COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, April 24, 2014

Lepas Makan Aku Terbang!


Lepas buat aktiviti Peak Into Paradise, kiteorg terus ke tempat makan utk breakfast! Dah jalan setengah mati.. so mesti lah laparr! Eh.. acaner nak kurus nie? Ahahaha.. lantak laaa… bedal kan aje! :p

IMG_4668 copy
Cuci tangan dulu… wwwwwwwwuuuuuuuuuuuuu… sejukkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!

IMG_4673 copy
En.teman cam biasa kalau ade nasik lemak mesti bedal nasik lemak!


IMG_4682 copy
Aku bedal ubi kayu ngan gula Melaka nie! Perrrggghhh!! Sedap nak mampoosssssss weii! Serious dah lama gilak aku tak makan ubi kayu.. nak buat sendiri kat rumah malas.. ahaha.. walhal bukan susah pun… just rebus then makan ngan gula Melaka.. oh.. kene buat sendiri lepas nie kat umah! Tetiba teringat pulak kat ubi nyior arwah mak aku! Uhukkk.. uhukkk.. oh yg satu sebelah tu mini lempeng makan ngan kelapa.. ok lah not bad gak rasa dia!

IMG_4685 copy
Serious layannn abis breakfast kat tepi sungai camgini! And aku bedal ubi kayu with gula Melaka tu berpinggan-pinggan kekdahnya! ahaha..

IMG_4686 copy
Tengah sedap2 breakfast.. dtg staff Tanah Aina serah guess book nie!

IMG_4689 copy
So apa lagi.. titah ucapan pun di riwayat kan lah kat dlm buku nie! Hehhe..

IMG_4695 copy
Panjang titah ucapan aku tuu.. sampai en.teman boring laa menunggu… ahahaha…

IMG_4717 copy
Ok.. dah settle with breakfast.. now jom kite buat aktiviti seterusnya!

IMG_4667 copy
Yerrr.. ahkak gonjeng nak buat aktiviti Flying Fox you ollz!

IMG_4720 copy
Sebelum ke platform Flying Fox.. kite kene pakai alat2 keselamatan!

IMG_4724 copy
Sib baik ade staff perempuan.. kalau semua staff lelaki… pikir patploh kali jugak ahkak nak buat aktiviti nie! Hehehe…

IMG_4727 copy
Bersemangat niee!

IMG_4730 copy
Bertambah bebanan yg perlu di pikul! Tu yg muke berubah tu! ahaha..

IMG_4734 copy
Ecececeecee… comey tak ahkak gonjeng? Ok now I’m ready to flyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!



IMG_4741 copy
Kiteorg kene mendaki utk ke platform Flying Fox.. nampak tak ade org kat atas sana nunnnn…

IMG_4744 copy+
En.teman dah get ready tunggu kat bawah utk amik gambar aku berterbangan!

IMG_4761 copy
Ok.. jaga2 you olzz… nampak tak ahkak gonjeng dah get ready nak terbang tu? pakai baju merah.. confirm jelas kelihatan di situ! Ahahaha…

IMG_4767 copy

IMG_4770 copy

IMG_4774 copy

IMG_4775 copy
Hahahahaa.. adoiiii laaa.. mula2 jer budget straight… biler dah makin nak sampai ke bawah…. Makin menyengett aku kekdahnya! memang dasar sengettt lah aku nie!



IMG_4778 copy

IMG_4781 copy

IMG_4782 copy

Kalau ikutkan hati nak naik lagi dan lagi… tapi disebabkan setiap terbangan Flying Fox nie berbayar.. so tak koser aku nak bayar over and over again! Harga dia kalau tak salah sekali terbang around RM10 ke RM 20 camgitu.. tak berapa nak ingat lah… As for en.teman cam biasa lah.. dia kan ade masalah fobia pada ketinggian.. so dia tak buat lah aktiviti nie…

So what’s our next activities? Tungguuuuu entry seterusnya ya! :D


5 comments:

Anum said...

BEST KAN BUAT XTVT NIE

MOMMYLIN said...

best... zaman study mmg rajin menda2 cmni...

Sue said...

nape sy tak leh view gambar2 ek...

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. bestnya flying fox! sheila suka aktiviti camni. heheheh~~~

TheOnlyYou said...

Kat mana ni...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails