COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, November 20, 2012

Request for Hijab Tutorial?

Baik di FB mahupun di I'm Yourss nie... ramai pulak yg request suruh aku buatkan tutorial cara belit membelit pakai hijab yg selalu aku gayakan! 

Ohhh segann plak tetiba nak buat tutorial hijab nie.. ye lah.. aku nie baru beberapa bulan jerr berhijab.. bile org suruh buat tutorial ibarat cam dah terror bebenor plak aku nie dlm berhijab!  T__T

Jadi.. demi tidak menghampakan permintaan korang yg berminat nak aku buatkan tutorial pakai hijab nie.. Insyallah, aku akan cuba record kan hijab tutorial nie di lokasi honeymoon aku skg nie ye!   amboih... bukan main jauh aku pilih tempat utk buat tutorial kan? hahaha... 


5 comments:

Anum said...

comfirm sweet kan sis

Gieyana said...

mnarik nih..cepat update nnt k..:-)

Sue-Rya Qistina said...

sis mmg sentiasa kelihatan gorgeous! mmg suka tgk tutorial dari kwn2 yg berhijab ni. :)

wahida said...

cepat update!!

mrs puex said...

nak tgk nak tgk..:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails