COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, September 13, 2012

Keluar Gambar Kat Majalah Mingguan Wanita Pulak Dah!

Aiyoyoyooo....! 

Kalau hari tuh gambar aku yg muncul dalam Segment Fesyen Bertunang di Wanita Hari Ini (WHI)... tup² semalam ade sorang reader nie roger lagi kat FB ngan bagi tahu yg en.teman ngan apak aku plakk appearing kat dlm majalah!

Seriously... Memang aku makin TRAUMA!!! :p
Aku dah carik majalah nie.. tapi malangnya edisi terbaru dah pun keluar di pasaran! so tak dpt lah aku tgk apa sebenarnye cerita disebalik gambar yg dicurik ini! uhuhu...  

Hai... nampak gayanya aku dah nak kene start carik Lawyer lah camgini.. ramai editor dari media cetak dan elektronik yg perlu aku saman nie! hahahaa... :p


11 comments:

myfara FLK said...

sesuka hati mengambil gambar orang tanpa kebenaran..

Anum said...

saman je sis

♥fie yasmin♥ said...

mana aci kak neena je leh feymes.. abg anuar pon nak feymes jugak!..hihi

Mimy Hamid said...

Disclaimer!!!!!!!.....

pnsusu said...

mintak izin la dulu......


mintak royalti la neena

AIN NAZRI said...

ish sesuka hati je media massa sekarang.. mmg leh saman pon.. akak letak disclaimer kat blog.. main amek je gambo org.. apa daaa.. at least kredit to laa kan.. ni main nak keje senang jerk.. hampeh betol..

Gieyana said...

ouch..terang-terangan mencilok nie..:-)h

Rose Khadijah said...

g mintak royalti kak!..aissyy..

hajar hazizi said...

aah la..baru terperasan bila selak balik..mingguan wqanita yg gbr depannya sazzy falak satu keluarga..hihih..tu kena mintak royalti tu..dah kira guna tanpa permission..tribunal kan ade..hihih

♡ a.y.u ♡ said...

wahhhh...kalau da saman ni masyukk la akak kita ni kan..ekekeke......pe lagi kak pi la terjah siapa yg merembat pic akak tu...

Eri-chan said...

kalau lawyer kat US memang sedapla guna diorang utk saman majalah ni. kat malaysia..entahla...kita yang berhabis duit nanti nak bayar lawyer.. memang kena disclaimer lah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails