COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Saturday, May 2, 2009

Lain yg kite suruh Selak... Lain Pulak yg dia Selak!

Suami isteri yg beristirehat di atas sofa di ruang tamu...

Wifey : panas ker kat luar tuh Bee?
Hubby : mendung kot..
Wifey : tolong selak sikit...
Hubby : (ngan muka penuh selamba dia menyelak rambut aku kebelakang telinga)
Wifey : (ngan muka penuh confuse... #@%$#^...) lar saya suruh awak selak langsir lar.. nak tengok kat luar tuh panas ker tidak... yg awak gie selak rambut saya buat mende nyer??
Hubby : lar.. ingat suruh selak rambut..
Wife : apakah logikss nyer??
(dua2 bantai gelak!!)


Leh tahan lemau gaks laki aku hari nie... entah naper entah... apa yg di mengelamunkan pun aku tak tau lew... sib baik dia selak rambut... kalau dia selak bende lain tadi.... yaa ammpunnnnn........

6 comments:

Balqies Arafia said...

lerrr ur husband mah so if selak anything else tak haram *lol* hAHHAHAHA... *zip mulut*

NeenaAnuar said...

yooo lo, tu yg nak cerita tu....klu selak lain tak leh cita kat cini....bahayooo loooo...

Balqies Arafia said...

oh memang .. with how people are kan ...

Deqna said...

mula2 aku baca biar benar si neena ni citer selak2 kain2 ni... berani sungguh...hehe

hahahahaha kelakar lah Nuar leh lak dia selak rambut ko tuh.. tapi ok what?? lepas selak rambut leh selak lain...hahaha

NeenaAnuar said...

ahaks!! tuh lar.. aku bile dia buat camtuhkan.. cam tercengang jap... confuse pun ade... blur pun ade... hehehehe... cam romantik giler lak tetiba main selak2 rambut aku.... risau gak aku kan... mula2 selak rambut pastuh dia nak selak apa laks... hahahhaa...

Mila Hilas said...

hahahahaha yg ni serius lucu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails