COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, May 27, 2016

Fetus!


Untitled

Lately nie always rinduuu dekat my Mawaddah Cinta!


Maybe sebab bulan nie bulan May.. so memang setiap tahun bile tiba bulan May jer… automatic aku teringat dekat Mawaddah Cinta!

Kalau seandainya 3 tahun lepas aku selamat melahirkan my Mawaddah Cinta, bulan May tahun nie dah 3 tahun dah umur dia.. hehehee.. kejapp jer rasanya.. kalau ade anak dah 3 tahunn dahh umur diaaaa??? Hiks!


Aku rasa bile dah masuk umur 3 tahun, mesti dia dah start pandai mengomel pot pet pot pet dah gamaknya.. follow Ibu dia lah banyak mulut kekdahnya… ahahaa.. ade masa terkadang aku mengelamun sendirian…. Tetiba terbayang macam mana lah agaknya bile aku ade anak skg nie? entah masih ade ruang utk berblogging entah kan tidak! Hahaa..


Sekarang yg tengah takde anak nie… masa nak berblogging pun dah kelaut sangat2 dah! Ini kan pulakkk kalau ade anak… memang ade potensi blog nie akan berkubur lah aku rasa.. ahahaha.. tapi aku tak kisah…. I’ll just go along with the flow jer.. tak de nak stress stress fikirkan soal anak ke apa… sebab pada aku.. anak nie kurniaan Allah SWT.. pasti ade hikmah di sebalik setiap apa yg Allah caturkan utk kite! Nantilah ade masa aku akan share kat sini.. apakah antara hikmah yg aku rasa bile aku muhasabah diri aku sendiri dgn tiada kehadiran anak disisi setakat hari ini!


Untitled

Tengok!!! sampaikan whatsapp dengan customer pun boleh wujud fetuses disitu! Ahahaha…


Anyway, again and again aku nak mintak maaf pada korang my blog reader seandainya korang terasa boring baca blog aku nie! ye lah… dah lah lambat update cerita percutian yg dah basi tu.. bile berupdate tak nak pulak update cerita percutian tu secara continuously! Sorry lah kalau korang boring ngan blog aku nie.. seriously takde niat pun nak buat korang tertunggu-tunggu kesemua cerita percutian aku tuuu.. in fact aku kalau boleh lagi lah nak abiskan cerita percutian tu on time.. simpan lama2 pun tak best sebab lagi pening nak ingat all info yg aku ade.. :(


Aku bukan sengaja tak nak update cerita percutian aku secara marathon.. tapi aku harap korang paham yg aku nie kerja office.. so dari pagi sampai ke lewat petang memang tak boleh nak mengadap blog… office work come first! Lagi pun kat office aku takde access to any social media… so how to update my blog? So malam jer lah waktu yg aku ade utk aku update my blog.. and then set auto publish utk keesokkan hari nya...! malam pun waktu pendek sgt.. macam2 nak kene buat jugak… gambar percutian dah lah riban riban… nak kene filter gambar dulu.. then nak kene letak watermarks kat setiap gambar yg aku akan tepek kat dlm blog nie… honestly its not an easy job I can say! Ade masa mood takde pulak… so tu yg tak dpt nak update blog.. mood pun memainkan peranan dlm aku nak berceloteh kat dlm blog ni okkk…


And then bile aku start buat entry.. cara aku berblogging bukan main tepek gambar and let it be camgitu jer.. aku relate kan dari satu gambar ke satu gambar yg lain utk memberikan pemahaman yg lebih detail pada readers.. tu belum lagi part buat research , buat screenshot dan macam2 lagi… so honestly memang makan masa utk aku update satu2 entry di blog aku nie..


Aku memang sejenis manusia yg tak suke buat kerja sambil lewa…. Aku bukan buat kerja.. janji update! Aku kalau nak buat sesuatu tu aku bua betol2 dan bersungguh-sungguh.. kalau gambar tak cukup satu pun aku rela tak update kat blog aku nie…. haaaaaa.. sampai gitu sekali tahap kronik aku nie! haha…


Terima kasih pada readers yg memahami keadaan aku nie.. yg tak berapa nak paham.. harap korang boleh tolong cuba paham kan kondisi aku nie macam mana sebenarnya… heheh.. Sorry kalau ade yg kurang selesa bile aku update cerita Naazneen Faiqa by NeenaAnuar! Well.. as seorang peniaga.. memang blog nie adelah salah satu medium aku utk war-warkan pada my viewers about my product… walaupun hari nie aku update pasal my product.. it doesn’t mean semua readers akan baca dlm masa satu hari tu jer.. contohnya macam kat bawah nie..


Untitled

Memang kerap sgt aku dpt message2 macam nie dari customer! Aku paham.. it doesn’t mean hari nie aku publish satu entry about my product kat blog nie.. tak semestinya semua readers akan masuk dlm hari yg sama.. terkadang tu ade yg ckp.. ‘dah few weeks tak masuk blog Kak Neen… hari nie baru ade kesempatan nak terjah and baru perasan ade new product launched!’


Yup.. aku paham.. macam mana aku busy.. macam tu jugak lah readers aku pun busy! Masing2 ade hal masing2 yg perlu di uruskan dlm kehidupan seharian.. so as for me.. aku pun update blog nie ikut mana yg termampu aku update.. apa yg aku terfikir nak blog out.. apa yg aku rasa time tu aku rasa nak berkongsi dan berceloteh.. time tu lah aku akan update blog aku nie.. tak mustahil akan ade minggu or hari yg aku tak update apa2 langsung kat blog aku nie sebab kengkangan masa.. or mungkin akan ade hari or minggu jugak which aku akan update entry yg related pasal businesss sesajaaa… ahahhaa.. so bertabah lah wahai readers! Terkadang maybe ianya bosan utk certain readers.. but at the same time maybe ianya info and useful entry utk readers yg lain.!

Apa pun.. aku sentiasa hargai pandangan, pendapat dan sokongan yg korang berikan pada aku selama hari nie… jgn risau.. aku tak marah pun atas apa korang punyer pandangan dan pendapat… aku terima dgn hati yg terbuka dan aku pun harap korang dpt terima penjelasan aku nie dgn hati yg terbuka jugak yer! Muaahhciked! ;)


P/S:   


Header FB (Half Moon Kamilia)

Header FB 2 (Half Moon Kamilia)



HARGA TUDUNG HALFMOON KAMILIAX (with eXtra dokoh & diamond beads) – RM55.90/pc (exclude postage)

HARGA TUDUNG KAMILIA (plain) – RM39.90/pc (exclude postage)

MATERIAL – High Quality Heavy Chiffon (tidak jarang)

LABUH – 163 cm x 73 cm


Header FB (Express Eryna)

Header FB 2 (Express Eryna)


HARGA TUDUNG  SARUNG EXPRESS ERYNA – RM38.90/pc (exclude postage)
MATERIAL – High Quality Cotton Denim

So guys… sesiapa yg belum lagi dptkan koleksi hari raya nie.. jgn tunggu lama2 ok…. Kalau tak nak beli banyak… korang boleh jer try beli sehelai jer dulu.. org kata tak kenal maka tak cinta kan… hehehe.. so jgn segan utk mencuba! Stock utk kesemua collection tudung nie masih ade lagi walaupun ianya sedang mengalir dgn agak deras… haha.. so cecepatsss whatsapp Kak Neen di talian 019-3769459 or email me at naazneenfaiqa@gmail.com for booking ok!

3 comments:

ErinZ Site said...

Salam kak neen mcm sy dulu tiap2 ari uodate..bilavdavadacanak dorang ..setahun skali...kikikiki

Mimy Hamid said...

neena situasi sama.masa dh limit sgt..blog dh tak penting..ramai tanya napa taktulis blog dah..sedih

bella hamzah said...

Salam kak neen sekejap je kan masa berlalu. Masa kak neen post entry fetus few years ago.I was there reading your blog.Diam tak diam dah 3 tahun jugak la im following your blog.

Bella suka baca blog kak neen. Ngomel panjang-panjang hehe


Keep writing ya kak neen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails