COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, January 13, 2012

Penangan Y.E.S. (Year End Sales) @ Juicy Couture Mid Wedge Flip Flops!

Ok.. sambungan dari entry yg INI...

Voucher RM120 tu tak payah susah2 nak tunggu sampai 3 bulan.. aku keluar jek butik Aigner.. kat sebelah dia tu ade butik Juicy Couture (JC)... mata dahh ternampak something yg sangatt sangatttttttttt lahhhhhhh aku carik selama hari nie!(ade-ade jek kan ko nie Neena!!!)

Actually this is my very first time jejakk kan kaki ke dlm butik Juicy Couture nie.. OooOOooMMmmGgggg!! seriouss aku dah jatoh cintaaaaaaaa ngan butik nie! dia punyer barang2 seriously menepati citarasa aku! now aku fikir nape dari dulu aku tak penah tergerak nak terjah pi masuk butik nie? aahaha.. elok pun.. kalau tak lagi banyak duit ko abis gonjengg oiii!! Tapi lepas nie matikk arr.. mesti tiap kali rasa nak shopping mesti maukk pegi JC.. Kat JC nie.. dia jual macam-macamm.. ade baju.. beg.. kasut.. accessories.. perfume.. which basically from head to toe lahh.. everything about ladies ade dijual kat JC nie... and pada aku design dia very lahh the feminin.... aku sukerrrrrrrrrrrrr!! :)

So apa yg aku shoppping kat JC? taannnnntaaarrrrraaaaaaammmmmmmmmmmmmm.....

DSC_0351 copy
Juicy Couture Mid Wedge Flip Flops!
Aku sebenarnya dah lamaaaaaaa mengidam mencarik sandle wedges yg ala2 beach slipper nie!! So biler dah nampakk kat JC.. maukkk aku lepas kan?? lagi pulak dah ade voucher RM120 dari Aigner.. mauu aku tak meroyannn nakkan slipper tu!! dah lah 50% discount! lagi lahh mengeletisss aku nak beli.. tapii geletiss aku direntap bile mintak size 7 nan hadoo! adoiyaiii... sentapp ahkak tauu.. yg tinggal size 5 , 8 dan 9 sahaja! eeeii.. nie yg geram nie.. bile dah jumpa yg berkenan.. boleh pulak takde saiz.. then takpe.. cuba size lapan.. ok lah.. not bad.. walaupun besar sikitt.. tapii biler mintak colour hitamm.. takde jugakkkkkkk!!!

Huuuuuwwwwaaaaaaaaa.. nie yg rasa nak tarik rambuttttt aku yg kerinting nie jadik lurusss nie!!! Aku takmoo lah warna lain.. dia ade warna finkkk.. eeii.. walaupun aku minat colour pinkk.. tapi takkan aku beli slipper pink sebab nanti susah nak suaikan dengan outfit.. teruss aku tanya mana lagi outlet JC ade kat area lembah kelang nie.. dia kata ade satu outlet kat Gardens MidValley! Teruss aku mintak budak kat JC Pavillion tu call outlet JC MidValley tanyer ade tak slipper yg aku dah berkenan tu warna hitam ngan saiz 7?  Dia kata warna hitam ade.. tapi saiz 7 tadak.. yang ada saiz 8! Aku ckp ok confirm aku nak jugak walaupun saiz 8! aku suruh budak tu reserve coz aku dengan sepantas kilat mauu ke Gardens utk beli slipper pujaan hati ku ini!

DSC_0354 copy
Hoyeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

DSC_0355 copy
ngan handbag A aku tak posing lagi coz waktu amik gambar nie hari tu aku dah siap2 nak mandi.. time tu lah pulak si en.teman sibukk nak amik gambar barang2 nie.. so takat nak kasik posing kaki boleh lagi.. coz kalau beg kene posing kat dada.. ko paham2 jek lah org kalau dah nak siap2 masuk bilik air camne rupenya kan??  muahahahaa.. :p 
Oh by the way.. aku memang pakai saiz 7, tapi since nie saiz 8.. nampak cam luas sikit kat bahagian belakang slipper tu.. takpe.. tak lah gonjeng sangat pun bile dah dipakai...

DSC_0358 copy
Lagi yg buat sukerr coz Strawberry nie! walaupun dia hitam.. tapi I suker coz bile ingat Strawberry.. ingat Cameron.. bile ingat Cameron.. ingat Seth Tan.. biler ingat Seth Tan.. ingat kat bang Aaron.. aaauuuww!! aouuchh!! :p

jJC2
Selamatt sudaaaaaaa Voucher nie ku leburr utk si Wedge Flip Flops!

En.teman kutukk aku.. dia kata.. slipper gi jambann camgini pun nak beli mahal2 ke?? HaaaaalllllllllllllllllOoooooooooooooooooo!!!! ini telah mengundang kemarahannn!! hahahaha.. aku ckp kat en.teman satu jek... "awak apa tahuu pasal pesyennnnnnnnnnnnnnnn!!!!" :p

Kannnnnnnnnnn..... eh.. jaman sekarang nie.. slipper jamban pun boleh nampak gorjes kalau kene gaya tau! lagipun aku memang nak buat slipper wedge nie as slipper santai2 aku.. cam gie holiday.. outing santai2 hujung minggu.. haa.. leh lah pakai slipper nie.. tak lah penat nak jalan2 pakai kasut bertumit bagai kan.. selesa pun selesa... sesuai pun sesuai utk dipakai dengan leggings mahupun jeans!

Itu pun nasibb lah slipper nie ade around 40% discount.. kalau tak.. rasanye aku tak beli lah kott.. aku pun tak lah gilerrrrrr sangatt sampai nak kan jugak walaupun harga nya tinggi.. aku akan consider worth it or not utk harga dan barang yg aku nak beli tu.. kalau macam nie aku dah lah guna voucher.. pastu ditambah lagi dengan harga original slipper tu memang leh dpt discount up to 40% off.. so memang vunggukkkss lah kalau aku gak grabbb kann! :D

Ok.. berakhirkahhh shoppingan ku disitu??? danggggggggggg!! kite tunggu di bebelan akan datang ye! :p


10 comments:

Unknown said...

aiyoo...bestnya..jeles bole?

Mimy Hamid said...

iyer neena aku tau ko duk idam selipar ni...kan ko dah kabor kat FB..nah dapat jugak...pakai voucher haruslah berbaloi...

ratusiput said...

cute.aku pn kenan tgk.mmg sesuai sgt2 kalau buat jalan2 jauh.lbh selesa n santai.cpt2 share bag pulak...dah merenyam2 aku tak sbr nak tgk :)

ratna said...

Mak aiii comelnya ada strawberry kecik tu...

Qaseh Suhaida said...

wahhh...that slipper just nice dgn u neena

mrs chenta said...

lamanya xkomen cini!!!! i miss u my super cantik kakak!! muah muah muah muah...maappp xberkesempatan nak komen..selalu curi baca cepat2 je... masa makin xcukup.aahahhaha (i love jc too!!!)

cyg lagik!! muahhhhh!!!!

shuhadah Zainol said...

nice la kasut tu... berapa hengget kak?

wAnNy said...

comel kasut tu.. ;)
sama saiz la kita kak!haha..size 7

Wawa T said...

berapa harga ni neena? pasal sandal, wawa paling suka fitflop.. comfort and banyak sequins gitu.. :)

Rash said...

Salam~

sorry nk comment yg x relevant ngn entry ni.. muka awk mcm kajol la.. cantik!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails