COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, January 15, 2014

My Annual Dinner Makeup by DSadar Bridal!

Lepas kawin lebih kurang 8 tahun yg lalu... this is the second time aku diMake-Up kan ala-ala pengantin!  Selalu make up bodo-bodo secara sendirian berhad jer... but tuk Annual Dinner nie aku tetiba gedikkkk carik org utk makeup kan aku! muahahaha....

Alaa.. bukan nya tak leh make up sendiri.. tapi saja laahhhh nak bergorjes gonjeng since this is the first annual dinner company yg aku join... lagi pun aku dpt tukang make up yg bagi offer pada harga berpatutan.. so tu yg jadik tu.. kalau tidak jgn harap lah nak dpt green light dari en.teman.! hoho...

Tukang make up siap datang rumah utk andam kan aku... wahh.. terus fefelingg pengantin sangattt tau!  lagi mengada bile siap request en.teman utk shoot kan gambar aku waktu kene make up.. selalunya dia bukan main gie amik gambo pengantin berandam kan? haha.. skg sila buat benda yg sama pada binik gonjeng anda! hahahaha....

Dah jom layan gambar2 I kene andam bak pengantin baru nie... heeeeeeeeee..........

IMG_9576 copy
dimulakan dgn tepekkan moisturizer and foundation!

IMG_9582 copy
mulut aku tak berhenti membebel as usual! ahaha.. memang dasar kaki borak kann.. confirm mak andam tak bosan kalau makeup kan aku! muahahaha....

IMG_9589 copy
Shading time!

IMG_9592 copy
eye shadow with earth color tone!

IMG_9594 copy
mascara time!

IMG_9606 copy
taraaaaaaaaaa... dah siap pakai bulu mata pelesuuuuuuuuuuuuu!

IMG_9609 copy
Pemakaian Eye Liner yg paling siksa... senang sgt nak menangis! ggggggrrrrrrrrr.....

IMG_9612 copy
touch up maskara utk bulu mata bahagian bawah mata!

IMG_9614 copy
don't worry Che Ta.. bulu mata pelesuuuu I masih tak leh lawan bulu mata pelesuuu you!

IMG_9616 copy
It's blusher time!

IMG_9619 copy
Lukisan Garisan Bibir!

IMG_9621 copy
almost done!

Last but not least... its lipstick time!




IMG_9628 copy
combination warna lipstick!

IMG_9632 copy
Dah siap dah!

IMG_9633 copy
Rasa cam gorjes jerrrrrrrr!

IMG_9635 copy
Macam gonjeng jerrr!!

IMG_9640 copy
Macamm macammmm jerrrrrrrrrrr! hahaha....

IMG_9649 copy
Ini lah dia cik andam ku... DSadar!  Chomelllll kan diaaaaa!!! Natural beauty sgt!

IMG_9876 copy
Dah pakai baju kawin kan??? so kite pose mautt lah skit! ahaha...

IMG_9878 copy
teringinnnnnnn nak lakik sendiri amik gambar kawin dia! muahaha....

IMG_9882 copy
satisfied customer!

IMG_9903 copy
Yang penting makeup kene nampak natural!
Thank you DSadar Bridal for the gorjes makeup.. aku paling takot kalau org nak make up kan aku sebab aku punyer skin tone nie tak lah seputih dan segebu Neelopak ataupun KekNis!  org kalau kulit putih melepak nie.. kalau di makeup kan camne sekali pun mesti cantikkkkkkkkkkkk jer rupanya..!  cam kulit muke aku nie bukan boleh main tabor aje makeup nya...  sebab kulit jenis yg agak gelap nak ke senja nie memang payah skit kalau tak kene gaya org makeup kan.. silap makeup kannggg confirm nampak macam makeup opera cinaaaaa! haaaaaa.. itu memang aku cukup pantangggg!  hilang natural skin tone aku... abis bertepekkk makeup warna putih kat muke! 

But so far aku berpuas hati ngan makeup dari DSadar Bridal nie... korang kalau mencari makeup utk personal function or majlis perkahwinan.. boleh lah cuba dptkan khidmat DSadar Bridal nie yer...

Feel free to contact yea!
    



10 comments:

Anum said...

comel2

shuhadah Zainol said...

cantik sgt kak!!!

dalila said...

alahaii..comelnye kakak kajol..

mamabeauty said...

sesuai sangat mekap tu.. chateq

Noza said...

yesss... sgt suka dgn mekap sadar ni. dah 2 kali pegi blajar mekap dgn dia. Neena pegi tak majlis kawin dia nanti? mana tau kot2 blh terserempak.. hehe

mizajasni said...

cantik dia makeup kak :) baju kahwin akak pun cantik!

jemput baca blog saya juga :)



Mastura Ramli said...

akak cntik.gmbr yg caption "dah siap dah" mcm teh zakiah sekali pndang.hihi..

suwara entertainment said...

comel cute sweet! pakai la ape pun, sis tetap nampak cantik :)

Unknown said...


Hi...salam neenaanuar. Cantik.make up n sgt natural. Bole sy dpt contact no tukang makeup tu

ainsya said...

cantik.. area mana ea kak?
sy duk cri jugak yg blh makeup cntik2 ni utk dinner final year..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails