COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, March 16, 2015

Sebak Melihat Titisan Air Mata Suami Ku!


Semalam 15hb March birthday en.teman... perancangan awal kengkonon nya nak keluar pi dating lah... alah.. kalau takat kat KL nie apa lagi aktiviti kiteorg melainkan pegi makan2 and tengok wayang jer... nak pegi holiday tak leh sbb now dah start cuti sekolah.. so kiteorg dah set utk celebrate together2 jer bulan depan sekali gus ngan b’day aku nanti! Hehe..


Tapi kiteorg hanya mampu merancang.. Allah jua yg menentukan.! Dari hari sabtu, jadual aku pack giler... bermula seawal jam 7 pagi.. dah bersiap-siap nak pegi Gleneagles Hospital! Bawak Pak Joe jumpa doctor pakar Neurosurgery & Spine Surgery..

Untitled


Pak Joe ade masalah saraf yg agak kritikal skg nie.. so maybe dia perlu jalani pembedahan... well.. its hard to explain how I feel.. but I know Allah SWT is always there for us.. semoga Allah permudahkan segala urusan hendaknya nanti.. now belum decide lagi bile nak buat operation ni... nanti lah will update it from time to time ya.. it just that aku harap sgt korang semua dpt doakan yg terbaik buat Pak Joe.. semoga segala urusannya di permudahkan nanti hendaknya! Aminn..


Lepas dah jumpa doktor pakar.. antar Pak Joe balik umah.. then aku ngan en.teman running here and there utk selesaikan beberapa urusan.. by the time settle down.. sampai umah dah malam... gedebak gedebuk dah dekat pukul 11 malam.. adoii.. penatt! Tapi tak leh nak restt sebab by hook or by crook aku kene jugak siapkan postage first batch utk tudung Athifa & Inner Neck from Naazneen Faiqa!


Dlm masa 3 hari release... alhamdulillah... rezeki tudung Instant Athifa & Inner Neck from Naazneen Faiqa amat memberangsangkan! In total ade 45 postage yg aku kene buat.. dan jumlah tudung Instant Athifa & Inner Neck yg dah terjual melebihi 100 pieces! Thank you so much buyers... muahciked!!


Sesungguhnya bukan mudah nak carik duit.. terkadang dari segi faktor masa & tenaga terpaksa dilupakan dlm kiraan kos keuntungan... yup.. at times jadik peniaga nie ade bende yg kite kene sacrifies! Sebab kalau nak berkat dlm perniagaan.. kite tak leh tamak.! Itu prinsip aku dlm berniaga... iklas.. tidak tamak dan berikan yg terbaik buat para pembeli!


Before aku buat packing for each inner neck or tudung... aku mesti buat quality control checking dulu.. aku make sure setiap items yg aku nak antar kat customer tu in a good condition.. itu yg makan masa tu... sudahnya kerja yg bermula lebih kurang 12 tengah malam tu telah pun membawak sehingga jam 7 pagi keesokkan hari nya! Memang dah macam zombie dah aku ngan en.teman on that night.. huhuhu...


Macam biasa en.teman memang kerja dia menulis address... as dia start tulis address kat consigment notes.. aku tak start lagi packing product Naazneen sbb aku sibuk update birthday wishes utk dia kat IG and FB! Hehe... dia memang tak tahu apa yg aku update.. lepas aku dah update wishes tu, baru aku start buat packaging...

Untitled


Dah rasa macam buat kuih gulung rasanya aku malam tu.. ahaha.. dan nie adelah antara 2 org customer yg borong tudung instant Athifa!

Untitled

"Terima lah hadiah harijadi dari binik mu! Kau ingat harijadi kau Aku nak manja2 kan kauu?? Jgn harap okk.. Ko yg suruh Aku buat business ni kan??? So Hadap lah hazab ni pada jam 3 pagi!"

Ini gambar pukul 3 pagi... dan caption tu yg aku update kat social media aku! Hahaha.. memang dah senggal sgt rasanya time nie.. tapi kami tetap teguh meneruskan usaha kami! As for our address memang kiteorg dah ade chop.. itu memang dah kurang beban lah... yg bebanan terbesar skg nie adelah part nak tulis address customer tu... huhu.. kalau nak beli printer machine utk consignment note nie berapa ek? Ade sesapa tahu tak macam mana cara dia? Nak beli kat mana and berapa harga dia?

Untitled


Around 7 pagi hari ahad (semalam) baru lah siap kesemua 45 bungkusan postage! Phewwwwwwwwwwwwww............. letih tak yah ckp lahh.. memang lemauu giler hampir 24 jam tak tidooo... tapi bile dah tengok all this packaging dah ready to be pos.. memang legaaaaaaaaaaaaaaaaaa sgtt!! Kalau aku tak paksa diri utk buat jugak malam tu.. confirm tido pun tak lena gamaknya.. otak serabuttt selagi tak settle.!


So kesimpulannya.. kami berdua masuk tido pada pukul 7:30 pagi ahad... en.teman dah baring atas katil.. aku masuk kemudian.. tetiba dia ckp... “Sayang... Sedih laa... touchingggg sgttt!” aku macam blurrr.. dah kenapa kauu nak touching pepagi butaaa nie??? sedih sbb kene buat keje banyak sampai tak tido utk naazneen faiqa kerr??? Sekali dia ckp.. dia sedih baca birthday wish yg aku buat utk dia nie..


IMG_2881

Dan ini lah dia wish yg aku tulis kat IG aku...


“Setiap tahun wish bende yg sama... dan setiap tahun jugak ade perasaan yg sama.. dan sesungguhnya rasa itu takkan pernah berubah sehingga ke akhir nafas ku!

Kalau boleh tak nak ucap bende yg sama.. tapi tak boleh lah.. end up aku tetap akan terucap bende yg sama jugak bile tibanya tanggal 15 March nie!
Ya Allah... Engkau panjangkan usia suami ku.. murahkan rezeki buatnya... lindungilah dia dari segala musibah, ampuni segala dosa2 nya... dan semoga kami dpt sehidup dan semati hendaknya!

Bee.. you know how much I love you, how much I need you in my life.. you're my heartbeat Bee.. where I am now... and what I am now is because of you with Allah's will!
No one understand me how you do... Nobody loves me like you do.. No one can make me laugh like you do.. Nobody inspire me like you do!

I love you Bee.. no words can describe my love for you... May Allah Bless you forever le hubs! You are the reason I smile and why our love thrives across the miles.. May you have the happiest birthday ever!”


Memang betol touching lakik aku tuh.. meleleh air mata dia aku tengok! Adoiii.. baru rasa mengantok nak tido.. dah dia buat drama swasta atas katil pulak dahh.. terus aku pun touching sama bile tengok dia menitiskan air mata... huhuhu.. mahal tu air mata dia tu.. bukan senang nak tengok seorang suami menitiskan air mata utk seorang isteri... so harus lah aku touching kann...

Lepas aku lapkan air mata dia.. baru lah kiteorg tido... tido pun tak lama.. by pukul 11 pagi kiteorg dah bangun.. anak bulu aku dah mengiiaaauuwww kat luar tu mintak makan... So kene lah bangun... then terus get ready nak pegi pos laju kiosk kat LRT Ampang.! Aku memang buat postage seminggu sekali iaitu setiap hari ahad.. sebab pos laju kat LRT ampang is da best... dia tutup by 3 petang.. and service pun tip top... biasanya aku buat postage hari ahad... setiap hari isnin kalau takde apa2 masalah mesti customer dah dpt dah parcel di tangan diaorg!


Lepas buat postage... fuhhhhhhhhhh.. .legaaa nya yaa amatt! Hehee.. so plan semalam nak gie dating bersempena ngan birthday en.teman kiteorg postpone ke minggu depan aje lah kekdahnya.. lepas balik dari buat postage.. balik umah kami qada’ tido lagi! Ahaha.. tapi still rasa tingtong sebab tido tak betol.. huhu..


Anyway, tudung Instant Athifa warna Brown, Black and Grey dah sold out.. yg tinggal hanya 7 warna dibawah ini sahaja ya...


Athifa Dusty Pink


Athifa Aqua


Athifa Teal


Athifa Maroon


Athifa Mustard


Athifa Purple


Athifa Deep Pink

So kalau korang berminat nak order tudung instant Athifa (saiz M) Naazneen Faiqa nie, please whatsapp me at 0193769459 or you can also email me at pin2it.neenaanuar@gmail.com ya!

11 comments:

MOMMYLIN said...

btul kak neena... nak berbusiness bukan mudah... uhuhuh i feel u sis...

ayat akak tuk husband.. sangat sweet. tp itu la perasaan isteri kat suami kan... =D

Farah Waheda Wahid said...

semoga berkekalan sehingga ke jannah yer sayang?

::EIDA:: said...

lawa semuanya! nnti yaaa ida rembatt sehelaii tungguuu. eh neena nk tanya. coat pink beli kat mana! HHAHAHHAHAH

Akak Kembang said...

so sweets...smg jodoh kalian hingga ke jannah

Unknown said...

salam sis...sila pakai dot-matrix printer for this kind of job...ala printer yg pakai riben tuh...harga tak tau tapi mmg mahal...cuba cari kat kedai stationaries, selalu ada yg secondhand...sila guna excel kalau nak setting ikut borang poslaju

Nurul syuhairah Anuar said...

kak neena... ada 1 of my fren beli printer utk type dkt consignment note. try add fb dia amirah nursaidah.dia jual nursing cover adelia4mums.kak neena blh try tny dia brape rgt dia beli mesin tu. huhu.

Arora's said...

Type writer ekektronik tu DLM RM 450 . .jenama brothers. Ada jual kat PJ. Google alamat ramli security dia dkt area tu la .Kedai pembekal type writer tingkat atas.

Ain Rahman said...

cantiknya kak neena. sebijik cam kajol =)

Kak Vit said...

alololo.. touching lar pulak en teman yea.. hihi..

btw, nice colours you have here!

zeera lily said...

lawanya tudung.. belum gaji lagi..
ahai gini la nasib makan gaji.. huhu

blogwalking invitation to blog zeera :
http://belogzeera.blogspot.com/

arysha_fayyadh said...

Assalam kak nina,
iols pun touching uols sob3
pa pun happy belated birthdy en. teman kak neena :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails