COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, June 1, 2016

Kesedihan Yang Tak Dapat Nak Dikongsi!


Masih belum berkesempatan nak siapkan next entry utk percutian di Maldives! So kite borak-borak jer lah dulu utk hari nie yer..


Sebenarnya kann.. aku ade cerita yg aku rasa nak kongsi kat diary alam maya aku nie… tapi terkadangkan ade bende yg kite tak boleh nak share dekat dunia alam maya nie.. ade certain2 cerita terpaksa menjadik ‘Biarlah Rahsia’ disini..


Untitled

Well, buat masa nie memang aku terpaksa bersetuju dgn lagu Tokti ‘Biarlah Rahsia’ buat sementara waktu.. mana tahu bile sampai masa dan ketikanya.. seandainya sesuai utk aku bercerita di sini.. insyallah akan aku coretkan beberapa luahan perasaan aku tu kat sini ye!


Minggu depan dah nak puasa.. korang dah abis ganti puasa belum??? Kak Neen insyallah esok last day… hehe.. sebenarnya target nak ganti puasa before pergi holiday ke Swiss hari tuu… tapi cik bulan mengambang plak terjah sedikit awal.. so dpt buat separuh before pergi swiss hari tu.. and now tinggal balance skit nak abiskan!


Haihh.. rasa cepat nyaaa lah haii dah nak raya balik… rasa macam baru jer tahun lepas aku beraya kat kampong en.teman dgn tragedy tak mandi almost 24 jam! Now dah nak raya baliK?? Ohh myyy.. risauu rasanya kalau terjadi lagi tragedy tak boleh nak mandi di hari raya pertama… ahaha… kalau nak tahu tragedi tak mandi aku pada tahun lepas, pegi lah korang godek blog aku nie carik entry raya tahun lepas.. this time aku saja tak nak kasik korang link sbb nak kasik korang skodeng sendiri! hehe…


Anyway, harap2 tahun nie tak berulang lah tragedi tak mandi di hari raya lagi… doa banyak2 semoga takde gangguan bekalan air lah hendaknya.. if not korang akan baca lah kisah tak mandi di hari raya versi 2.0 gamaknya! haha..


Actually aku ade few resipi yg aku nak share kat sini.. since tak lama lagi nak puasa.. so memang obviously semua org akan share pasal makan2 jer nanti.. hehehe.. insyallah nanti dlm bulan puasa aku share kan resipi2 yg aku ade tu yer.. hari nie aku pose.. so tak nak lah share gambar makanan! Ahaha..


Minggu nie dah start cuti sekolah.. seronok tengok ramai parents bawak anak2 pergi bercuti ke sana ke mari… aku pulak seronok pergi balik kerja sebab jalanraya lenggang… hehe…


Okay lah.. cukup lah sampai sini dulu aku berborak ngan korang.. misi nak siapkan entry maldives yg seterusnya nie.. adoiyaii… payah betol nak siap nya!


By the way, aku nak amik kesempatan nie utk mengucapkan ribuan terima kasih jugak pada korang2 yg terus support product Naazneen Faiqa by NeenaAnuar! Seriously aku sgt terharu dgn sambutan dan sokongan yg korang berikan pada business aku nie… tak sangka koleksi tudung sarung Express Eryna color Lilac dah pun SOLD OUT hanya dlm tempoh seminggu sejak ianya di release kan pada awal minggu lalu!


So korang yg tak grab tudung Eryna warna Lilac.. jgn antar icon nangis kat whatsapp aku yer... ahaha.. sebab as aware aku memang takkan restock the same tudung with the same material lagi dah lepas nie! itu pun semalam lepas aku war-war kan kat IG and FB yg warna lilac dah tinggal last 2 pieces.. mula lah potential customer jadik macam pirana nak sambar 2 helai yg terakhir tu! hadoii peninnn acikk bile customer mula berebut.. aku bile tudung dah tinggal last few pieces tu memang aku jadik super stress kekdahnya… huhu…


Tapi jgn sedih.. walaupun tudung ERYNA color lilac dah sold out.. korang masih ade 4 pilihan koleksi warna utk korang grab sementara stock masih ade nie..


Header FB 3 (Express Eryna)

HARGA TUDUNG SARUNG EXPRESS ERYNA – RM38.90/pc


korang kesayangann ku sekelian alammm.. Tolongggggggggggggg lah grab tudung ERYNA nie sementara stock masih ade niee.. jgn lah korang tunggu stock dah tinggal sehelai dua baru korang nak berebut-rebut antara satu sama yg lain.. huhu.. as for now color brown tu pulak yg dah almost nak sold out okkkk.. dah tinggal limited pieces sgt2 dah tuuu… less than 5 pieces left! So guys… korang kalau dah berkenan ngan color brown tu.. jgn tunggu lama lama.. nanti lama lama.. ia di ambil orang! Ahahaa.. jgn risau.. semua color utk collection tudung ERYNA nie sumpah gorjes2 kesemuanya!


Utk pengetahuan korang.. this time aku produce tudung express sarung ERYNA nie 3 kali ganda dari normal production utk tudung sarung express yg aku penah buat sebelum-sebelum nie ok! Sebab aku tahu tudung nie tersangat lah hot and very on demand di kalangan penggemar tudung sarung express Naazneen Faiqa by NeenaAnuar! Aku boleh katakan yg tudung sarung express nie adelah ‘signature dish’ utk Naazneen Faiqa by NeenaAnuar!


Setiap kali aku produce memang sold out sesaja tudung sarung express nie.. alhamdulillah.. syukur sgt2.. tak sangka ade color yg boleh abis dlm masa seminggu since ianya di release kan utk production kali nie.. ramai sgt return customer who by now I can say they are my Loyal Customer! Ade ramai customer yg penah order dari zaman aku produce first tudung Express ATHIFA nie.. then bile aku keluarkan NAIFAH diaorg grab… then bile aku keluarkan DHAIFAH diaorg grab and now bile aku produce tudung ERYNA.. diaorg grab jugak!


Serioulsy Kak Neen rasa sgt2 terharu dgn kepercayaan korang berikan terhadap produk Kak Neen! Bukan mudah as peniaga kite nak yakinkan customer dgn produk kite… apatah lagi nak dapatkan Loyal Customer.. ini paling berat.. tapi alhamdulillah sgt.. tiada apa yg lebih menggembirakan hati Kak Neen bile dpt ramai Loyal Customer…


Untitled

Ni salah satu contoh loyal customer Kak Neen! Macam mana Kak Neen tahu diaorg loyal customer atau tidak? Whatsapp kan ade history.. so bile tengok whatsapp tu bukan msg yg baru.. so tahu lah diaorg nie my return customer.. so that’s why Kak Neen masih ade address diaorg in my record! Heheh..


Untitled

Nie pulak salah satu contoh customer yg baru purchase sehelai tudung Eryna pada hari selasa minggu lepas.. then Kak neen buat postage on last Sunday.. kelmarin dia dah dpt tudung Eryna.. tup2 semalam terus whatsapp Kak Neen utk repeat order 3 helai lagi tudung sarung express Eryna!


Terima kasih yg tak terhingga to all my loyal customer and also my new customer.. sesungguhnya segala yg baik2 itu datangnya dari Allah SWT dan setiap kekurangan itu adelah dari kelemahan aku sendiri..


Korang yg belum cuba jgn takot utk mencuba okk.. org kata tak kenal maka tak cinta.. try dulu.. tak semestinya nak kene beli banyakkk teruss macam loyal customer yg dah biasa dgn keluaran produk Kak neen.. macam diaorg dah penah cuba so diaorg dah tahu produk kak neen macam mana so diaorg terussss jer sambar 5 warna sekali gus! Ahahah.. so as for you guys yg belum penah try.. you are most welcome utk try.. bukan mahal pun tudung Eryna tu.. RM38.90 jurrrr sehelai! Hehe.. nanti dah try kalau tak suke.. antar jer whatsapp kat Kak Neen.. bagi tahu why korang tak suke.. jgn risau Kak neen tak maarah... pada Kak Neen penting utk Kak Neen tahu apa kurang nya produk Kak Neen di mata korang so that Kak Neen boleh cuba improve lagi di masa hadapan!


Oh jgn lupa utk try out tudung shawl halfmoon Kamilia nie jugak yer.. tudung nie pun ramai yg dah purchase! Nanti lah Kak neen share testimony.. tak sempat nak buat screenshot lagi.. haha..


Header FB (Half Moon Kamilia)

Header FB 2 (Half Moon Kamilia)

HARGA TUDUNG HALFMOON KAMILIA-X - RM55.90/pc


Header FB (Half Moon Kamilia Plain)

Header FB 2 (Half Moon Kamilia Plain)

HARGA TUDUNG HALFMOON KAMILIA-PLAIN – RM39.90/pc


So tunggu apa lagi tu??? jgn fikir lama2 kalau dah ade yg berkenan di hati tuu.. whatsapp jer Kak Neen di 019-3769459 / or email me at naazneenfaiqa@gmail.com sekarang jugak ok! Hehehe..

2 comments:

Cici said...

selamat menyambut bulan ramadhan Kak Neen yang Gojes. stay Gojes as always :D

zeera lily said...

selamat manyambut ramadhan kak neen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails