COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, December 12, 2012

Konsert Sulung Anuar Zain Menawarkan Harga Tiket Yang Berpatutan!


Buat julung kali nya... Anuar Zain nak buat konsert you ollz!  I kan peminat tegar abg nuar jenggg niee.. so bile dengar dia nak buat konsert tahun depan.. teruss mengeyamm nak pegi! hahahaa..

Walaupun aku dah banyak kali pegi secretaries week dia.. dah penah pun meet him in person... bergambar sakann pun sudah.. mintak sign autograph pun sudah... naik atas stage ngan dia pun sudah.. oh tu semua kenangan lalu yg tak mungkin aku ulangi nya kembali.!  skg bile fikir balik ya ampunnn punye gile aku dulu ek? hahaha.. nak wat camne time tu kan ke jahil dok ingat duniawi jerr! ngeh ngeeh..

But yet utk aku berhibur ngan lagu² gorjes dia aku takkan lepaskan!  I love his song.. I love his voice.. I love his charisma.. I love him because he do respect & appreciate his fans!  tak sombong and sgt berbudi bahasa... such an adorable man!

So, korang peminat anuar jenggg.. ini lah masanya utk korang pegi tengok konsert dia!  kalau nak pegi tengok secretaries week memang tak mampu walaupun nak beli harga tiket paling murah ok! kalau secretaries week nak beli harga tiket paling murah pun satu kepala at least RM400++ tau!  dulu aku kerap pegi secretaries week sbb company yg bayar.. kalau nak pegi semata-mata minat dan nak kene bayar guna duit sendiri... sorry lah.. baik aku simpan je lah niat baik aku tu dlm peti sejuk.. kasi beku terus! hahaha..



Itu pasal lah aku kata yg harga tiket konsert kali nie sgt berpatutan!  harga tiket paling murah adelah RM91 je!  kalau korang beli dari tarikh 12.12.12 till 19.12.12.. korang boleh dpt 15% diskaun lagi tau!  Tapi kalau ko beli tiket paling murah tu.. memang lah jgn harap lah nak nampak anuar zain ngan jelas on stage ye.. kalau nak nampak dekat.. pegi lah beli tiket VIP or Platinum or Gold tuh! hehehe..  Tapi jgn risau.. kalau duduk jauh mana pun.. kite still boleh tengok abg nuar jengg melalui screen LED besar yg bakal disediakan dlm Stadium Putra Bukit Jalil tu nanti!  Yang penting kite boleh dengar alunan muzik yg berkumandang dan jugak suara lemak merdu si platun lagu Ajari Aku nie!  Serious sedap lagu terbaru anuar jengg nie!

Macam mana korang nak beli tiket Anuar Zain nie?  korang boleh layari website Ticket Charge nie.. baca all info.. aku beli kat online nie jer terus!  So, aku dah beli.. korang bila lagi? kalau korang pun beli.. nanti jgn lupa kite jerit sama²... 

Anuar Zainn.. I Love Youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! muahahahahaha.. :p

1 comment:

SyaNa said...

wahhh semangat waja ko
syabas da berjaya beli tiket :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails