COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, June 24, 2016

Berdebar!


Sabtu lepas before pegi berbuka puasa dekat umah in laws kat Klang.. aku saja pi singgah Seksyen 7 Shah Alam.. walaupun dah tahu suasana kat sana akan berasak-asak macam nak rakk sebab org shopping raya.. tapi aku tetap ke sana utk tengok kemeriahan org shopping raya! Hehe..


Kalau ikutkan aku nie sebenarnya memang agak kurang gemar nak pegi tempat yg bersesak-sesak ngan org ramai… aku boleh jadik stress and potong selera nak buat apa2 aktiviti… tapi disebabkan on that day kebetulan roh mood tegarr aku dtg… so aku rasa macam agak kuat nak tempoh moment berasak-asak tuh kekdahnya! Ahaha..


As expected, dari simpang traffic light padang jawa nak masuk ke seksyen 7 lagi dah traffic jammed! Aku ckp kat en.teman.. kalau teruk sgt tak bergerak traffic nie.. kite terus je lah ke Klang.. tapi alhamdulilah.. traffic jammed tu masih lagi kiteorg boleh take it on that day.. ahaha.. masih ade traffic flow and sampai lah kiteorg dpt parking kat parking bertingkat di seksyen 7 tuh!


Memang meriah sgt suasana kat sana.. semua org carry shopping beg.. hehehe.. Aku ke sana saja jer nak jejalan window shopping.. takde lah plan nak shopping sgt sebenarnya.. sebab rasa macam byk jer baju2 raya tahun lepas dan beberapa tahun lepas yg masih tak luak berpakai pun lagii.. in fact ade satu baju raya tahun lepas yg aku tak pakai pun lagi.. so maybe baju tu lah yg akan jadik baju raya aku utk tahun nie kot… ahahaa..


But at the same time aku still suke gi jejalan window shopping before hari raya.. sebab aku suke fashion.. so aku suka tengok koleksi baju2 hari raya yg di jual… selalu berdoa kalau boleh jangan la ade yg aku berkenannnn.. selamatttt skit duit aku... tapi biasanya mesti akan sangkut jugak lah kesudahannya! Ahahhaa.. tapi utk tahun nie, till today masih belum ade yg tersangkut lagii laaa.. masih bertahan nie.. tapi tak tahu lah entah esok entah lusa kangg ade plak yg aku tersangkut kat mana-mana… hehee..


Untitled

Hari tu waktu aku jejalan kat seksyen 7 tu… aku ade lah masuk satu butik nie.. sedang aku asyik tengok produk2 kat dlm butik tu… tetiba pelayan yg melayan aku time tu tegur.. “eehhh.. cantik laaa tudung you nie! nie jenis sarung jer ye? You beli kat mana? Cantik material kain tudung nie!”


Entah kenapa… tetiba berderauuuuuuuuuuuu darahh aku okkk bile pelayan tu tanyer aku camgitu! Aku jadik terkesimaaaaaaaa kat situ.. tetiba jer jadi blurrr and tak tahu nak jawab apa! Ahahaha… rasa macam lidah nie keluuu plak nak jawab.. “Oh tudung nie saya jual.. nie produk tudung saya sendiri nie.. you nak beli ke???” ahahaha.. ko ghaseeeee??? Memang serious aku rasa berdebar-debar bile pelayan tu tanyer aku camgitu! Aku tak tahu lah kot dia owner nya ke.. mana tahu kannn! Rasa kemaluan yg tak tentu pasal plak time tu which kesudahannya aku just senggeh renyehhhh sampai ke telinga and jawab.. “Saya beli tudung nie kat Naazneen Faiqa!”


Lepas tu dia tanyer lagi.. “ade IG ke produk nie??” fuhh.. lagi bertambah debaran di dada aku niehh… aku jawab.. “adee.. carik IG neenanuar jer” dia pun jawab.. “Ohh ok ok.. suke la tudung macam nie sarung jer senang!” ahahaha… segann weiii org tanyer off hand camgitu jerr depan customer2 lain plak kat dlm butik tuu! Serious aku memang tak tahu nak jawab apa.. sebab rasa macam apaaa jer kalau aku plak jual produk aku dlm kedai org lain kan? hhuhuhuu..


Apa pun.. aku bersyukur sgt… Alhamdulillah.. tak sangka tudung sarung express aku nie memang mendapat sambutan yg begitu hangat sekali!


Untitled

Nahhh.. muahhhciked to all fans tudung sarung express Naazneen Faiqa! Tudung color dark blue nie dah pun sold out okk! Fuhh… tak sangka this time aku produce 3 kali ganda dari production sebelum nie boleh chap chappp chusssss dah sold out!! Syukurrrrrrr alhamdulillah!!!!! Serious tak sangka and sgtttt terharuu atas sambutan yg korang semua berikan! Insyallah aku akan terus keluarkan produk yg menjadik kegilaan kebanyakkan customer Naazneen Faiqa by NeenaAnuar nie!


Header FB (Express Eryna)

Header FB 2 (Express Eryna)

HARGA TUDUNG SARUNG EXPRESS ERYNA – RM38.90/pc (exclude postage)


As of today.. tudung sarung express Eryna dah tinggal color Grey and Maroon jerrrrrrr tau! Grey dah tinggal 1 last piece!!! Siapa cepat dia yg punyaa!! Maroon pun not bad.. its selling fast!!!


so cepat korangggg!!! Kak neen buat postage on this Sunday.. insyallah korang bleh dpt tudung korang before rayaaaaaaaaaa!


Header FB (Half Moon Kamilia)

Header FB 2 (Half Moon Kamilia)

HARGA TUDUNG HALFMOON SHAWL KAMILIA-X – RM55.90/pc (exclude postage)


Header FB (Half Moon Kamilia Plain)

Header FB 2 (Half Moon Kamilia Plain)

HARGA TUDUNG HALFMOON SHAWL KAMILIA-plain – RM39.90/pc (exclude postage)


Untuk tudung kamilia halfmoon pun selling fastttt skg nie! color pink dah sold out tauu… now tinggal color blue, emerald green & maroon jer! Maroon pun dah tinggal 4 last pieces jurrr..


Untitled

Salah sorang pencinta tudung Halfmoon Kamilia!


So siapa nak kak neen pos kan tudung korang this sunday.. sila whatsapp Kak neen di 019-3769459 sekarangg jugak tauuuu!!!! :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails