COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, January 10, 2014

Aku Nak Pegi Jumpa Kajol!




Memang lah aku nak sangat bertentang mata dengan si Kajol Mukherjee! Heeeeeeeeeeeee……


Apa yg aku nak buat biler aku jumpa ngan dia???


Aku nakkkk amik gambar ngan dia… kalau boleh aku nak dia sarungkan hijab aku sekejap… then kite amik gambar sama-sama…


Then lepas amik gambar ngan Kajol… aku nak tanyer dia… you rasa wajah kite serupa tak???


Kalau dia tanye kenapa? Aku nak cerita ngan dia yg kat Malaysia nie kebanyakkan org yg dah lama aku kenal, atau pun yg baru aku kenal… malah ade jugak yg aku tak kenal.. boleh tegur dan sapa aku dgn nama Kajol!




“ehh.. kajol.. you tahu tak… kat Malaysia kan… ramai betol org kata muka I macam muka you! I selalu rasa macam tak percaya tau! Pernah lah I buat collage gambar you ngan gambar I... puas belek-belek… nak carik di manakah persamaan kite yg paling ketara… hehe..”


Agak2 Kajol nak tak layan aku? Hahahaha…. Entah2 mana tahu dia pulak yg teruja jumpa aku yg ade muke saling tak tumpah macam dia… muahahaha….puiiiii!


Lepas tu kan… lepas dah jumpa dia kan…. aku nak mintak dia bawak aku pi jumpa Shah Rukh Khan (SRK)… nak lah jugakkk tanyer pendapat si Shah Rukh Khan tu tentang aku nie hah! Betoi kaa aku ade rupaaa heroin sepanjang zaman dia tu! mana tahu tup-tup SRK pulak teruja aku kannnzzz… mesti dia rasa kagum seketika apabila melihat kembar Kajol! Muaahahahhaa…


And then kalau boleh aku nak berlakon dlm short video ngan SRK… nak berlakon one slot of Kuch Kuch Hota Hai scene! Of course lah aku akan jadik heroin dia! Aku nak jadik Anjali… and SRK sudah tentu menjadi Rahul! Pergghh… mau fengsannn aku kat sebelah si SRK tu! muahahhaa..


Ok lah.. terima kasih lah pada Hot FM sebab bagi aku feeling perasan sengal di pagi jumaat nie! Waktu drive dlm kereta tadi ini lah dia angan2 aku waktu dengar Hot FM… dok ckp sengsorang dlm hati… ahahaa… nak jadik caller hot FM malas.. so layan kana je lah perasaan secara sendirian berhad…. Kebanyakkan caller semuanya perempuan ckp nak jumpa Shah Rukh Khan dan hero Hindustan yg lain… setakat yg aku dengar tadi takde pulak yg call ckp nak jumpa heroin Hindustan… so kalau aku call… mesti aku yg rare sbb nak jumpa ngan heroin Hindustani Kajol Mukherjee! Hehehehe…


Must plan a trip to India lah lepas nie! Mana tahu ade rezeki betol2 leh jumpa ngan Kajol.. and mana tahu segala angan-angan perasan aku nie nanti tetiba jadik kenyataan kan??? Ahaha.. berangan tak salah.. ia nya percuma!


Ok.. selamat berhujung minggu you ollz! *kiss*

2 comments:

Abil Fikri Ahmad said...

Prety Zinta!!

cheqna said...

mula2 terjah blog akak..memang itulah yang ku kata...eh eh akak ni macam kajol la..
kojol kejap rasa..hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails