COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, January 8, 2014

Hadiah Birthday Aku Tahun Lepas!

Lagi 3 bulan nak celebrate next birthday.... hari nie baru terhegeh-hegehhh nak berkongsi cerita birthday tahun lepas! muahahahaa....

Takpe lah... citer basi pun korang suker kan?? pasal tu aku pun suker memerammm! ngeeeeeeeeeeeeee..... :D

Ok.. ingat lagi tak pada entry Wordless Wednesday yg nie?  Nak tahu apa dlm paper beg tu?

IMG_3062 copy
Ini lah dia my new 'baby'... Michael Kors Saffiano Leather iPhone Wristlet!
Oh... ini lah pertama kali aku pakai Wristlet!  All this while selalu tengok org dok pakai.. aku like wondering... apakah keunikkan dan menarik nya memakai wristlet nie?  Pada aku wristlet nie macam rugiiiiii jerr... macam tak berbaloiii jerr utk memiliki nyaa! ahaha.. nak tahu kenapa aku rasa camgitu?? sebabnya aku rasa apa kejadahh nak ade beg duit kecikkkkkkkkkkkk nie? dah elok-elok ade beg duit besauu gedabakk niee... buat apa nak beli yg cenonit nie pulakkk?????

Pada satu hari persoalan itu terjawab jugak akhirnya...

Kejadian nie berlaku di tempat kerja... during lunch time!  Kalau duluuuuu duluuuuuuuu biler setiap kali nak keluar lunch, memang gigih aku carry handbag ke hulu ke hilir.. org dok pakai wristlet.. tapi aku rasa cam.... naaaaaaaaaaaaahhh... tak perlu lah wristlet.. pakai handbag jer dah lahhhhh! Kalau rasa malas nak carry handbag.. gigih jugak lah aku dok kelek beg duit yg besauuu gedabakk tuuh!

Tapi sejak bekerja di tempat baru pada awal tahun lepas... tetiba aku rasa macam dah malas nak carry handbag ke hulu ke hilir biler setiap kali nak keluar lunch!  nak bawak wallet pun malas... malas bukan sebarang malas.. malas tu lebih kepada rasa like unsecured actually! ye lah lately nie kan Malaysia terlebih 'aman'.... So kepala hotak terlalu ligat memikirkan tentang keselamatan diri!  Seriously memang dah makin tak confident kalau nak bawak handbag or wallet yg besau secara loleng loleng kat body skg nie...  Especially during lunch time la sbb lunch time nie kite more will be at public area!



So waktu bulan pertama aku keje kat office baru nie... aku antar gambar nie kat en.teman!

Tak dpt nak print screen our WhatsApps conversation sbb dah almost setahun conversation kami lakik binik about this picture! ahaha... sib baik gambar nie aku masih lagi simpan kat dlm phone aku...  Basically aku bagi tahu en.teman yg dah sampai masanya aku perlukan wristlet dan now baru aku paham kegunaan wristlet! aku ckp kat dia hilang kegorjesan aku during lunch time sebab guna envelope as my 'wallet'! hahahaha...

Dlm wallet tak boleh nak bubuh handphone... walaupunnn wallet kauuuu besauu gedak! ahaha.. so tu yg end up guna envelope sebab tak nak bawak handbag! hehehe...

Alhamdulillah... dlm pada tak tahu nak redeem hadiah apa dari en. teman for my birthday gift... end up dpt lah jugak sebijik wristlet MK sebagai hadiah hari lahir yg ke-33 tahun!                   

IMG_3042 copy
*Jangan tiru aksi ini ketika anda berada diluar rumah!*

IMG_3049 copy
Dah nama pun Wristlet.. so pastikan tali itu disarungkan di pergelangan tangan anda ye!  Tapi kalau kat tempat public area jgn bawak camgini... memang mengundang bahaya...  

IMG_3058 copy
so better hold it tight in your palm!

IMG_3054 copy
Wristlet nie very compact and sgt menepati citarasa aku yg mahukan sebuah beg kecil yg membolehkan aku letak my iPhone and personal tiny things!

IMG_3052 copy
Suker sangat ngan MK Wristlet nie... Thank you ma Bee!
Memang nak jadik rezeki aku dpt beli wristlet nie during sales!  Dpt discount 30% off from original price!  oh... memang berbaloii!  Aku gie shopping wristlet nie kat Pavilion secara together-gather ngan en.teman.. well as usual kiteorg mana pernah nak berahsia-rahsia biler beli present for each other.. hehe.. and as for now aku memang seronokk pakai wristlet nie.. kalau nak keluar kejap2 like ke pasar malam ke... nak ke kedai ke... nak ke tempat makan yg sempoi2 ke.. aku memang kelek wristlet nie jer!

Sib baik lah aku bukan kaki giler buat collection... kalau kaki giler buat collection.. memang dah lama aku pi shopping lagi dan lagi wristlet-wristlet baru! hehehe....  

Eh tapi nie buat masa nie lah yg aku tak giler lagi nak buat collection.. mana tahu esok2 dah tak tahu nak redeem apa lagi utk hadiah birthday and anniversary... so gamaknya mau redeem bende yg sama lagi tapi brand lain lah pulok! muahahaha....

5 comments:

Anum said...

comel n simple

orangehotty said...

kak comel laa

orangehotty said...

kak comel la haa sya la yg order vco kt akak 2 hihi

Indahnya Kehidupan said...

Wow.. I like.. Hihihi..

Abil Fikri Ahmad said...

Lama tak tinggalkan komen di sini..sorry naa..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails