COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, May 14, 2015

Hadiah Untuk Ibu!


Untitled


Sweet sangat?? And I’m sure ramai jugak yg amik kesempatan utk reward your own mother through out the year.. coz everyday we need to value and appreciate our own mother kan?

Since customer nie nak bagi tudung instant athifa dari Naazneen Faiqa nie buat ibunda nya yg tercinta.. so aku ckp lah kalau nak bagi hadiah aku akan wrap kan cantik2… sebab dulu pun waktu aku jual hijab pin2it, kalau org order utk bagi present kat someone memang aku akan bungkuskan in a gift wrap!


Untitled


Alhamdulillah… thanks for all those kind words! Sesungguhnya aku berbusiness dgn seikhlas hati dan kalau boleh memang aku nak puas kan hati customer.. bile customer happy baru lah aku happy.. kalau customer tak happy.. aku lah yg paling sedih! Huhuhu..

Untitled

Untitled

Untitled

Ini lah hasil gubahan hadiah utk ibu customer nie! Aku buat sendiri okk... kotak tu aku tak lah buat sendiri.. aku lilit ribbon tu jer sendiri! Ahahahaha… Color ribbon mestilah corporate color Naazneen Faiqa iaitu purple color! Hehe…


So kalau korang takde idea nak bagi hadiah apa pada ibu, makcik, kakak, adik, kawan2 atau sesiapa sahaja.. korang boleh jer bagi hadiah tudung instant Naazneen Faiqa ni yer! Harga mampu bayar.. jgn risau… ahahahaa…


Untitled

Tudung instant ATHIFA – RM39.90/pcs


Untitled



Untitled


Untitled


Tudung instant ARDINI – RM43.90/pcs

So kalau korang berminat nak buat tempahan.. korang boleh whatsapp Kak Neen di 0193769459 ya! ;)

Oh by the way, giveaway Naazneen Faiqa bakal berakhir esok ya!! Ishh.. tak zabaarrrrrrrrrr nyaaaaaaaa Kak Neen nak umumkan pemenang nya nanti! So korang yg masih belum join giveaway contest nie you are most welcome to come and join it ya.. hadiah nya merupakan tudung instant / inner neck dari Naazneen Faiqa dan plussssssssssssssss hadiah misteriiiii!

Good luck guys! Muahciked!

4 comments:

NAZLIANA SI CUTE said...

cantiknyer..cara balutan tu exclusive la..

Anum said...

cantiknya packaging

Cik Ash said...

Wahhh cantiknya gubahan kak neen

arysha_fayyadh said...

Assalam sis neena,
santek la packaging itu :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails