COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, April 29, 2013

33 Years Old ~ I'm Not Oldies But I'm Goodies!

Syukur Alhamdulillahh kerana masih diberi kesempatan utk menikmati kehidupan yg selesa dan bahagia di bumi Allah ini!

Thank you so much guys for your doa & kind birthday wishes..

Yang wish kat FB, Instagram, I’m Yourss, WhatsApp & Email.. jutaan terima kasih diucapkan! I’m so blessed to have you guys around me…

Semoga kite semua senantiasa dibawah perlindungan dan rahmat Allah SWT hendaknya!

I YOU from the bottom of my heart… (:



Pssssssssssttttttttttttttt..... korang nak maintain tampak mude remaja tak?  cam aku lahhh...  umur jer oldies... tapi look goodies! muahahahaa... sorry lah bukan sesaja nak buat statement berani matikkk camgini oookkkkk... tapi dah terlalu ramai org lain yg ckp aku look younger than my age.. so nak wat acaner?? Alhamdulillah... haruslah aku menerimanya dgn rasa syukur menyelubungi diri tanpa sebarang riak di hati!  Lagi satu maybe berkat nama datok aku kot yg bernama Haji Che' Muda! hehehe... 

Eh... asal nak ckp benda lain... dah meleret ke bende lain plak!  haha.. ok.. sesiapa yg nak tampil sihat, cantik dan muda bergaya... apa kata korang terjah blog Kak Moon... dia ade buat contest skg nie! hadiah yg ditawarkan terbaekkk okkkk... mana tahu ade rezeki korang.. boleh dpt product kesihatan & kecantikkan tersebut!  nak tahu product apa?? cerr gi cecepat terjah blog akak comeyyy aku tu!  aku ingat nak join.. tapi takot korang tak menang lak nanti... muahahaha... so aku ngan baik hati ingin memberi laluan pada korang utk memang.. so jgn lepaskan peluang keemasan ini ek!  :p     



4 comments:

suwara entertainment said...

happy birthday sis!
sis neena ni mmg nyata jelita nan gorgeous! :)

Unknown said...

Happy Birthday. Tak dinafikan umur sekadar nombor...hehe

Miss Moon said...

neena lalink ...asal gorjes sangat nehhhhhhhhhhh

cam anak dara hokey

thanks tau lalink sebab sudi share ...jutaan terima kasih akak ucapkan kat neena ..muahssssss

Unknown said...

happy besday sis... gambar ni macam annual dinner technip je... hehehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails