COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, March 5, 2014

Wordless Wednesday ~ Ini Peringatan... And I'm Feeling Deep!

13 comments:

Nurzakiah Hanum said...

setuju

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Setuju sangat2 dgn kata2 akak tue.. kekadang orang nie memang suka bercakap tanpa memikirkan hati dan perasaan orang lain.. Farah pun pernah berada di situasi itu.. Mungkin mereka lupa semua tue urusan Allah S.W.T ..Hanya Allah Yang Maha Mengetahui apa yang terbaik buat kita semua.. apapun be strong k akak.. =D

Allene said...

btul tu kak...

CIK PUAN TIPAH said...

100% setuju!!!

Syazalina Hambali said...

betul neena.. kadang2 orang yg bercakap2 tu tk pernah nk fikir semua tu datang dari Allah..
saya pernah di tanya "tak teringin ke ada anak??" Ya Allah.. kenapa soalan itu ditanya.. siapa yang tak teringin ada zuriat bila dh kawin..

Norma NML said...

Agreed..akak setuju sgt...kdg2 terfikir...knp la org suka menyibuk...tdkkah mrka sdr itu bukan keinginan kita..lastly..hmm..lantak pi la dorang nak ckp apa..janji kta suami isteri fhm dan kelaurga pun fhm :-)

eyza said...

saya pun setuju 100%. Org mcm tu patut cilikan aje mulutnya..

chinta danisya said...

standard la..manusia skrg cepat sgt jatuh hukum..diorang tahu,semua tu kuasa tuhan..tp masih lg nk menunding jari..jgn dilayan org mcm ni..meluat.. btw neena..accept me on fb ok..im waiting..miahahaha...

chinta danisya said...

Standard la tu..org skrg cepat sgt jatuh hukum pd org..kita semua tau tu kuasa tuhan..tp masih lg nk menunding jari..jgn dilayan..blm ada anak,xsemestinya xbahagia.. btw neena..pls accept me on fb..miahahaha..

Mimy Hamid said...

setujuuuuuuuu.....semua rezeki dari Allah...

Noriz Today Bahagia said...

saya dulu pun b4 dapat anak ada sorg kawan cakap lebih kurang macam ni juga. Even best fren mcmana pun...even juz nak bergurau pun ada limit. Saya masih ingat kawan saya kata suami saya tak hebat sebab tak hisap rokok macam suami dia & kwn yang lain yg ada time tu pun dok gelak & mengiakan sama (sebab laki dorg merokok & mmg berderet anak). Masa tu serius sedih. Terkadang mereka ni lupa pada 'hati-hati' yg masih belum danugerahkan anak. Hope neena bersabar...Insyallah akan ada hadiah (anak) terbaik buat neena & suami. Kita sama-sama doa.

nadia said...

sis..if u dont mind,i nk share status u ni..tp since i x de dlm fb frenlist u..tp i mmg setuju dgn statement u ni..kte senasib..

cik iman said...

indeed..
ramai yang mempertikaikan sesuatu yang insan biasa bergelar manusia tiada jawapan tepat melainkan dari ALLAH...
stay strong sis n same goes to me as
im also TTC...insyaallah sampai masa, rezeki pasti tiba..=)aminn

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails