COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, January 7, 2014

Kepada Kamu Yang Nak Tahu Di Manakah Tempat Percutian Aku Yang Cun Sangat Tu!

Memang kite nak awak pegi tempat yg kite dah pegi nie Ummisara.. ade rezeki make sure you pergi ok.. sbb tempat nie awesomeness giloz! hehe...

Ingat tak kat entry Ku Cuba Tabahkan Hati Ini nie? kat dlm entry tu kan aku ade letak gambar aku duduk di tepian private pool yg mengadap lautan membiru.... so Ummisara nak tahu dimanakah tempat yg cun sgt tuu... hehe... kepada kamu2 yg baru follow blog aku nie... maybe korang dah terlepas citer percutian aku versi 'high class' yg satu nie! hehehe...

Ok takpe.. jom kite refresh balik tempat percutian yg sangat menerujakan jiwa raga aku pada tahun 2012 yg lalu...

DSC_9123 copy
ini lah tempatnye... Impiana Private Villas, Kata Noi, Phuket!

DSC_8455 copy
this is our own private pool villas!  It is direct sea view from your empuk bed!

DSC_8389 copy
this is our villa's verandah! 


DSC_8824 copy2
this is our bathroom... *sendiri tengok balik gambar2 nie... sendiri leleh air liur*

DSC_8654 copy
petang2 leh layan sunset dari your own private pool!

Itu lah sedikit sebanyak gambar-gambar throwback percutian anniversary aku ke Impiana Private Villas Kata Noi, Phuket!  Banyakkkkkkkkkkkkkkk lagi gambar2 kenangan sewaktu aku bercuti disini.. So kalau korang rajin sila lah terjah entry IMPIANA PRIVATE VILLAS KATA NOI, PHUKET nie yer... banyak info yg dah pun aku cerita kan dulu.. like berapa harga villas nie... macam mana aku boleh plan percutian nie... happy reading ya!

Kalau korang ade rezeki nak bercuti ke sini... make sure jgn lepaskan peluang tau!  kalau dpt grab good offer just like macam aku dpt dulu... korang cecepat grab okk.! hihi..

Ni citer throwback anniversary yg ke-7... citer percutian anniversary yg ke-8 bila mauu ceritaaa????  Eh biler masa aku pegi bercuti? ahaha... dah selamat pegi dan dah selamat kembali dah pun... muahahaa.. dlm diam diam aku dah pun pergi bercuti di ........

Di mana???

Ok.. tungguuuuuuuuuuu!

Tata... *kiss*


7 comments:

Gieyana said...

Mmg awesome tpt ni..tp eden mampu tgk jer haa..dh da anak dua ni kena bjimat n g holiday budget jer kekdahnya..haha

Anum said...

bestnya

Engku Artini said...

Best dan cantiknyaaa!! Akan masukkan dlm wish list tp x taulaa bila dpt merasanya.huuu,, bertuahnya neena!

Cinta Zakirah said...

Memang awesome..cantik

Miss Moon said...

alaaaaaaaa besh nya besh nya

nak pegi jugaksssssssss ( sambil hentak hentak kaki. ....sikit lagi nak guling2 atas karpet )

dalila said...

huwwwaaa..
nangis tgk ni..
best gila..adoii..mampuka?
sob sob sobs

y i e n said...

wahhh.. memang cantik tmpt ni :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails