berada dlm keadaan yg bersedih.. atas sebab apa aku bersedih tu tak per lah.. rasanyer tak perlu lah di sharekan kat sini.. sbb yg paling penting skg nie aku dah ok dah pun.. :D

Dan yg paling utama aku nak ucap kan ribuan terima kasih lah pada korang2 yg begitu prihatin pada diri aku... thanks for all comments & support!  aku sayangg korang semua taww!! *BIG HUGS*

Aku berharap semoga minggu nie lebih baik dari minggu lepas... kalau boleh nak ketawa jerkkk berdekah-dekah camgini....     

DSC_2267 copy
OK hover! :p

Have a nice day and a week ahead yer kengkawannnn! :)


10 comments:

InaAchik said...

welcome back my gonjeng...
ko bukan ceria di pagi isnin...
start malam isnin lagi kan?!
baik ngaku!!!
kalo x, kami2 plak yg sedey nanti!

atty's said...

Good..lepas ni tak mau sedih2 lagi ye..

♥ciK-t0ge ♥ said...

dear my sis!
hahaha...
suke tg0k pic sis ngn guitar...
sgt sgt sgtttt hapy 0kay!!

sis....
Happy always k!
mwahx!

kathy jem said...

yeah neena dh kembali hepi..weee...gambar pegang gitar tu yang tak tahan..hahaha

Queen said...

seronok tgk neena dah happy balik.. =)

happy monday blues... ngehngehngeh...


yawn
zzzzzzzzzz

eLLy said...

mcm ana Rafali la ;p

Senyummm

etiey.com© said...

wahh gambar memang the best!

ratusiput said...

good dear :) meh hug skit...

NeenaAnuar said...

HEHE.. SAYANGG KORANG2 SEMUA... PART OF IT YOU ALL ADELAH PENYUMBANG KEPADA MY HAPPINESS! LOVE YOU ALL GUYSSS!! MUAAAAHHSSS!!!

Ann Ishak said...

senyum....tak perlu kata apa2 hihihihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails