COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, March 18, 2013

Pesanan & Ucapan Utk Minggu Ini!

Waktu entry nie terpacul disini... aku & en.teman mungkin dah selamat check in ke hotel penginapan kami!  Katanya hotel yg kami menginap tu ade free WiFi.. agak terujaaa disituu... terujaaa sebab kot² berpeluang dpt nak hupdate blog secara live dari tempat aku bercuti nie!  haha.. 

So kalau ade live update nanti... ade lah tu.. kalau takde kaluu.. kire free WiFi tak berapa nak kuat frekuensi gamaknya!  

Banyak bende nak cerita sebelum aku pegi bercuti nie.. tapi sumpahhh aku tak sempat lagi nak share kat sini!  Takpe lah.. blog nie pun dah terkenal sgt ngan cerita² basi kann.. so terima je lah kekurangan blog nie seadanya ye!  T___T

Apa pun doakan semoga perjalanan kami selamat pergi dan kembali~! Doakan jugak semoga aku diberi kesempatan dan kekuatan utk update all my vacation stories secepat yg mungkin!  aku belum balik dari bercuti dah start risau camne lah nak hudpate cerita percutian kali nie!  al-maklum laa.. skg nie from Mon - Fri.. from 8-5 dah fully occupied with carik makan stuffs... so memang dah takde masa walaupun seminit dua utk bergonjeng di dunia alam maya! so I is sgt pasrahhhhhhhhh! *nanges*

Anyway, aku ade sempat create satu dua auto publish entries utk tempoh seminggu nie!  sedih plak nak tinggalkan blog nie sunyi sepi jer... So, ok guys.. do keep in touch and catch with you guys later yea!

I Miss You!


5 comments:

ameris said...

neena, cantik shawl. beli kt mana?
hepi holiday my dear.

Unknown said...

cantik kak neena ni..cam kajol =)

FarahFerraDotCom said...

Happy Holiday akak gojes.. ;p

Mimy Hamid said...

safe journey neena...gi mana la tu...aku tunggu cerita mu

Nur farahiza said...

sesungguhnye kak neena sangat sangat lawaaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails