COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, May 12, 2009

"kala malam bulan mengambang 2"

jgn lupa saksikan cerita "Kala Malam Bulan Mengambang 2" di pawagam2 berhampiran anda.... memang best citer dia kali nie... aku dah tengok the real taking of this movie..... best wooooooo....

sooooo.... jom layannnnnnnnnnnzzzzzzzzz....












dan ini ialah para pelakon yg sedang beraksi......




huhuhuhu..... nie lar pelakon2 tak bertauliah mana pun... gambar nie aku amik on last saturday kat luar umah aku @ 12:00 midnite..... pergghh.. jarang seeehh nak dpt tengok bulan penuh camnih! memang cantik giler.... rasa tak puas2 tenung bulan tuh.... biler aku tengok balik gambar2 nie sometimes nampak cam lampu pun ade gak....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails