COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, June 21, 2016

Menu Berbuka dan Jangan Takot!


Hari tu aku share menu Hanya 1 Juadah Berbuka Puasa aku sampai Ramadhan ke 7 jer.. ok hari nie nak sambung menu Hanya 1 Juadah Berbuka Puasa aku dari Ramadhan ke 8 sampai semalam Ramadhan ke 15!


Untitled

On 8 Ramadhan aku masak sup ayam… menu favorite kami lakik binik! Masak seperiuk so dpt lah sup tu bertahan sampai Ramadhan yg ke 9!


Untitled

Masuk 10 Ramadhan.. en.teman request nak makan pasta pulak! so aku buat lah Black Pepper Spiral Pasta with I LOVE YOU Prawns! Ahahhaa..


Untitled

Ramadhan yg ke 11.. ikutkan niat asal nak masak lauk ikan.. tapi takde rezeki nak masak sebab sampai umah lambat disebabkan aku trapped dlm traffic jammed on that day.. nasib la ade sambal kentang sedap dari Kedai Mesra Petronas tuu.. so aku goreng telor kicap jerrr jadikkan pasangan duet nya! Yumm.. yumm.. simple tapi sedapp ya hamaat! Ahaha..


Untitled

On 12 Ramadhan.. mood aku kedaung.. so mood nak masak tak berapa nak hadoo! End up aku buat mee hoon sup jerr..


Untitled

Ramadhan ke 13.. takde menu hanya satu jaudah berbuka puasa sebab aku berbuka dgn family in laws! So konsep nya port luck.. dah sah2 ade banyak lauk la kan… hehee.. atas permintaan adik ipar aku.. aku masak lemak udang cili api.. then adik ipar aku masak sup tulang rusuk… and abg ipar aku masak ayam goreng halia.. alhamdulillah.. seronok sgt makan ramai2 style kampong macam niee.. duduk bersimpuh atas lantai… me love it!


Untitled

On 14 Ramadhan.. aku masak Ikan Merah Panggang Sambal Tom Yam! First time try resipi nie.. eh sedappp laaaaaaaaaaaa pulakkk! Hahaha… nanti aku share resipi dia kat sini eh!


Untitled

Semalam 15 Ramadhan.. makan lauk balance ikan merah masak sambal tom yam tuu.!


So hari nie 16 Ramadhan.. apakah menu nya?? Entah tak leh nak fikir lagi… balik kang tengok lah mood apa yg datang.. itu lah yg aku akan masak! Ahaha..


Oh by the way.. nie Kak Neen nak bagitahu… ade customer yg ckp dia berminat nak beli tudung Eryna color maroon tapi dia rasa color Eryna nie terang nawww nawww katanya! Hehe.. actually color maroon utk tudung Eryna tu tak lah teranggg mana pun.. Cuma biasalah effect lighting utk photoshoot memang korang akan nampak color tudung dlm gambar2 yg Kak Neen shoot tu nampak macam terangggg nawwww kekdahnya! Hehee.. tak caya tengok gambar nie!


Untitled

Nie kak neen selpui pakai iphone with natural lighting.. see.. tak terang mana pun color tudung Eryna Maroon nie kan? Haaa.. so Jangan Takottt nak purchase tudung Eryna color Maroon nie okk! Color nie dia more to dark maroon and not a bright maroon!


Ingat tau.. kalau dah sold out tudung Eryna nie.. takkan ade restock lagi dah! So sila grab tudung yg menjadi kegilaan ramai nie sementara stock masih ade okk! Raya nie kot korang rasa nak bagi hadiah kat mak korang ker.. boleh jer korang belikan tudung nie sebagai tanda tulus ikhlas korang buat Mak korang kann! Kalau nak Kak Neen bungkus cantik2 pun boleh.. just let me know and I’ll do it for you ok!


Syukurr alhamdulillahh… thank you so much pada korang yg sentiasa support produk Naazneen Faiqa dari Kak Neen! Terima kasih yg tak terhingga di atas setiap feedback & testimony yg korang berikan.. insyallah Kak Neen akan terus keluarkan produk2 yg berkualiti tuk semua customer2 kesayangan Kak Neen! ;)


Header FB (Express Eryna)

Header FB 2 (Express Eryna)

HARGA TUDUNG SARUNG EXPRESS ERYNA – RM38.90/pc (exclude postage)



Kalau korang bijok.. korang akan grab 3 color nie terusss sebab korang boleh dpt FREE POSTAGE kalau purchase 3 helai dan keatas! But kalau korang tak nak purchase 3 helai tudung ERYNA.. don’t worry korang boleh mixed dgn koleksi tudung halfmoon KAMILIA ni jugak!


Header FB (Half Moon Kamilia)

Header FB 2 (Half Moon Kamilia)

HARGA TUDUNG HALFMOON SHAWL KAMILIA-X – RM55.90/pc (exclude postage)


Header FB (Half Moon Kamilia Plain)

Header FB 2 (Half Moon Kamilia Plain)


HARGA TUDUNG HALFMOON SHAWL KAMILIA-plain – RM39.90/pc (exclude postage)


Tudung Kamilia ni pun boleh tahan hotttt bile dekat2 nak raya niee.. color Pink yg sweet tu dah tinggal 1 last piece okkk.. so sapa nak sambar color pink tu baik cepat… kang dah sold out.. confirm korang akan antar icon air mata yg terjun berjujuran tu kat Kak Neen! Ahahaahaha.. Color Maroon, Emerald Green & Blue pun dah limited dahh.. so cepattttttttttt!!!!!!


Kot ade yg tak pandai nak pakai tudung halfmoon macam Kak Neen pakai nie? jgn risau. Sgt sgttt cara memakai nyer.. sila layan video tutorial khas buat korang kat bawah nie yer!




Seee.. senang kann??? Hehehe.. ade Kak Neen celoteh pasal tudung sarung Express Eryna jugak di hujung video tu.. so korang boleh tengok saiz sebenar tudung Eryna tu macam mana.! :)


Nak order?? Sila whatsapp Kak Neen di 019-3769459 / email me at naazneenfaiqa@gmail.com dgn kadar segera ya! :D

2 comments:

Cici said...

wah macam sedapp je ikan merah panggang tu. share resepi tau kak neen

umminani said...

Rajinnya masak.dan lawanya tudung sini...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails