COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, September 20, 2012

5 Syawal... Majlis Pernikahan Sepupuku Di Terengganu Kite!

Sorry lah.. momentum berblogging memang seriously sloww motion cam sifutttt skit lately nie! but will try to update as much as I can yeah...

Ok, selepas kejadian sedih menimpak ayah aku pada malam 5 Syawal hari tuh.. pepagi kami semua dah get ready utk ke majlis pernikahan adik sepupu aku di Sungai Tong, Setiu Terengganu!  Ayah aku tak follow.. dia tido jerr kat rumah homestay kat Sungai Tong tuu.. pak ngah aku teman kan dia sama coz semua org tak cukup tido kan malam tuh.. oh ya.. kan patotnya kiteorg check in kat hotel di Merang pada hari kami sampai Ganu kan.. end up kiteorg tak jadik nak check in kat hotel coz of the accident.. kiteorg stay kat umah Kak Chik (cousin aku @ anak Pak Ngah)...  Aku call hotel mintak postpone tarikh check in after 2 days! Sib baik hotel tak banyak songggeh!

L2-DSC_9887 copy
Rombongan kami!
Cousin aku bernikah around kol 10:30 pagi.. but before majlis pernikahan bermula... pasangan pengantin di tunang kan terlebih dahulu!

L3-DSC_9942 copy
Majlis 2 in 1 lah lebih kurang! dan jugak majlis ala² TokTi kawin ngan Dato'K dolu²... :p

L4-DSC_9983 copy
bersiap sedia utk di satukan!

DSC_9932 copy
tatappp senyumm siput walaupunnnnnnnnnnn mata aku beratttt gilerr time nie!  kami bertiga semuanya tak cukup tido gara² kejadian yg menimpa ayah.. Sian Busu & MakNgah aku... uhuhu...

L4-DSC_0041 copy
sib baik ade bantal membezakan antara pengantin lelaki ngan tok kadi! hehehe.. Serious TOk Kadi smarkkk gile ngan berbaju samping biru striking! :D

L4-DSC_0058 copy
Hebakkk munggg Epoi!  sekali lafazz je booh!! :D

DSC_0204 copy
bergambar kenangan bersama kami The Sekupus!

DSC_0200 copy
Sessi buli harus ade! haha.. nie pun tak semua sepupu dpt dtg.. kalau tak pasti lagi meriah!
Lepas majlis bernikah selesai.. kiteorg makan tengahari... lepas makan tengahari.. rombongan belah kami pulang ke rumah homestay... while aku ngan en.teman still berada di rumah pengantin.. nak buat apa tunggu kat umah pengantin??? sebab....

DSC_0440 copy
bawak pengantin pegi buat outdoor shooting kat Tasik Kenyir!


En. teman kan official photographer... so aku adelah assistant photogediksss! muahahahaa... :p 

Lepas shoot kat Tasik Kenyir.. balik umah pengantin perempuan balik... pengantin tukar baju lagi satu utk outdoor seterusnya... mula² plan nak ke Pantai Penarik.. yg mana tempat nie memang banyakk pokok kelapa yg kalau buat outdoor photoshoot memang serious gorjes giler! so dah plan nak gie before matahari terbenam ler.. tapi pengantin plak amik masa lama skit nak bersiap.. so tak sempat lah kiteorg nak ke Penarik sbb perjalanan nak ke sana lebih kurang 40 min jugak...  rasa cam frust jugak tak dpt nak ke Penarik sbb aku dah dpt bayang kan bergambar ditepian pantai with remang² sunset... takpe takdok rejeki... end up pengantin suggest gie buat shoot kat kawasan air sungai! OoooOoo... I loikkee! janji nature gituu! 


DSC_0496 copy
Lupa pulak nama tempat air sungai nie.. tapi kawasan nie diaorg tak kasik mandi sebab dah banyak kes lemas katanya! memang nampak cam tak tinggi mana pun air nya.. tapi ade masa air akan pasangg dan arus deras.. so tu yg boleh membuatkan org hanyut dan lemas kot!

DSC_0624 copy
Pengantin warm up utk sejuk² kan diri! :p

DSC_0680 copy
Pengantin take a break.. budak gonjeng sambung action!

DSC_0559 copy
Sian photographer tak dpt nak take a break sbb budak gonjeng nie! :p


Pengantin baru & pengantin lama yg sentiasa Chomel! :D




5 comments:

Anum said...

sweetnya
suka tgk sis

- AZIE - said...

kak neena nmpk cantik berbanding pengantin ;p

eynda said...

neena boleh jadi model muslimah ni ;-)

♥MAMASYAZA♥ said...

cantiknya neena ngan baju n tudung tu...cumelll

Gieyana said...

sweet..congrats utk pengantin..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails