COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, March 16, 2012

KEPUTUSAN ~ NeenaAnuar Giveaway "Aigner & JLo Scent Treasure Hunt!"


Tamat sudahhh NeenaAnuar Giveaway "Aigner & JLo Scent Treasure Hunt!"

Terima kasih yg tak terhingga pada kamuu kamuuu yg sudi nak join GA aku kali nie!  Total penyertaan seramai 14 org... seriousss aku ngan en.teman dok tepuk2 dahi baca jawapan yg korang berikan!  sambil tepuk2 sambil gelakk gelakkan korang! ahaha.... ye lah.. jawapan yg korang beri tuh kengkadangg dah hampirrr giler vavissss punyer nak tepatt.. tapi tak jugak tepattt seperti jawapan yg aku kehendakki! kikiki... 

And the best part ade pulak yg punyerrr lahh nak kasik jawapan tepattt.. siap kasik date segala la.. harga lah segala.. tapi sayangnya korang ade gak terkantoi kat jawapan yg lain.... so aku pun dah iya iya lah ingat anda lah pemenang nya.. sekaliiii... aku tengok ade gak terkantoi kat salah satu soalan.. uhuhuhu... so time tuh tak tahu lah aku rasa nak gelak ade.. nak nanges pun ade sebab korang dah bersungguh-sungguh dlm memberikan jawapan.. tapi sayangnya ade yg memberikan jawapan yg salah.. kalau tak tepat tu takpe lagi aku memang boleh consider lah utk buat cabutan bertuah kat Random tuh... tapi apakan daya.. biler korang kasik jawapan yg salah.. terus korang dah tak berjaya nak listed as the winner! uhuhu...

Ok.. sebelum aku announce kan siapakah tempat pemenang pertama, kedua dan ketiga.. meh sini aku nak reveal jawapan sebenar dan jugak jawapan yg aku kehendaki kepada kesemua persoalan dlm siri 'harta karun' di blog I'm Yourss nih!

SOALAN A
Butik T&T Ampang Park!

SOALAN B
Great Ocean Tours_12 Apostles Port Campbell National Park, Melbourne, Australia!

SOALAN C
19 November 2010!

 
SOALAN D
Debenhams The Curve!

SOALAN E
Puding Triffle!

SOALAN F
Gray, Amethyst & Brown by FreshLook!

SOALAN G

Rancangan Langkah Mawi World, Astro Ria!

So amacam kamuu kamuu yg join GA nie??? betoi kaa jawapan kamu??? hahaha.. mesti ade yg tepuk dahi nieh! :p

Biler aku ckp TEPAT.. means korang kene kasik TEPATTTT tauu! ade tu kasik jawapan dahhh memang gilerrr vaviess punyer nak tepattt.. tapiii tetappppppppp tak lengkapp! uhuhuhu.. adoiyaii tu yg aku dok main tepukk dahii jek tiap kali korang submit jawapan korang kat aku! hehehee...

Ok.. meh nak kasik korang tengok jawapan kesemua peserta GA nie! 

kamu salah kat soalan B!

Kamuu sikit lagi boleh masuk dlm senarai nak dpt hadiah.. semua jawapan dah betol dah.. tapi tetap kamu  kantoi kat soalan B! mana pergi kamu punyer TWELVE or 12?? naper kamu letak Apostles jek?? adoiyaii.. kamu lah salah sorang yg membuatkan saya telah menepuk dahi sampai lebamm! ahaha!

Kamu pun sama! kantoi kat Soalan B!  jawapan tak lengkap! Port Campbell National Park tu besar sayangku.. I nak tepat means specific!  so 12 Apostles adelah kata kunci yg saya kehendaki! uhuhu...

Kamu pun sama! semua dah lengkap tapi sayangnya takde perkataan TWELVE @ 12 utk soalan B!  sedey saya tau!

Kamu pulak silap di soalan D.. topi tu daku beli di Debenhams The Curve saja adikku!

nie lagi sorang buat aku tepuk dahi!! kamu dah jawab semua nya  hampir tepat! tapiiiiiiii malangnya kamu salah letak nombor kat soalan C! bukan tahun 2011 daku beli iPhong itu sayangku.. I beli pada tahun 2010!  kalau tak kamu dah boleh masuk dlm senarai utk dpt hadiah jugak!

Kamu pulak kantoi kat soalan E... jawapan nie kaamu boleh jumpa di home page I'm Yourss.. kat sidebar tu ade My Gorjes Post which Puding Triffle adelah post yg paling fofularr di I'm Yourss!

Owh Adik ku Nieta! Kamu pun kantoi di soalan E! bukan mee hoon sup sayangku! uhuhu...

Kamu pun kantoi kat soalan B... tempat tu dah betol.. tapi tak tepat coz Port Campbell tu besar.. kawasan yg I bergambar tu adelah 12 Apostles!

Kamu satu2nya yg kantoi di soalan A.. which memang waktu I buat soalan nie.. memang saja nak trick nak tengok ade tak yg kasik jawapan Fesyen Nona.. and ternyata ade! uhuhuhu....

Sis.. kamu jugak kantoi disoalan B! naper tak letak 12 Apostles?? huwaaa.. if not kamu memang dah yg paling tempattt sekali! sebab jawapan bukan main detail bangattt!! tapi sayangnya disebabkan tiada 12 Apostles utk soalan B.. makanya kamuuu tidak bernasib baik! uhuhuhu....

and Mala satu-satunya peserta yg join my GA melalui FB! tapi sayangnya Mala... kamu jugak silap disoalan B.. uhuhu..

See memang ramai yg terkantoi kat soalan B kann??? kalau korang tak percaya.. tengok kat entry aku yg INI.. kat sini memang ade gambar aku kat 12 Apostles! infact aku punyer entry title pun dah sah2 tulis..5th Trip to Melbourne @ Great Ocean Tours_12 Apostles Port Campbell National Park!  trip tu dinamakan Great Ocean Tours... tapi disepanjang tours tu ade beberapa pit stop seperti Apollo Bay, Lord & Arch, 12 Apostles dan macam2 lagi.... so kalau korang jawab selain dari 12 Apostles.. maka salah lah jawapan korang dan terpaksa lah aku reject bilerrrrrrrrr mana ade org lain yg telah pun memberikan jawapan yg lebih tepat dari kalian semua! so ampunn maaf dipinta ok!

Ok....

Drum rolls pleaseeeeeeeeeeeee!!!


#Damdamdammdummdummdummmdummmdinnnggggddoonnnggg#



Pemenang Pertama!

Ini hadiah buat kamu Wanny! :)






Pemenang Kedua!


Ini buat kamu Ain! :)



Pemenang Ketiga!

dan ini buat kamu adikku Shu Shinju! ;)
Semua jawapan2 peserta tuh kalau korang tak nampak boleh click jek kat gambar tuh.. nanti dia akan enlarge!

Btw.. big congrats to all of you guys!  selamat berwangi-wangian.... mana yg dah kawin tu selamat berwangian utk suami.. sapa yg belum tu boleh simpan kot kalau dah nak kawin dlm masa terdekat nie! hehehehe...  Kebetulan pulak korang bertiga nie jek yg dpt memberikan jawapan paling tepat seperti yg aku kehendaki!  so nan hado lah cabutan bertuah di random!  Pada yg tak berjaya jgn sedey ye.. mungkin korang takde rezeki... dan leh cuba lain kali..

But seriously aku sangat enjoyy ngan GA nie.. eh aku pulak yg syok sendiri ek? ahahaha.... ye lah.. enjoy sbb buat cara treasure hunt nie.. membuatkan aku tak sabar dan eager sangat2 nak tahu apa jawapan yg korang berikan.. dan aku boleh tengok macam2 versi dan style jawapan yg diberikan.. seriously funn!!! haha... but at the same time tak tahu lah pulak kalau kot cara treasure hunt nie susah utk korang.. so pasal tu ramai yg kata nakkan wangian nie.. tapi yg nakk tu cam tak terjoin pulak GA nie.... sian korang kan.. jahat aku kasik korang susah2 nak pegi carik entry aku yg riban riban tuh utk dptkan jawapan pada semua persoalan! sorry lah you ollzz... I nie memang sukerkan cabaran!  baru lah thrill dan adventure! hahhaa... :p

Eh btw.. ade lagi satu... cik adik sorang nie apa cer??

oh adik comel.. mana jawapan kamu darling?? akak tunggu punyer tungggu tapi tak timbul timbul! uhuhu....
I'm feel bad coz tak dpt tunggu kamu berikan jawapan.. but at the same time I feel bless to have a reader like you!  Thanks a lot dear! ;)

So pada para pemenang... sila kirim kan alamat penuh anda ke cute_ena19@yahoo.com

Thanks.. luv you all readers! :)

15 comments:

Mommy's Diary of Life said...

ala..tepuk dahi.. join last minute.. x double check! tsk..tskk

Joel Leslie said...

congratssss (: sayang tak tngk giveaway nih :p hehee. hello there mdm neyna! :)) long time no talk. hhe. yg mug dri melborune tu slamat disimpan dlm almari kaca :) everyone who sees it are soo soo jealous :) hehe. HAPPY BLOGGING! :D

shuhadah Zainol said...

oh...saya menang !! walau ditempat ke-3..syukur, alhamdulillah...

TQ kak nin...I LOVE SOOOO MUCH !!! MUAHHHHH!!!

wAnNy said...

ehh2 mng ke?Hehehe..alhamdulillah,,x sia2 join last minit :-) tq kak!

kazmyra afkar said...

alaaaaaaaaaaa.. 1 jawapan je salah.. sedih... takpe, takde rezeki le tu..

Lynda Che Lah said...

huhu..amat tidak best..salah tahun sj..salah tgk mungkin..anyway..seronok dpt juga masa meng-godek blog akak ni..

Aini said...

Alaaaaa... x menang... Ingat bleh menang..hehe =)

Anum said...

tahniah kepada pemenang

Unknown said...

tahniah.....

Pinkjambu said...

tahniah kepada semua pemenang!!! :D

AIN NAZRI said...

seronoknya.. menang walau tempat ke2.. hehehe.. soalan B kak neena mmg sgt konpius.. mula2 ain letak dah Great tour tu tapi bila nak submit baca2 lagik, g delete laks.. hehehe

seronok gak join GA ni kan. len kali nak join ler GA org2 lain... first time mencuba sbnry.. hehe

Akak Kembang said...

tahniah

cicak_jawaz said...

saya da dapat jawapan semua, tibe2 xpasan da tamat tempoh....tension...!!saya kantoi soklan soklan C...huhuhu...

Wahidah said...

tahniah pd pemenang...bgsnya kak neena kite rajin gle wat giveaway...:)

mama tisya said...

tahniah utk smua pemenang...mmg soklan tu yg bikin confuse..mula2 dh tulis 12 apostles tp p tukar...tkde rezeki

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails