COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, November 10, 2011

Setahun Sejarah Hitam Itu Berlalu Pergi.. Namum Trauma & Fobia Sentiasa Menyelubungi Diri!

Tahun lalu.. pada hari ini.. masa, ketika & saat ini... satu detik hitam telah terlakar dlm sejarah hidup ku... 

Ya Allah.. Engkau lindungilah aku.. seluruh kaum keluarga ku dan seluruh kenalan ku dari malapetaka buruk seperti itu.. aku turut bersyukur kerana masih diberi kesempatan utk bernafas dibumi mu ini Ya Allah... 

Sesungguhnya pengalaman setahun yg lalu meninggalkan kesan trauma yg sungguh mendalam dalam hidupku! 

Aku jua berdoa agak si perompak2 durjana itu telah pun menerima pembalasan yg setimpal hendaknya!

*teringat kat wallet, handbag & handphone yg dah pergi meninggalkan aku.. kat mana lah diaorg tu semua gamaknye... entah masih 'bernyawa' entahkan tidak... really missed them a lot!*

4 comments:

Gieyana said...

syukur uols x ada kecederaan fizikal..ngeri sgt bila kena camni kan..huhu

♥♫♥ZaiKuLiM♥♫♥ said...

Nape kena ragut erk?

Mak Izz said...

semoga perampok2 tu dh terima balasan. kalo x di dunia, akhirat esok tauler! apepun alhamdulillah k'nin dan kawan2, masih sihat dan ceria untuk meneruskan kehidupan bersama orang2 tersayang.

ctzainal said...

semoga perompak tu dapat balasan! sy pun geram jugak sbb baru 3hari lepas rumah sy kena rompak!sakitnyerr hati.huhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails