COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, January 25, 2013

My 1st Hijab Passport Photo!

Apsal muka aku nampak empatsegi??
Memang tak suke amik gambar passport sbb tak pernah yg nampak natural look!
T__T
Cer kabor kat aku.. aku sorang aje ke yang menghadapi masalah sebegini bile tiap kali amik gambar passport?  ke korang pun menghadapi masalah yg sama? ke bile korang amik gambar passport lagi cantik dari amiikk gambar biasa²?? haha...

Tak kisah lahh.. yg pasti gambar passport nie bukan utk buat passport baru sebab passport lama aku masih belum tamat tempoh nya.. gambar passport terbaru nie aku nak gunakan utkk.. untukkk.. untukkkkkk... eh korang nak tahu ke utk apa?? takpe lah.. biar lah rahsiaaa.. :p  


8 comments:

Anum said...

comel je

myfara FLK said...

kite pun tak suka ambil gambar passport..mesti muka tak comel.. gambar passport akak nie nampak lain sangat lah..

azeanty anuar said...

gambar pasport saya lg la.. dah rupa bibik.. myampah tgk...

pink.plate.liyana said...

i pulak jd mukka dulang..muahaha
subhanallah..cantiknya u..teringgat my niece..muka sedara kajol giteww

Amanda Suria said...

along pun x suka gambar passport..buruk betul nampak segala cela..tp neena ni kira ok la..x de la teruk sgt..

Nory Zoulkefle said...

untuk apa lah agak tu kan...hehehe

Irfa said...

biasa berlaku
kalau boleh nak je suh org tu ambik gambar sampai saya puas hati
eh ,boleh ke?

AIN NAZRI said...

erk.. untuk apa kak ninnnnn.. sila laaa share...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails