COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, March 15, 2012

HAPPY 35TH BIRTHDAY TO MY BELOVED BAYBEE!



Danggggggggggggg!!! Hari nie genap 35 tahun dah laki aku?????


IMG_4688 copy
You're not just my husband, you're also my best friend ever!
Happy birthday sweetheart!

Tuaaaaaaaaa kerrrrrrrrrrr????

Well... makin tua makin menganchammmmmmmmmmm laki aku nie!!!

Makin tua makin handsomeeeeeeeeee!!!

Makin tua makin machooooooooooooo!!!

Makin tua makin sweettttttttttttt!!!

Makin tua makin kuat kerjaaaaaaaaaa!!!

Makin tua makin sengall!!!

Makin tua makin makan banyakkkkkkkk!!!

Makin tua makin perot boroiiiiii!!! --- ok nie not good.. aku kene control.. haha!

Serious rasa cam tak percaya jek en.teman dah pun menginjak ke usia 35 tahun hari nie! owhh.. owhhh.. rasa nak nangess! ye lah... biler makin berusia nie makin berisko dari segala segi.. banyak bende nak kene jaga terutama dari segi kesihatan!  yea memang ajal maut ditangan Allah... pada usia biler pun kalau sudah sampai masa kite dijemput.. pasti kite akan pergi jua!

Dengan mengingat hari kelahiran nie.. disitu juga kite akan ingat hari kematian sebenarnye!  at least kami sama2 beringat dari tak ingat langsung!  kalau dok enjoyyy jek sampai ke tua tanpa ingat padaNYA lagi parahh kann! Insyallah.. aku sentiasa mendoakan yg terbaik buat en.teman.. dia ibarat nyawa aku!  selain dari Allah.. aku takde siapa lagi tempat utk mengadu domba segala perasaan melainkan pada dia sorang sahaja!  Kerana dia lah sahabat sejati aku.. aku tahu segala perasaan aku.. segala isi hati aku.. kalau aku luahkan padanya akan selamat.. tidak akan sekali cerita yg dikongsi akan menjadik bahan umpatan ataupun kejian! Pasal tu aku selalu memohon pada Allah agar memanjangkan umur en.teman & berikan lah kesihatan yg terbaik buatnya... serious tanpa en.teman disisi aku... aku ibarat burung yg hidup tanpa sayap!  Semoga kami berdua sehidup semati hingga akhir hayat kami!

Yea.. mungkin en.teman tidak lah sesempurna mana.. adat manusia ade kelebihan dan ade kekurangan tersendiri... tetapi cukup lah bagi aku apabila dia adelah insan yg palinggg bisa menyempurnakan hidup aku!  Seriously he completes me!  Aku tidak bisa menghebahkan pada seluruh dunia dengan mengatakan dia adelah seorang suami yg paling sempurna kerana disebalik kesempurnaan itu masih ade ketidaksempuraan yg perlu diperbaiki... dan cukup lah jika aku dan dia tahu di mana kami perlu perbaiki segala kelemahan kami sesama sendiri terutama dlm menuju ke arah yg jauh lebih baik dan direhdai olehNYA!

Ya Allah Ya Tuhan Ku... 
Engkau berikanlah kesejahteraan buat suamiku...
Panjangkan lah umurnya...
Berikan lah kesihatan yg terbaik buatnya...
Murah kan lah rezeki buatnya...
Ampunkan lah segala dosa-dosanya...
Terima lah Taubatnya...
Berikanlah Hidayah buatnya...
Sesungguhnya Engkau Maha Pengampun Lagi Maha Penyanyang & Pengasihani... 
        

IMG_4512 copy
I can't imagine living without you at my side...
I can't put into words how loved you make me feel...
I can't express the depth of love for you...
I can only tell you that my  heart is whole because of you...
That my life is full and good because you are by my side...
A husband like you is the frosting on the birthday cake of life...
Growing old with you is one of my favorite things to do....
I am so lucky to have a husband like you!
Wishing you a very Happy Birthday Darling!


pssssstttttttttttttttt......... NeenaAnuar Giveaway "Aigner & JLo Scent Treasure Hunt!" today is the last day! :)

10 comments:

Anum said...

hapy b'day to ur husband

Shu Shinju said...

HAPPY BIRTHDAY EN.TEMAN !!! :)

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

ROMANTIK...SUEKEEEE

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

kabor kat encik teman happy birthday

mrs puex said...

epy bestday to ur hubby..semoga sentiasa kekal bahagia n suweet..

same bestday ngn ank buah sy la..:D

mama tisya said...

happy busday utk en teman neena

Mimy Hamid said...

hepi besday encik teman @ nuar...wahh isteri sejati dan luahan hati..korang memang sentiasa berdua..aku doakan kebahagian kalian..

CikFi said...

hpy bday en.teman...
smg kekal bahagia bersama kak neina slamanya..dan dilindungi oleh Nya...

bbreena81 said...

alahai romantiknyer..happy bufday to ur hubby :)

Zana Adieyza said...

happy birthday to ur husband..

sweet betul entry ni.. semoga cinta kamu berdua terus diberkati Allah hendaknya...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails